abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 21 april 2019 @ 09:51:32 #1
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186342497
Voormalige, huidige wielrenners, deskundigen en BN'ers, een hoop mensen hebben een mening over wie wat gaat doen tijdens de Giro. Dit is het verzamelpunt voor die mensen met een mening. We trappen af met Bradley Wiggins:

BRADLEY WIGGINS: “SIMON YATES GAAT DE GIRO WINNEN”
quote:
Bradley Wiggins denkt dat Simon Yates dit jaar de Giro d’Italia gaat winnen. Dat voorspelt de Britse oud-Tourwinnaar in zijn podcast ‘The Bradley Wiggins Show’.

Yates stond vorig jaar in Italië bijna twee weken aan de leiding, totdat hij de roze trui twee dagen voor het einde verloor aan Chris Froome. “Hij heeft er geen geheim van gemaakt dat hij wat er vorig jaar gebeurd is, goed wil maken”, aldus Wiggins. “Hij heeft aan zijn tijdrit gewerkt en deze gewonnen in Parijs-Nice, dus hij ligt op schema. Bovendien is hij in topvorm”, analyseert Wiggins.

Ook Egan Bernal is volgens Wiggins een renner om rekening mee te houden. Hij noemt de Colombiaan zijn ‘dark horse’ voor de Giro. “Hij is een enorm talent die op een dag de Giro gaat winnen”, voorspelt hij. “Maar het is wellicht iets teveel gevraagd om te verwachten dat hij dit jaar al drie weken goed is.”

Wiggins snapt niet dat Tom Dumoulin zich dit jaar niet volledig op de Tour de France richt. “Het is een geweldige renner. Twee keer podium in twee grote rondes vorig jaar. Ik ben verrast dat hij zich niet volledig op de Tour richt. Hij is gemaakt voor de Tour. De beklimmingen zijn daar minder steil dan in de Giro. Ik weet niet wat zijn motivatie is. Wanneer je al eens de Giro hebt gewonnen, zou je denken dat je voor de Tour kunt gaan. Maar misschien denkt hij in de Giro meer kans te maken omdat Sky de afgelopen jaren zo dominant was in de Tour.”
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 21 april 2019 @ 09:51:54 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_186342503
Fipo gepakt _O_
#KICKOUTZP
pi_186342511
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2019 09:51 schreef wollah het volgende:
Fipo gepakt _O_
Ik heb een andere mening.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Moderator zondag 21 april 2019 @ 10:26:22 #4
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186342825
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2019 09:51 schreef wollah het volgende:
Fipo gepakt _O_
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 09:52 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik heb een andere mening.
offtopic geneuzel graag hier: GIR / Ontgroening :s)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')