Ik ben dus wel een liefhebber van Baantjer en op http://www.bonboek.nl/02videoboekenstrips/etalage.html staat een ongeloofelijke aanbieding namelijk:
quote:Het lijkt me eerlijk gezegd nogal 'veel voor weinig' ik kan ook nergens anders informatie vinden over andere voorwaarden e.d. Kan iemand helpen?
Baantjer en de Cock
Gratis De Cock avonturen op DVD
U kent hem waarschijnlijk al: rechercheur De Cock. De rechercheur van de Warmoestraat die met veel succes de meest bizarre misdaden oplost. Het complete werk van zijn schepper Appie Baantjer is nu verzameld in luxe Balacron lederen verzamelbanden. Bij deze schitterende collectie ontvangt u gratis de spannendste avonturen van rechercheur De Cock op DVD. Plaats uw bestelling binnen 10 dagen en ontvang het complete Baantjer pakket voor slechts € 3,90 en een Digitale Super Set extra.
quote:Neuj, ik vraag t gewoon voor de zekerheid
Op maandag 6 januari 2003 19:49 schreef Janoesky het volgende:
Nee niet doen, zal wel weer een of andere actie zijn dat je voor een jaar lid moet worden en dan elke maand voor 100 euro moet afnemen enz... Of je wordt zwaar genaaid door een of ander vaag bedrijf dat over 2 weken weer bij Radar verschijnt ofzoDat je uberhaupt nog vraagt of je het moet doen is misschien ook wel een beetje naief van je zelf, denk je niet
Helaas "vergeten" ze dit er nog wel eens bij te vertellen. Ik krijg regelmatig een kleine envelop met kaartjes waarop ook van deze aanbiedingen staan.
Op zich kun je het wel doen, je zit er niet persé aan vast. Ze gokken erop dat iemand die toch al het eerste deel van de collectie heeft, de rest ook wil hebben en dus niet terugstuurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |