abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 mei 2019 @ 17:20:51 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186747332
DavidLammy twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 00:21:08 Nigel Farage's entire political career is based on treating the British public like fools. Watch him squirm when confronted with the facts #bbcqthttps://t.co/Kg4nNVU8Sk reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186749094
MJSchiffers twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 19:06:15 Brexit Party rally in Lincoln. Uurtje voor de start. https://t.co/eIUczSAhH2 reageer retweet
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:30:23 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_186749386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:20 schreef Ulx het volgende:
DavidLammy twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 00:21:08 Nigel Farage's entire political career is based on treating the British public like fools. Watch him squirm when confronted with the facts #bbcqthttps://t.co/Kg4nNVU8Sk reageer retweet
Gelukkig voor hem is een groot deel dat ook.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:58:59 #154
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_186751591
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:09 schreef Adrie072 het volgende:
MJSchiffers twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 19:06:15 Brexit Party rally in Lincoln. Uurtje voor de start. https://t.co/eIUczSAhH2 reageer retweet
[ afbeelding ]
In zijn lijn staan ook foto's van later op de avond, zaal is redelijk gevuld wel
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 mei 2019 @ 21:44:31 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186752708
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:58 schreef zalkc het volgende:

[..]

In zijn lijn staan ook foto's van later op de avond, zaal is redelijk gevuld wel
ja, gewoon volle bak
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186758564
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:20 schreef Ulx het volgende:
DavidLammy twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 00:21:08 Nigel Farage's entire political career is based on treating the British public like fools. Watch him squirm when confronted with the facts #bbcqthttps://t.co/Kg4nNVU8Sk reageer retweet
Nergens in dat filmpje beantwoord Farage zijn vraag niet en hij staat al helemaal niet te hakkelen.
Ik snap niet waarom Lammy dit ziet als Farage die faalt.
De man stelde een ontzettend domme vraag kreeg daar gewoon antwoord op maar die man wou alleen maar “No” horen.

Domme racist Lammy faalt weer eens behoorlijk.
  Moderator zaterdag 11 mei 2019 @ 10:15:10 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186759788
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 08:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nergens in dat filmpje beantwoord Farage zijn vraag niet en hij staat al helemaal niet te hakkelen.
Ik snap niet waarom Lammy dit ziet als Farage die faalt.
De man stelde een ontzettend domme vraag kreeg daar gewoon antwoord op maar die man wou alleen maar “No” horen.

Domme racist Lammy faalt weer eens behoorlijk.
Lammy is een racist? Da's wel groot nieuws. Weet je wel zeker dat je de juiste persoon voor je hebt?

Oh, btw, het feit dat alt right fascistjes hem een racist noemen maakt het nog niet waar.

PS: Er loopt nu een politie onderzoek tegen Carl Benjamin over zijn verkrachtingsfantasieen van een parlementslid, blijkbaar had de Daily Mail gewoon gelijk. (Hoe vreemd DAT ook moge zijn)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 11 mei 2019 @ 10:36:12 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186760068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 08:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nergens in dat filmpje beantwoord Farage zijn vraag niet en hij staat al helemaal niet te hakkelen.
Ik snap niet waarom Lammy dit ziet als Farage die faalt.
De man stelde een ontzettend domme vraag kreeg daar gewoon antwoord op maar die man wou alleen maar “No” horen.

Domme racist Lammy faalt weer eens behoorlijk.
"We can have what ever deal we want"

:D hij zegt het echt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Overall beste user 2022 zaterdag 11 mei 2019 @ 10:46:56 #159
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186760213
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 08:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nergens in dat filmpje beantwoord Farage zijn vraag niet en hij staat al helemaal niet te hakkelen.
Ik snap niet waarom Lammy dit ziet als Farage die faalt.
De man stelde een ontzettend domme vraag kreeg daar gewoon antwoord op maar die man wou alleen maar “No” horen.

Domme racist Lammy faalt weer eens behoorlijk.
Farage faalt gewoon. Hij heeft geen antwoord op een hele concrete vraag. Dus komt hij weer aan met gelul. Uiteindelijk geeft hij toe dat hij ook geen idee heeft. Maar dat had hij ook kunnen doen zonder zich er onderuit proberen te wurmen.
Die vragensteller zal de nodige pints aangeboden krijgen. Die liet zich totaal niet overbluffen. Ik heb respect voor burgers die op durven te staan tegen dit soort arrogante politici. Jij ook? Of dient het volk Eton-lui als Farage te volgen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186760901
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 10:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

"We can have what ever deal we want"

:D hij zegt het echt
Dat klopt mits de tegenpartij akkoord gaat.
pi_186760956
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat klopt mits de tegenpartij akkoord gaat.
:')...

Hoe waarschijnlijk lijkt het je dat de EU de Britten als het ware een carte blanche geeft?
  Overall beste user 2022 zaterdag 11 mei 2019 @ 11:38:22 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186761151
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

:')...

Hoe waarschijnlijk lijkt het je dat de EU de Britten als het ware een carte blanche geeft?
Of een betere deal dan volledig lidmaatschap? De deal van het VK met de EU na uittreding is per definitie slechter voor de handel dan wanneer het VK lid is.

In ruil daarvoor vertrekken de geimporteerde borealen weer naar hun blonde ariërlanden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186761302
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

:')...

Hoe waarschijnlijk lijkt het je dat de EU de Britten als het ware een carte blanche geeft?
Daar heeft men het ook niet over, er kan best een deal gesloten worden wat voor beide partijen iets oplevert. En dat soort deals kunnen met een heel hoop landen gesloten worden. Dat was ook het punt wat Farage maakte.
pi_186761315
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Of een betere deal dan volledig lidmaatschap? De deal van het VK met de EU na uittreding is per definitie slechter voor de handel dan wanneer het VK lid is.

In ruil daarvoor vertrekken de geimporteerde borealen weer naar hun blonde ariërlanden.
Er zijn belangrijkere zaken in het leven dan slechts de economie.
pi_186761348
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er zijn belangrijkere zaken in het leven dan slechts de economie.
Dat is makkelijk roepen zolang je er zelf nog een comfortabel leventje op na kan houden. Voor de mensen wie het einde baan betekent en niet meer aan de bak komen is het wat erger. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186761377
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 10:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lammy is een racist? Da's wel groot nieuws. Weet je wel zeker dat je de juiste persoon voor je hebt?

Oh, btw, het feit dat alt right fascistjes hem een racist noemen maakt het nog niet waar.

PS: Er loopt nu een politie onderzoek tegen Carl Benjamin over zijn verkrachtingsfantasieen van een parlementslid, blijkbaar had de Daily Mail gewoon gelijk. (Hoe vreemd DAT ook moge zijn)
Mensen beschuldigen van het hebben van de “white saviour complex” als ze geld inzamelen voor arme mensen in Uganda. Uiteraard is dat geen racisme, het is slechts een vaststelling van feiten en de kleur van mevrouw Dooley is relevant omdat........
Nee als je er op wijst dat dit onvervalst racisme is van Lammy dan ben je een alt right fascist.
pi_186761415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is makkelijk roepen zolang je er zelf nog een comfortabel leventje op na kan houden. Voor de mensen wie het einde baan betekent en niet meer aan de bak komen is het wat erger. :')
Daar hebben de Britten zelf voor gekozen, ik geloof ook dat de mensen die voor vertrekken uit de EU hebben gekozen wel hadden verwacht dat het economisch even wat minder zou gaan.
Velen van die mensen die leave hebben gestemd hebben ook niets meer te verliezen of stemden leave omdat ze geloven in souvereiniteit.
pi_186761435
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Daar hebben de Britten zelf voor gekozen, ik geloof ook dat de mensen die voor vertrekken uit de EU hebben gekozen wel hadden verwacht dat het economisch even wat minder zou gaan.
Velen van die mensen die leave hebben gestemd hebben ook niets meer te verliezen of stemden leave omdat ze geloven in souvereiniteit.
Volgens mij is ze juist een paradijs voorgeschoteld. Dat zal voor een bepaalde groep heel erg tegen gaan vallen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186761460
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij is ze juist een paradijs voorgeschoteld. Dat zal voor een bepaalde groep heel erg tegen gaan vallen.
De BBC voorspelde niets anders dan hel en verdoemenis en dat doen ze nu nog steeds.
pi_186761506
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De BBC voorspelde niets anders dan hel en verdoemenis en dat doen ze nu nog steeds.
Nigel en matties voorspelden daarentegen een paradijs. Daar geloven veel mensen in. Als dat paradijs niet komt en je de rekeningen niet meer kan betalen denk je ineens heel anders over 'economie is niet het belangrijkste in het leven'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 11 mei 2019 @ 12:38:31 #171
56724 Wombcat
rent wiel
pi_186762386
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat klopt mits de tegenpartij akkoord gaat.
Gaat ook prima, dat lijkt wel uit de onderhandelingen met de EU over Brexit. Ze zijn zo tevreden dat ze uitstel hebben gevraagd om het resultaat te vieren.
in a crowd you lose humanity
pi_186762590
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nigel en matties voorspelden daarentegen een paradijs. Daar geloven veel mensen in. Als dat paradijs niet komt en je de rekeningen niet meer kan betalen denk je ineens heel anders over 'economie is niet het belangrijkste in het leven'.
Nigel gelooft erin dat de Britten best nog wel iets voorstellen op het wereldtoneel, en terecht natuurlijk als een van de grootste economieën op de wereld en een kernmacht.
De VS, Australië en nieuw zeeland hebben al te kennen gegeven dat ze handelsrelaties willen bespreken en ik geloof dat er genoeg andere landen zijn die hetzelfde willen en zullen volgen.
Er is een wereld buiten de EU, het is niet slechts hel en verdoemenis buiten de EU genoeg landen kleiner dan het VK die het prima doen zonder vast te zitten aan een ondemocratische superstaat in wording.
pi_186762658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Gaat ook prima, dat lijkt wel uit de onderhandelingen met de EU over Brexit. Ze zijn zo tevreden dat ze uitstel hebben gevraagd om het resultaat te vieren.
May en consorten zijn niet alleen antidemocratische landverraders in mijn ogen, ze zijn ook nog eens erg slecht in hun werk.
pi_186762745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nigel gelooft erin dat de Britten best nog wel iets voorstellen op het wereldtoneel, en terecht natuurlijk als een van de grootste economieën op de wereld en een kernmacht.
De VS, Australië en nieuw zeeland hebben al te kennen gegeven dat ze handelsrelaties willen bespreken en ik geloof dat er genoeg andere landen zijn die hetzelfde willen en zullen volgen.
Er is een wereld buiten de EU, het is niet slechts hel en verdoemenis buiten de EU genoeg landen kleiner dan het VK die het prima doen zonder vast te zitten aan een ondemocratische superstaat in wording.
Ja natuurlijk willen ze handelsrelaties bespreken. :') Elk land wil handelsrelaties bespreken. Kom op zeg.... Er is geen enkel land dat zegt:"Nou nee, met het VK willen we geen handelsrelatie hoor, het idee!".

Maar die besprekingen gaan gewoon tit for tat. Voor wat hoort wat. En dan er blind vanuit gaan dat je bétere deals kan krijgen dan als lid van de EU. Ik zou er niet op rekenen. Maar dat was dus de belofte, het zou allemaal veel beter worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186762821
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja natuurlijk willen ze handelsrelaties bespreken. :') Elk land wil handelsrelaties bespreken. Kom op zeg.... Er is geen enkel land dat zegt:"Nou nee, met het VK willen we geen handelsrelatie hoor, het idee!".

Maar die besprekingen gaan gewoon tit for tat. Voor wat hoort wat. En dan er blind vanuit gaan dat je bétere deals kan krijgen dan als lid van de EU. Ik zou er niet op rekenen. Maar dat was dus de belofte, het zou allemaal veel beter worden.
En jij denkt dat het beter is om te handelen in een enorm blok waar je ieders belangen in datzelfde blok moet behartigen?
Was het niet IJsland dat een tijd geleden een handelsverdrag met China heeft gesloten?
Hoe nadelig zou dat verdrag zijn voor IJsland?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')