Mijn begravenis (helemaal in mijn stijl):
normale kleren, daar bedoel ik mee, trui + broek
als eten broodjes hamburger, patat er dergelijke.
Cremeren.
Liedjes:
de poema's- zij maakt het verschil
-acda en de munnik- lena
En niet teveel woorden. Ik wil geen verdrietige begravenis...een beetje "lol"moeten ze wel hebben..
Wel wil heeeel veel muziek op mijn begrafenis omdat muziek een deel van mijn leven is.
Welke muziek er zeker gedraaid moet worden:
Knocking on Heavens door - Guns 'n Roses
Bittersweet - Within Temptation
Ocean Soul - Nightwish
Verder nog wat andere liedjes die ik niet zo 1 2 3 kan bedenken.... zijn er namelijk heel veel...
quote:zet dan ook een w achter jou...
Op maandag 6 januari 2003 20:06 schreef shmoopy het volgende:
Heb van de v een f gemaakt in de topictitel.
(mjwa voorlopig zal t wel een dela begrafenis worde hehe)
quote:Maar een beetje as kan je thuis bewaren...
Op maandag 6 januari 2003 20:15 schreef SliderTPP het volgende:
Nou, ik wilde gecremeerd worden, man ik niet zoveel plaats in.
Maar nu wordt het een begrafenis, de mensen die je achterlaat vinden het fijner om eens bij langs te komen.
ik weet alleen dat ik wil dat mensen NIET in zwarte kleding komen, dat vin ik zo verschrikkelijk, waar ze voor de rest in komen moeten ze zelf weten, maar niet in zwarte kleding aub
en ik wil het liefste naast mijn overleden moeder begraven worden als dat mogelijk is
quote:grappig
Op maandag 6 januari 2003 20:23 schreef Bubba het volgende:
Begravenis?
Ik wil de frontpage van Fok! halen!
Ik ben de eerste persoon die zich na zijn dood gaat laten frituren!!!
Wat er met mijn gefrituurde lichaam moet gebeuren ben ik nog niet uit eigenlijk...
Iemand suggesties?
En dan in ieder geval het liedje (hoe toepasselijk) ´When I Die´ van No Mercy.
.. and when I die... I keep on living...
Ik wil een mooie begrafenis waar de priester verteld hoe ik precies in elkaar zat. Dat ik in real life geen drukte maker ben en geen prater was maar wel de mensen om me heen respecteerde en altijd naar ze luisterde.
Op mijn crematie wil ik horen:
" I did it my way van herman brood of frank sinatra"
" het is zo stil in mij, ik heb nergens woorden voor" wil ik ook horen.
Het laatste nummer weet ik nog niet.
Veel bloemen hoef ik niet. Hoewel bloemen staan voor groeien en geboorte. Misschien word ik wel opnieuw geboren na mijn dood. Dus doe dan maar veel rozen en mooie bloemen
In de katholieke kerk wil ik begraven worden. Dezelfde waar ik gedoopt ben.
quote:Begraven worden zou ik ook echt nooit willen en verder maak het me allemaal niet zoveel uit aangezien ik dan toch heen ben...
Op maandag 6 januari 2003 21:07 schreef yingyang het volgende:
Ik wil gecremeerd worden dat staat al vast. Ik wil niet dat vieze wormen aan me gaan wreten.
Het enige wat ik weet is dat er een zucht van opluchting over de wereld zal gaan.
Alles is al geregeld, van muziek tot wat ik verder nog te wensen zou hebben, ervaring heeft me geleerd dat het belangrijk is dat je omgeving weet wat je laatste wensen zijn.
Enne...ik heb de touwtjes graag in handen, ook na mijn dood.
Na afloop mag iedereen lekker gaan zuipen.
tom waits - walsing mathilda
Muziek, drank en borrelnootjes, voordat ik de fik inga!
Forever young, who wants to live forever, feestmuziek moet er door de boxen schallen! meezingen verplicht!
Niet wegrotten in een urn, strooi die as maar ergens willekeurig uit, ik ben er toch niet meer!
En nadat ik opgebrand ben, gewoon met zijn allen de kroeg in!
heel veel vrienden, paar rustige nummers (mooie nummers uiteraard)..
tussendoor vrienden/ouders e.d. die eventueel iets willen vertellen en dan als afsluiter een lekker dancenummer!
EN geen oprotkoffie met broodjes en cake ofzo...gewoon BIER!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |