quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
vrienden en eventuele vijanden
Hey nobodyquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
vrienden en eventuele vijanden
Noel gaf die bevestiging al genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:27 schreef xcachet het volgende:
Mijn vriend is verkouden, heeft hoofdpijn en de wereld vergaat gewoon. Zo zie ik maar weer wie het sterkere geslacht is.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Noel gaf die bevestiging al genoeg.
Hoe denk jij over werken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe maar schamper terwijl jij heel goed weet hoe wij denken over werken.
Ik baal van werken, maar ik vind dat als je kunt werken je ook moet werken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat hij werken slavernij vindt.
Ik vind dit een kromme redenering. Je baalt van werken? Doe je niets om daar wat aan te veranderen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik baal van werken, maar ik vind dat als je kunt werken je ook moet werken.
Werk je niet? Dan is de maatschappij jou niets verschuldigd.
En als je niet kunt werken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik baal van werken, maar ik vind dat als je kunt werken je ook moet werken.
Werk je niet? Dan is de maatschappij jou niets verschuldigd.
What happend?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik heb na volgende week geen werk meer
Echt lekker
dE mAaTsChApPiJ iS jE nIeTs VeRsChUlDiGdquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik heb na volgende week geen werk meer
Echt lekker
Aw, sorry dat ik je op je pikkie heb getrapt met mijn mening.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dE mAaTsChApPiJ iS jE nIeTs VeRsChUlDiGd
Volgens mij gaf je niet echt een mening. En vlei jezelf niet, ik nam mezelf hier in de maling en dacht daarbij niet aan jou.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aw, sorry dat ik je op je pikkie heb getrapt met mijn mening.
Ben in de war nu.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij gaf je niet echt een mening. En vlei jezelf niet, ik nam mezelf hier in de maling en dacht daarbij niet aan jou.
Heel redelijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:43 schreef scrupuleus het volgende:
Tardis hoe gaat het nou echt met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |