Ik heb die wedstrijden gister nog even teruggekeken (niet in zijn geheel hoor) maar dat was wel zeldzaam ja. Dat heeft Ajax niet kunnen bewerkstelligen tegen PSV. Dat gelijkspel en die 2-1 (waarbij PSV nog lang op 0-1 voor stond) sloegen eigenlijk nergens op qua score. Desondanks is geen Kane en Son wel een groot gemis, waar Ajax eigenlijk deze pot al gebruik van moet maken. Ik verwacht inderdaad ook dat ze met Lucas Moura in de spits vooral gaan counteren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Tottenham dit seizoen eigenlijk nauwelijks aan het werk gezien.
Behalve dan die wedstrijd in Eindhoven, PSV eigenlijk zelden zo weggespeeld zien worden. Dat die wedstrijd nog gelijk werd is een klein wereldwonder.
Maar ik denk dat zij voor eigen publiek ook gewoon lekker gaan counteren om het in Amsterdam af te maken. Beetje een schaakpot dus.
VTB- watte?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef StephanL het volgende:
Beste VTBL kijkers, ben nu ook aanwezig om te kijken naar deze mooie wedstrijd.
Optyven, gauw.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef StephanL het volgende:
Beste VTBL kijkers, ben nu ook aanwezig om te kijken naar deze mooie wedstrijd.
Is die nou nog steeds niet op een trein naar het oosten gezet joh?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar de mening van Frits Barend!
Oh nee eigenlijk niet.
Wat een variatie inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keus zat.
Iedereen die naar M kijkt mag van mij meteen van deze aardbodem verdwijnen.quote:
Hangt van de gast af.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen die naar M kijkt mag van mij meteen van deze aardbodem verdwijnen.
Zipportal deelt deze mening.
Is geen gewoonte maar het stond er nog op.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen die naar M kijkt mag van mij meteen van deze aardbodem verdwijnen.
Zipportal deelt deze mening.
Die hangt ook echt overal rond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |