Boringquote:Op zondag 21 april 2019 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zit Al heledag stoicijns op de bank
Waarom denk je dat ik een campingset heb? Ik heb mijn reisleven gespendeerd in resorts of bij fams ksstksst.quote:Op zondag 21 april 2019 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pak het campingsetje van zolder
Kan gebeuren kerelquote:Op zondag 21 april 2019 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Arsenal speelt slecht, heel jammer dit
Zo kom je over meidquote:Op zondag 21 april 2019 17:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een campingset heb? Ik heb mijn reisleven gespendeerd in resorts of bij fams ksstksst.
Walgelijk, kamperen was vroeger helemaal de bom.quote:Op zondag 21 april 2019 17:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een campingset heb? Ik heb mijn reisleven gespendeerd in resorts of bij fams ksstksst.
Ik praat niet sophisticated maar pls zeg, campings.quote:
Helaas werkt het niet zoquote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan liever wat anders niet en dan dit wel zeg maar
Wij zaten gewoon in hotels en resorts in Azië.quote:Op zondag 21 april 2019 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Walgelijk, kamperen was vroeger helemaal de bom.
quote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik praat niet sophisticated maar pls zeg, campings.![]()
Dat waar meisjes ontmaagd worden op hun 13e en iedereen lekker ik zijn witte tuinstoel voor de camper bier zit te tikken of nog erger een huisje hebben met een tuintje vol tuinkabouters.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik praat niet sophisticated maar pls zeg, campings.![]()
Dat waar meisjes ontmaagd worden op hun 13e en iedereen lekker ik zijn witte tuinstoel voor de camper bier zit te tikken of nog erger een huisje hebben met een tuintje vol tuinkabouters.
Verwend nestquote:Op zondag 21 april 2019 17:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wij zaten gewoon in hotels en resorts in Azië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |