Dit is weer je lullige avond?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Onmogelijk. Jij bent niet creatief.
Ik vroeg een keer of je creatief was en jij begon te lachen en zei nee. Dusss....quote:
Creatief met wat?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vroeg een keer of je creatief was en jij begon te lachen en zei nee. Dusss....
Laat maar, je hebt je bokkepruik weer op.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef lrishCassidy het volgende:
Zeg jij het maar. Jij maakt er op en aanmerkingen over.
quote:
Nicequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef KillemWieft het volgende:
Ik word wel eens wakker met nieuwe muziek in m’n hoofd. Geen grap.
Hey, Hquote:
Killer Kamalquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Killer Kamal![]()
Wat was dat geweldig
Ik heb in een deuk gelegen![]()
Er gaan /gingen hele verhalen over het web met de vraag wie er achter Killer Kamal (En Youssef zijn )quote:
Ik heb gelijk, lees jezelf/julliezelf maar eens terug.quote:
we R home, yes we R home, home is wherever i am with youquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:58 schreef lrishCassidy het volgende:
Man o man is echt een fok nummer als je er naar luistert
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, lees jezelf/julliezelf maar eens terug.
quote:
Wiet of wat zei je eerder?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:02 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
we R home, yes we R home, home is wherever i am with you
We are home home home, home is where ever i am with you
Ik nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
weet ik niet, ben ik vergeten
I won't, maar ik ben er maar 1 dag in de week ^^quote:
de XTC toen ook, een kwartje of een halfie en je stond 8 uur lang, met een stijve door de straten te springenquote:
The vibe toenquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:34 schreef lrishCassidy het volgende:
Sowieso the 90s, denk dat wel een van de meest carefree years was.
Dat komt niet meer terug, die vibe die toen heerste.
Zelfs zonder XTC, die jaren waren zo peacefulquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
de XTC toen ook, een kwartje of een halfie en je stond met een stijve door de straten te springen
In jouw boerengehucht misschien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zelfs zonder XTC, die jaren waren zo peaceful
Ik woonde in Arnhem toen ^^quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In jouw boerengehucht misschien.
het is zoooo, kazig/cheesy, maar elke breek ik en ga ik gewoon huilen, ook al is het maar 1 traantjequote:
Wat zag ie precies?quote:
dat Judas van plan was om hem te verraden, Jesus zag dat van te voren al aankomenquote:
Het bijbelverhaal gaat over mensen. Je ziet het simpele verhaal overal.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:09 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dat Judas van plan was om hem te verraden, Jesus zag dat van te voren al aankomen
en toen Jesus er naar vroeg zei judas, ik weet van niets
alsof jesus dat al niet wist
De "Judassen" zie je ook overalquote:Op zaterdag 20 april 2019 02:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Het bijbelverhaal gaat over mensen. Je ziet het simpele verhaal overal.
Je hoeft niet eens gelovig te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
Voor IrishI don't like this world Killem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er werkelijk zoveel veranderd of is het een kwestie van bewustzijn? Als ik terugkijk denk ik dat ik destijds gewoon een stuk naever was en heel veel dingen niet zag. Maar goed, kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
I don't like this world Killem.
Ik heb ooit bewust gekozen om geen phone te nemen. Ja, dan is de wereld anders.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is er werkelijk zoveel veranderd of is het een kwestie van bewustzijn? Als ik terugkijk denk ik dat ik destijds gewoon een stuk naever was en heel veel dingen niet zag. Maar goed, kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.
De lyrics voor deze moet je zelf maar googelen. Meesterlijk.
Nee post even, lui en laatquote:Op zaterdag 20 april 2019 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is er werkelijk zoveel veranderd of is het een kwestie van bewustzijn? Als ik terugkijk denk ik dat ik destijds gewoon een stuk naever was en heel veel dingen niet zag. Maar goed, kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.
De lyrics voor deze moet je zelf maar googelen. Meesterlijk.
Misschien, maar ik sta er nog steeds achterquote:
Je kunt ook gewoon dat nummer luisteren. Lyrics copy & pasten met mobiel is kut. Sowieso zou je die tekst eigenlijk al moeten kennen.quote:
Nee, want die periode van Prince vond ik minderquote:Op zaterdag 20 april 2019 02:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon dat nummer luisteren. Lyrics copy & pasten met mobiel is kut. Sowieso zou je die tekst eigenlijk al moeten kennen.
Maw je kent geen fuck behalve de jaren ‘80 hits die je hier elke week recyclet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee, want die periode van Prince vond ik minder
Ik ken genoeg, dit nummer vind ik kut.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maw je kent geen fuck behalve de jaren ‘80 hits die je hier elke week recyclet.
Niet echt Killem.quote:
Lekker m’n posts van de afgelopen week teruglezen as usual.quote:
quote:
Ik kan daar echt niet naar luisteren.quote:
Tyfus! ..Ik dacht door jouw posts dat jij veul jonger wasquote:Op zaterdag 20 april 2019 02:25 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik word deze zondag 46, maar eigenlijk zegt het geen reet.
Iedereen is al wegquote:Op zaterdag 20 april 2019 04:28 schreef KillemWieft het volgende:
Waarom vertelt niemand niks over zichzelf? Hallo!?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet naar luisteren.
Van den ouden doosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |