Deze MI krijg ik nooit meer uit mn hoofd thanksquote:
Hoezo, als ik instap hangt ie toch jesus fuck womanquote:Op zondag 21 april 2019 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze MI krijg ik nooit meer uit mn hoofd thanks
😏quote:Op zondag 21 april 2019 18:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo, als ik instap hangt ie toch jesus fuck woman
Moeten we dat ook telkens bij jou en je veertien FOK! vriendjes zeggen?quote:Op zondag 21 april 2019 18:26 schreef Flamarande het volgende:
Neuk elkaar gewoon een keer jesus fucking christ
Kom niet eens aan 1 weeniequote:Op zondag 21 april 2019 18:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moeten we dat ook telkens bij jou en je veertien FOK! vriendjes zeggen?
Behoor jij tot die 14?quote:Op zondag 21 april 2019 18:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moeten we dat ook telkens bij jou en je veertien FOK! vriendjes zeggen?
Zosk is meer een goede vriendquote:Op zondag 21 april 2019 18:26 schreef Flamarande het volgende:
Neuk elkaar gewoon een keer jesus fucking christ
Dankjewelquote:
Ik ben allergisch voor sambal helaasquote:Op zondag 21 april 2019 18:41 schreef Trollscience het volgende:
jongens weet je wat echt lekker is waar ik vandaag achterkwam
als je chicken wings hebt of van die kleine pootjes, beetje sambal erop smeren is echt banger
Waarom eet je vlees?quote:Op zondag 21 april 2019 18:41 schreef Trollscience het volgende:
jongens weet je wat echt lekker is waar ik vandaag achterkwam
als je chicken wings hebt of van die kleine pootjes, beetje sambal erop smeren is echt banger
Turkenwinkeltjes zijn gewoon open hoorquote:Op zondag 21 april 2019 18:43 schreef Trollscience het volgende:
wil chips halen maar alles is dicht omdat jezus zo nodig uit de dood moest opstaan -___-
Hartelijk bedanktquote:Op zondag 21 april 2019 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe jij maar ik vind het knap van je dat je zo doorzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |