abonnement Unibet Coolblue
pi_186362588
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit dus. En soms lijkt het wel alsof al die commentaren internationaal gecordineerd worden. Al die regeringsleiders hebben het nu over aanslagen op ‘hotels en kerken’ i.p.v. het menselijke aspect te benoemen. Heel merkwaardig.
Het is gewoon niet waar :D
Maar als ze het over aanslagen op Paasvierders hebben is het ook weer niet goed. Dit is echt spijkers op laag water zoeken.
pi_186362600
quote:
4s.gif Op maandag 22 april 2019 13:12 schreef SpaceOddity het volgende:
leondewinter twitterde op maandag 22-04-2019 om 11:17:06 Anders dan op 15 maart nav Christchurch zal op de Dam in Amsterdam om 18.00 uur GEEN wake zijn voor de christelijke slachtoffers van de aanslagen in ShriLanka. A'damse wethouder Rutger Groot Wassink, SP-Kamerlid Sadet Karabulut en BIJ1-raadslid So Roustayar zullen NIET spreken. reageer retweet
Wow, hypocriet links is hypocriet. Bizar.
pi_186362647
quote:
4s.gif Op maandag 22 april 2019 13:12 schreef SpaceOddity het volgende:
leondewinter twitterde op maandag 22-04-2019 om 11:17:06 Anders dan op 15 maart nav Christchurch zal op de Dam in Amsterdam om 18.00 uur GEEN wake zijn voor de christelijke slachtoffers van de aanslagen in ShriLanka. A'damse wethouder Rutger Groot Wassink, SP-Kamerlid Sadet Karabulut en BIJ1-raadslid So Roustayar zullen NIET spreken. reageer retweet
Dit zegt alles wel over de politieke agenda in de hoofdstad en waar de loyaliteit van de (extreem) linkse bestuurders ligt.

Verder is het natuurlijk weer fijn dat de zelfbenoemde "religie van de vrede" zich weer op prachtige wijze heeft gemanifesteerd. Gelukkig waren ze er gisterenavond in Nieuwsuur als de kippen bij om moslims alvast in de gebruikelijke slachtofferrol te duwen.



[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2019 14:17:23 ]
pi_186362651
Goh, weer moslims. :r
pi_186362692
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit zegt alles wel over de politieke agenda in de hoofdstad en waar de loyaliteit van de (extreem) linkse bestuurders ligt.

Verder is het natuurlijk weer fijn dat de zelfbenoemde "religie van de vrede" zich weer op prachtige wijze heeft gemanifesteerd. Gelukkig waren ze er gisterenavond in Nieuwsuur als de kippen bij om moslims alvast in de gebruikelijke slachtofferrol te duwen.

Schiet toch op man. Niemand rekent jou die aanslag in Christchurch aan, waarom zou je dan alle moslims aanslagen door IS adepten aanrekenen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_186362720
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Schiet toch op man. Niemand rekent jou die aanslag in Christchurch aan, waarom zou je dan alle moslims aanslagen door IS adepten aanrekenen
Jawel hoor...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_186362735
quote:
16s.gif Op maandag 22 april 2019 14:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jawel hoor...
Oh? Waar dan?
En dan nog. Dan is mijn reactie hetzelfde. Hoe haal je het in je hoofd heel rechts de schuld te geven van wat een individu doet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 22 april 2019 @ 14:23:57 #283
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186362744
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit zegt alles wel over de politieke agenda in de hoofdstad en waar de loyaliteit van de (extreem) linkse bestuurders ligt.

Verder is het natuurlijk weer fijn dat de zelfbenoemde "religie van de vrede" zich weer op prachtige wijze heeft gemanifesteerd. Gelukkig waren ze er gisterenavond in Nieuwsuur als de kippen bij om moslims alvast in de gebruikelijke slachtofferrol te duwen.

Wie is die man die geinterviewd wordt in het filmpje?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186362766
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh? Waar dan?
En dan nog. Dan is mijn reactie hetzelfde. Hoe haal je het in je hoofd heel rechts de schuld te geven van wat een individu doet
Ja precies. ^O^

Even zo het nu kolder is dit alle moslims te verwijten. Toch vind ik het verschil in reactie op beide aanslagen wel storend zeker gezien de omvang van deze...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 22 april 2019 @ 14:27:58 #285
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186362808
Vriendin van mij wil daar nu echt weg. Schijnt niet grappig meer te zijn. Niet dat het dat was maar je snapt wat ik bedoel.

Reisleider is foetsie. 8)7

Ik heb haar het nummer van het ministerie van buitenlandse zaken gegeven, wellicht kunnen die wat, maar telefoon en internet ligt er half uit. Dus ook haar vpn werkt maar af en toe nog.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186362816
quote:
15s.gif Op maandag 22 april 2019 14:28 schreef vosss het volgende:
Vriendin van mij wil daar nu echt weg. Schijnt niet grappig meer te zijn. Niet dat het dat was maar je snapt wat ik bedoel.

Reisleider is foetsie. 8)7

Ik heb haar het nummer van het ministerie van buitenlandse zaken gegeven, wellicht kunnen die wat, maar telefoon en internet ligt er half uit. Dus ook haar vpn werkt maar af en toe nog.

:{
Waar zit ze? Ik zou maar binnen blijven denk ik als ik haar was. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_186362823
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Schiet toch op man. Niemand rekent jou die aanslag in Christchurch aan, waarom zou je dan alle moslims aanslagen door IS adepten aanrekenen
Dat is het punt niet. Het punt is dat moslims onmiddellijk in de slachtofferrol worden geduwd. En zoals dat fragment uit Nieuwsuur laat zien, is dat nog een grotere zorg dan het feit dat er 290 doden zijn door de zoveelste uitbarsting van moslimgeweld. Leon de Winter zegt het ook wel treffend:

leondewinter twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:27 Sri Lanka: paasaanslagen op kerken: ben benieuwd welke denkers en geschriften die aanslagplegers hebben genspireerd; wil er net zo veel over horen en lezen als bij Christchurch. En verwacht demo's in Sri Lanka met mensen die solidair kruizen dragen. https://t.co/LjN4J2mwFL reageer retweet
pi_186362856
En wat wel een verschil tussen beide aanslagen is: in Christchurch was het een lone wolf die uit zichzelf besloot om moslims neer te schieten, terwijl het in Sri Lanka een hele groep moslims was die gesteund werden door een Islamitische internationale terreurbeweging om een hele serie aanslagen in 1x uit te kunnen voeren op christenen en westerse toeristen.

Dat laatste is overduidelijk iets waar de internationale moslimgemeenschap eerder op aangekeken kan worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186363003
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit dus. En soms lijkt het wel alsof al die commentaren internationaal gecordineerd worden. Al die regeringsleiders hebben het nu over aanslagen op ‘hotels en kerken’ i.p.v. het menselijke aspect te benoemen. Heel merkwaardig.
quote:
15s.gif Op maandag 22 april 2019 14:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik blijf dit raar vinden. Het is net zo goed terreur, alleen nu de andere kant op. En met meer slachtoffers. Waarom voor de ene wel en voor de andere niet? Wat is dat? Kan iemand dat uitleggen? Bij voorkeur degene die die wake toen wel organiseerde en waarom ze dat nu niet nodig vinden.
Het is zo dat zodra er iets uit die hoek gebeurt, er KOSTEN wat het KOST alles aan gedaan moet worden om de religie van de vrede maar te beschermen. Het maakt niet uit wat er gebeurt, al ontploffen er 5 complete metropolen, het zal met fluwelen handschoentjes benadert worden.

Als dat beantwoord wordt vanuit rechtsextremisme, wordt dit groots uitgelicht, zwaar veroordeeld en met vingers gewezen (de terechte reactie op iets als dit).

Linksextremisme is de norm aan het worden wereldwijd zo lijkt. Ik ben er nog steeds niet uit wat het is; capitulatie, angst voor respresailles en dus gehoor geven aan terreur, of struisvogel XXL om het trolllen ofzo?.... het moet n van de 2 zijn, maar ik kan m'n vinger er niet opleggen.

Ook het aanwijzen van boeddhisten als daders... als het al boeddhistische daders zijn, volgen die niet het boeddhisme maar noemen die zichzelf enkel zo.
Lambo of Rekt
  maandag 22 april 2019 @ 14:48:53 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186363083
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Alan Keenan.
Gezien zijn kwalificaties geen rare keus om te interviewen. Maar de man heeft wel een duidelijke bias, dat is jammer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186363089
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En wat wel een verschil tussen beide aanslagen is: in Christchurch was het een lone wolf die uit zichzelf besloot om moslims neer te schieten, terwijl het in Sri Lanka een hele groep moslims was die gesteund werden door een Islamitische internationale terreurbeweging om een hele serie aanslagen in 1x uit te kunnen voeren op christenen en westerse toeristen.

Dat laatste is overduidelijk iets waar de internationale moslimgemeenschap eerder op aangekeken kan worden.
Bij Christchurch waren ze er als de kippen bij om de daden van deze lone wolf te linken aan allerlei mensen, onder wie ook politici als Geert Wilders en Thierry Baudet. Als het maar in de eigen agenda past, dan worden dat soort verbanden gretig gelegd.

Daarom is de vraag van De Winter ook zo interessant. En we weten: er komt geen antwoord op, want de fixatie zal zich niet richten op de extremisten en op moslim-politici, maar het frame zal ook nu weer zijn dat moslims slachtoffer zijn en we deze terreurdaad niet alle moslims kunnen aanrekenen. Dat Nieuwsuur-fragment is wat dat betreft veelzeggend.
pi_186363110
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:49 schreef Elfletterig het volgende:

Daarom is de vraag van De Winter ook zo interessant. En we weten: er komt geen antwoord op, want de fixatie zal zich niet richten op de extremisten en op moslim-politici, maar het frame zal ook nu weer zijn dat moslims slachtoffer zijn en we deze terreurdaad niet alle moslims kunnen aanrekenen. Dat Nieuwsuur-fragment is wat dat betreft veelzeggend.
Ja, dit hebben we slechts [insert-anygetal] keer gezien in de afgelopen decennia.
Lambo of Rekt
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 april 2019 @ 15:01:08 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186363223
quote:
Van detonates near Colombo church as bomb squad reportedly tries to defuse it

A bomb went off near a church in Sri Lanka as it was being defused, a witness has claimed. But local media say that it was a controlled explosion by police, following the horrific attacks that killed 290 people.

A van blew up when a police unit tried to defuse the explosives, a witness told Reuters.

Local media, however, reported that it was a controlled explosion near St. Anthony’s Catholic Church in Colombo, and that the police cordoned off the area before detonating the device. Local reports suggested that there were no casualties.

Footage from the scene shows a white van parked in the middle of the road, before suddenly exploding.

In another video, officers in fatigues are creating a barrier around the van. A bomb-disposal unit, firefighters and news crews are also present. The van is later seen engulfed in flames, with no signs of casualties around it.


St. Anthony’s church is one of the three Christian places of worship attacked during a series of coordinated bombings on Easter Sunday. Four hotels and an apartment complex were also targeted that day. Another bomb was later discovered near the Colombo International Airport and defused.

Overall, 290 people were killed during the attacks, and hundreds more were injured.

A total of 24 people were subsequently arrested in connection with the bombings, but so far no group has claimed responsibility. Some government officials said that the perpetrators were local Islamist extremists, aided by an “international network.”

https://www.rt.com/news/457213-blast-colombo-church-bomb-squad/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 22 april 2019 @ 15:06:54 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186363299
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En wat wel een verschil tussen beide aanslagen is: in Christchurch was het een lone wolf die uit zichzelf besloot om moslims neer te schieten, terwijl het in Sri Lanka een hele groep moslims was die gesteund werden door een Islamitische internationale terreurbeweging om een hele serie aanslagen in 1x uit te kunnen voeren op christenen en westerse toeristen.

Dat laatste is overduidelijk iets waar de internationale moslimgemeenschap eerder op aangekeken kan worden.
Er waren lieden bij die niet wisten hoe hard dit heel "wit" Australie aangerekend moest worden...



The Christchurch Shootings Should Implicate All White Australians

Meer van deze (nb. uit New York afkomstige) tante:
The alleged Christchurch shooter is a product of the dog whistles and overt bigotry in the political mainstream.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 april 2019 @ 15:08:00 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186363316
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 15:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Er waren lieden bij die niet wisten hoe hard dit heel "wit" Australie aangerekend moest worden...

[ afbeelding ]

The Christchurch Shootings Should Implicate All White Australians

Meer van deze (nb. uit New York afkomstige) tante:
The alleged Christchurch shooter is a product of the dog whistles and overt bigotry in the political mainstream.
Triest. Net zo triest als dat dit de dchuld van alle moslims zou zijn
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 april 2019 @ 15:08:13 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186363320
Lapo
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')