abonnement Unibet Coolblue
pi_186305555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:36 schreef magnaal het volgende:

[..]

Utopia Island gaande? Goede morgen..
Morning. Geen idee, kijk ik niet.

Moet dat joch 'de diertjes niet verzorgen'?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_186305556
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:35 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Vanavond al. :%
Ze is alweer aan het stuurkutten, Dyllie staat weer in gareel, die "Ik zou haar doen" van Dyllie komt haar elke dag nog steeds goed uit
  vrijdag 19 april 2019 @ 08:38:58 #28
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_186305560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is toch wel heel erg dat ik dat mokkel stinkhoer noem.

Lees het straks wel in FB :W
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is toch wel heel erg dat ik dat mokkel stinkhoer noem.

Lees het straks wel in FB :W
Volgens mij noemde je haar eerst een poosje consiquint TEEF. En ook nu ben ik het weer met je eens. :) Laters :W
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 08:39:01 #29
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_186305562
Het lijkt wel een soort ziekte ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 08:39:22 #30
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_186305566

My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_186305571
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:39 schreef puzziepie het volgende:
Het lijkt wel een soort ziekte ^O^
Ze heeft zelf de diagnose gesteld.
pi_186305592
Ik wil leuk doen tegen elkaar en gewoon vergeten want ik veroorzaak het zelf ik kan het jou niet kwalijk nemen. dillan wil niet dat ze naar huis gaat, maar dat doet ze niet, ze mist alleen haar familie.
En op zon moment helemaal, daarom zegt ze dat.
Franny zag het, Jessie en Chris hij heeft gezegd dat hij in zijn hoofd hier 15
Maanden zat, en daar aan moest denken. kail wil niet dat ze weten dat ze ruzie hebben.
We komen hier uit oké zegt kail lachend ik moet je ook gewoon vertrouwen ze gaat even de beren doen anders wordt Jessie boos. dill moet meelopen, maar hij wil in het huisje eten.
Het is door Ger gekomen zegt Kail ik hoop niet dat je me niet meer leuk vindt of ben je klaar met me. Nee zeker niet zegt Dillan.
Weet je wat het is soms valt iets mij heel zwaar, dan kan ik er niet tegen en is het een drama en andere keer denk ik waar heb ik
Me druk om gemaakt, het lijkt wel een soort ziekte.
Ik hou van jou dil krijgt een knuffel ik weet dat je trouw bent.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_186305596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is toch wel heel erg dat ik dat mokkel stinkhoer noem.

Lees het straks wel in FB :W
nee hoor minder erg als snotsnuiver in ieder geval :7 :7 :7
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186305597
quote:
Gisteravond voor het eerst weer op tv gezien, een Hiske beledigd, ballonnetjes, dit kinderlijke koppeltje..Het lijkt wel een kinderprogramma geworden...Mijn kinderen zouden er niet naar mogen kijken hoor, maar ik bedoel maar
  vrijdag 19 april 2019 @ 08:44:00 #35
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_186305605
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:37 schreef puzziepie het volgende:
En ja het komt door het gesprek met Gerrie _O-
Het was zeker een druppeltje op het (al reeds) gloeiende plaatje.
pi_186305616
Kleeftteef Chrissie is Keelie weer aan het uithoren, of er weer ruzie is, likkebaarden lekker vind Chrissie dat, dan heeft ze weer "werk"

En ZC want Chrissie fluistert, stel je voor er zit iemand mee te luisteren boven
pi_186305627
Chris speelt weer "ervaringsdeskundige" want ze heeft zelf natuurlijk tientallen kerels gehad die keihard zijn weggelopen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 08:47:17 #38
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_186305629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:33 schreef QuarterBack het volgende:

aken waar ze in 1e instantie heel erg mee bezig waren,hun zelfverzekerdheid die vooral Dil de 1e week had en wat Kil na een dag al niet meer was .
Ik kan alleen maar voor mezelf denken maar ik denk dat dit niet gespeeld is, dat ze wel een hele rol voor zichzelf en als stel in het geheel hadden toebedacht ,maar dat alles totaal anders loopt dan ze hadden gedacht.
Ik denk echt dat ze dachten dat dit een makkie zou worden . Allebei tattoo artist en met die attitude kwamen ze ook binnen : als het artiesten koppel wat het helemaal zou gaan maken.

Mocht dit een groot toneelspel zijn dan hebben ze het knap gespeeld ,maar mijn gevoel zegt dat dit absoluut niet gespeeld is.
Ze herhaalt al ruime een week Dyllie's "ik zou haar doen" en elke dag zegt ze "het is gezegd ik zou er niet meer over moeten beginnen"

En nu is het Keelies taak om Dyllie niet te laten huilen, ze draait het net zo makkelijk om , en ze speelt wel degelijk een act
[/quote]

Beter lezen !
Ik zeg dat dit niet gespeeld is en dan heb ik het over de communicatie tussen KIl en Dil
Maar dat zij een spelletje speelt met hem lijkt me voor iedereen duidelijk.

Zij speelt absoluut een act ,en tot nu toe deed Dil alles om zijn prinsesjes maar op haar gemak te stellen.
Wat er tussen hun gebeurt is geen act, maar komt wel door de spelletjes en de emotionele chantage van KIl
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_186305645
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ze herhaalt al ruime een week Dyllie's "ik zou haar doen" en elke dag zegt ze "het is gezegd ik zou er niet meer over moeten beginnen"

En nu is het Keelies taak om Dyllie niet te laten huilen, ze draait het net zo makkelijk om , en ze speelt wel degelijk een act
Beter lezen !
Ik zeg dat dit niet gespeeld is en dan heb ik het over de communicatie tussen KIl en Dil
Maar dat zij een spelletje speelt met hem lijkt me voor iedereen duidelijk.

Zij speelt absoluut een act ,en tot nu toe deed Dil alles om zijn prinsesjes maar op haar gemak te stellen.
Wat er tussen hun gebeurt is geen act, maar komt wel door de spelletjes en de emotionele chantage van KIl
[/quote]

Ik zeg het is wel gespeeld, ze gebruikt dat ene excuus al veel te vaak, zowat elke dag en dat is gewoon een tooltje geworden om Dyllie in gareel te houden
pi_186305652
Gm c_/

bijgelezen

Kaylie tegen Kriss
ze willen snik prikken
hoe treffend

kriss smoeszzeh..je weet dat hij heel betrouwbaar is
pi_186305658
Dus Dylan mocht niks zeggen. En nu zit mevrouw bij Chris te janken en haar alles te vertellen? Mhh ok :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186305676
En nu His er ook bij, of Keelie al met Sjellie gesproken heeft, tuurlijk, het plot uitbreiden is het devies, dan hebben beide stofkutten werk
pi_186305677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:37 schreef puzziepie het volgende:
En ja het komt door het gesprek met Gerrie _O-
Achgossie hoe zou het met Gerrie de geit gaan van Bas?
pi_186305679


Nu heel slinks het slachtoffer uithangen bij His en Chris.

His raadt haar aan met Shel te praten.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_186305683
22jr .. gezond van lijf en leden
deze houding
dat bied hoop voor de toekomst

Hops doet ook even geweldige Boots
Kriss, & Hits.. likhut teefjes advies op maat
pi_186305686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:51 schreef Soury het volgende:
Dus Dylan mocht niks zeggen. En nu zit mevrouw bij Chris te janken en haar alles te vertellen? Mhh ok :?
Nah alles. Haar beschuldigingen en emotionele chantage laat ze bewust achterwege.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_186305688
Dat gesprek met Gerrit, ik was er allng niet meer mee bezig, in principe.

Tuurlijk.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_186305695
En Keelie zit confortabel de grinniken, "het wordt ook steeds omhooggehaald" aldus Keelie tegen de stofkutten

En Dyllie krijgt de schuld van het "omhooghalen" van het verhaal, vies wijffie die Keel
pi_186305698
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:53 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Nah alles. Haar beschuldigingen en emotionele chantage laat ze bewust achterwege.
Precies, dus Chris en His staan nu aan haar kant. Vandaar dat Dylan zelf niks mag zeggen. Dit is haar verhaal.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186305705
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Precies, dus Chris en His staan nu aan haar kant. Vandaar dat Dylan zelf niks mag zeggen. Dit is haar verhaal.
:Y
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')