Ga je daarop zitten aftrekken?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:47 schreef UitStraling het volgende: [..] Morgen in de Efteling krijg je wel een mooi geil en gezond kleurtje zit ik me ineens te bedenken.
Christus, wat een kneus ben jij.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen in de Efteling krijg je wel een mooi geil en gezond kleurtje zit ik me ineens te bedenken.
Nee denk het niet, is helaas wat meer voor nodig maar als je erop staat wil ik wel een poging doen?quote:
Weet je überhaupt hoe ze er uit ziet?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee denk het niet, is helaas wat meer voor nodig maar als je erop staat wil ik wel een poging doen?
Wat zit je te stoken gvdquote:Op donderdag 18 april 2019 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet je überhaupt hoe ze er uit ziet?
Ja doe maar, laat me weten hoe het wasquote:Op donderdag 18 april 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee denk het niet, is helaas wat meer voor nodig maar als je erop staat wil ik wel een poging doen?
jezus was palestijn ✊🏽✊🏽✊🏽quote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Cronometer het volgende:
WAAROM IS JEZUS ZWART EN HEEFT HIJ ZO'N GROTE BAKKES
Prima fantasie hier dus ik denk dat het toch wel prettig gaat wordenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doe maar, laat me weten hoe het was
Walgelijkquote:Op donderdag 18 april 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima fantasie hier dus ik denk dat het toch wel prettig gaat worden
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima fantasie hier dus ik denk dat het toch wel prettig gaat worden
Stop maarquote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet, je zou als een kabeljauw op het droge een drupje pogen op te vangen.
Twijfelt tussen;quote:
Gastquote:Op donderdag 18 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twijfelt tussen;
A. Ok, sorry, ik liet me even gaan, mijn excuses.
B. Pakt haar stevig bij de haren en drukt af tegen haar huig en kust zijn zaad daarna dieper.
C. I really don't care.
jezus randaapquote:Op donderdag 18 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twijfelt tussen;
A. Ok, sorry, ik liet me even gaan, mijn excuses.
B. Pakt haar stevig bij de haren en drukt af tegen haar huig en kust zijn zaad daarna dieper.
C. I really don't care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |