Precies dit. Nico mag er van mij wel uit, voegt toch niets toe.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was weer leukNiet heel veel gebeurd, maar wel goede character moments. Hoop dat die therapie van Owen hem wat meer likeable maakt. Benieuwd hoe lang die verhaallijn van Jo duurt. En die Nico was een lul
Denk ook wel dat het na seizoen 16 stopt. Heel misschien 17. Denk dat het er op neer komt wanneer Ellen Pompeo wil stoppen. Makers hebben aangegeven nog wel even door te willen, zolang Ellen door wil gaan en het blijft de best bekeken serie op ABC, dus die hebben ook geen haast om te stoppen. Gok sowieso dat we tijdens het begin van een seizoen al horen dat het het allerlaatste seizoen gaat zijn, dat gaan ze bij deze serie niet pas een paar afleveringen voor het eind aangeven.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Precies dit. Nico mag er van mij wel uit, voegt toch niets toe.
Nu toewerken naar een goede finale hoop ik. Op zich mag het na volgend seizoen wel stoppen van mij, het is te vaak saai of ergerlijk.
Voor in het verzorgingstehuis!quote:Op donderdag 18 april 2019 22:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het na seizoen 16 stopt. Heel misschien 17. Denk dat het er op neer komt wanneer Ellen Pompeo wil stoppen. Makers hebben aangegeven nog wel even door te willen, zolang Ellen door wil gaan en het blijft de best bekeken serie op ABC, dus die hebben ook geen haast om te stoppen. Gok sowieso dat we tijdens het begin van een seizoen al horen dat het het allerlaatste seizoen gaat zijn, dat gaan ze bij deze serie niet pas een paar afleveringen voor het eind aangeven.
Zelf vermaak ik me nog steeds elke week, dus zolang Ellen blijft en er niet al te veel andere acteurs vertrekken mogen ze van mij gewoon door gaan. Alleen de serie herkijken gaat pijnlijk worden met zoveel seizoenen
Heb toentertijd echt heel veel moeten inhalen. Mijn hemelquote:Op donderdag 18 april 2019 22:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het na seizoen 16 stopt. Heel misschien 17. Denk dat het er op neer komt wanneer Ellen Pompeo wil stoppen. Makers hebben aangegeven nog wel even door te willen, zolang Ellen door wil gaan en het blijft de best bekeken serie op ABC, dus die hebben ook geen haast om te stoppen. Gok sowieso dat we tijdens het begin van een seizoen al horen dat het het allerlaatste seizoen gaat zijn, dat gaan ze bij deze serie niet pas een paar afleveringen voor het eind aangeven.
Zelf vermaak ik me nog steeds elke week, dus zolang Ellen blijft en er niet al te veel andere acteurs vertrekken mogen ze van mij gewoon door gaan. Alleen de serie herkijken gaat pijnlijk worden met zoveel seizoenen
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:47 schreef Amsel het volgende:
De volgende ep wordt toch een crossover met Station 19? Meer mensen die dat volgen hier?
Die is morgen pas volgens mijquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
vond 'm niet echt boeiend.
Iemand die station19 even wil samenvatten?
Samenvatting station 19quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
vond 'm niet echt boeiend.
Iemand die station19 even wil samenvatten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gelukt, meneer moet weer eens iemand zijn/haar liefdesleven verpesten.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was weer leukNiet heel veel gebeurd, maar wel goede character moments. Hoop dat die therapie van Owen hem wat meer likeable maakt. Benieuwd hoe lang die verhaallijn van Jo duurt. En die Nico was een lul
Echt he! Ik was blij dat Amelia hem even op z'n plek zette!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Niet gelukt, meneer moet weer eens iemand zijn/haar liefdesleven verpesten.
+1quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
Echt he! Ik was blij dat Amelia hem even op z'n plek zette!
Dat lag er vrij dik op, met Koracick die een huisappartement voor Teddy gefixed hadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
hij zal wel achter Teddy aan gaan.
Oh laat het zo zijn!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:22 schreef Rianne84 het volgende:
Ik hoop dat hij Cristina bedoelt en naar Zwitserland vertrekt
Yes pleasequote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:22 schreef Rianne84 het volgende:
Ik hoop dat hij Cristina bedoelt en naar Zwitserland vertrekt
Ja station 19 raakte mij ook behoorlijk. Terwijl ik dat echt niet verwacht had.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:39 schreef Lois het volgende:
Station 19 was echtmaar Greys vond ik mwah.. ik vind de verhaallijn met Jo niet boeiend, Owen niet interessant en Maggie en Jackson hoeft al helemaal niet voor mij.
Ik ook.quote:
Beetje wel. Speak up kut is het enige wat ik denk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor zekerheid in spoilers voor mensen die m nog niet gezien hebben (15.24)Haha ik heb serieus teruggespoeld om het stukje 'trein' te zoeken. Het kwartje viel even niet, ik vatte het letterlijk op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:04 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha ik heb serieus teruggespoeld om het stukje 'trein' te zoeken. Het kwartje viel even niet, ik vatte het letterlijk op.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor zekerheid in spoilers voor mensen die m nog niet gezien hebben (15.24)Dit ja. Alleen jaggy vond ik dan weer totaal niet boeiend. 1 val en meteen geblesseerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd hoe Alex zal reageren op Jo en hoe het verder gaat met DeLuca.
Volgende week de Seizoensfinale toch?
Jaloers! Je hebt nog zoveel spannends en leuks in het vooruitzicht!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:57 schreef Burdie het volgende:
Grappig, ik zit nu in seizoen 3 (was een beetje late to the party) en herken bijna geen van de namen die hier genoemd worden
.
Ja! Zo tof!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Jaloers! Je hebt nog zoveel spannends en leuks in het vooruitzicht!
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
https://tvline.com/2019/0(...)17-abc-ellen-pompeo/
Seizoen 16 en 17 sowieso dus
Station 19 en How to get away with murder ook renewed.
In Duitsland graag...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel een toffe wending dat Teddy zelf weer van gedachten is veranderd, ik had geen zin in weer een Owen die dan haar moet gaan courten. Ik hoop toch wel op een HEA voor hen omdat we dan van dat gezanik af zijn.
Ja, of Maggie van de weg wordt geredenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Idd toffe ep!
Ik kon eindelijk Maggie en Jackson eens aan omdat ze niet zo poeslief naar elkaar waren maar idd eens echt eerlijk. Ben benieuwd wat daar van over blijft. Als er niks met Jackson gebeurt is tenminste....
Ik heb ze achter elkaar kunnen kijken want ik had de pre-finale nog niet gezien..... heb zitten schreeuwen tegen Owen die in de dikke mist uit de auto wilde stappen omdat ik dacht dat ie de pijp uit zou gaan door een aanrijding ofzo, en ik kreeg een enorm 'Dante's Peak' gevoel (maw alles wat fout kan gaan gaat goed fout) dus ik heb meteen de finale erachteraan gegooid. Die vond ik minder. Ben wel benieuwd wat er met Jackson is natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
OMG OMG OMG!!! Ik wil NU de volgende episode!!!
Die interesseert me echt niet. Ik vind hem dodelijk saaiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoe die de baby kamer in elkaar aan het zetten was en niet eens wist dat ze aan het bevallen was........
![]()
Precies dat dus, maar de aflevering ervoor zat ik op het puntje van mijn stoel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:37 schreef Lois het volgende:
Dit is toch geen spannende seizoensfinale?
Ik vond het heerlijk om te zien dat Maggie en Jackson mot hebben maar dat is omdat ik me persoonlijk irriteer aan dat koppel.
Maar verder vond ik het gevangenisverhaal niet heel geloofwaardig, de bevalling absoluut niet geloofwaardig, en die psychiatric ward een beetje overdreven voor iemand die daarvoor nog patiënten mocht behandelen.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Eindelijk bij. Maar nu dus pauze. Lekker dan 😂
Gewoon even alles herkijken joh in de zomerpauzequote:Op woensdag 19 juni 2019 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Eindelijk bij. Maar nu dus pauze. Lekker dan 😂
Ja, in NL kreeg je een doorverwijzing voor een psycholoog en mag je over zes weken eens langs komen om eens per 2 weken over je issues te pratenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies dat dus, maar de aflevering ervoor zat ik op het puntje van mijn stoel.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:49 schreef Lois het volgende:
26 september duurt niet eens zo gek lang meer
Wooohooo net terug van vakantie danquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:49 schreef Lois het volgende:
26 september duurt niet eens zo gek lang meer
Best wel leuk om al zo lang dezelfde namen te zien hier jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:19 schreef Burdie het volgende:
Ik ben net begonnen aan seizoen 8. Maar ik wilde dus even laten weten dat ik na elke aflevering het oude bijbehorende topic bijlees, ik ben nu in deel #33. Leuk om nog altijd dezelfde namen hier te zien
.
Jaaaa. Al kwam ik wel later haha!quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Best wel leuk om al zo lang dezelfde namen te zien hier ja
Ik weet niet eens meer vanaf welk seizoen ik mee begon te lezenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jaaaa. Al kwam ik wel later haha!
Ik vroeg het me ook af sinds wanneer ik hier post. Kijk volgens mij ook al vanaf het begin, toen nog wel op net5 denk ik, ik was 19quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer vanaf welk seizoen ik mee begon te lezenwel vrij vroeg, maar de eerste 3/4 seizoenen sowieso niet. Al kijk ik al wel vanaf de pilot al. Toen was ik pas 15
Wauw! Commitment!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:19 schreef Burdie het volgende:
Ik ben net begonnen aan seizoen 8. Maar ik wilde dus even laten weten dat ik na elke aflevering het oude bijbehorende topic bijlees, ik ben nu in deel #33. Leuk om nog altijd dezelfde namen hier te zien
.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:52 schreef Lemijn het volgende:
De zomerstop is 26 september pas over toch? Dus de videotheek zal nog leeg zijn.... los daarvan een nuttige voorbereidingsvraag natuurlijk.
Wist je dat je ook bioscopen hebt waar je het gewoon kan komen kijken? Zonder het mee naar huis te nemen. Als je wil heb ik daar wel een adres van.
Mag ik daar een adres van. Je weet ten slotte nooit...quote:Op zondag 8 september 2019 13:52 schreef Lemijn het volgende:
De zomerstop is 26 september pas over toch? Dus de videotheek zal nog leeg zijn.... los daarvan een nuttige voorbereidingsvraag natuurlijk.
Wist je dat je ook bioscopen hebt waar je het gewoon kan komen kijken? Zonder het mee naar huis te nemen. Als je wil heb ik daar wel een adres van.
Ik vond mijn oude nick in topic 9quote:Op zondag 8 september 2019 22:41 schreef Tegan het volgende:
Present sinds topic #7 blijkbaar.
Alhoewel ik de afgelopen vijf jaar steeds opspaar en per tig afleveringen binge watch.
Ik moet nog drie afleveringen voor ik bij ben.
DeLuca zat in de gevangenis voor iets wat Meredith had gedaan (had met een patient te maken). Meredith gaf vervolgens eerlijk aan dat zij er achter zat en werd ontslagen, net als Alex en Webber. Jo liet zichzelf opnemen om alles rondom haar moeder en haar ontstaan te verwerken, Amelia gaf bij Link aan dat ze wat meer tijd nodig had, maar wel hoop zag in een toekomst met hem. Teddy kreeg haar kindje met Owen. Dat zo'n beetje volgens mij.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:49 schreef Lemijn het volgende:
Ja dat kan ik wel beamen. Ik moet ook echt even nadenken om te weten wat er ook alweer speelde. Sterker nog: ik weet het niet precies... wat was de cliffhanger eigenlijk? Ik ga wel wat afleveringen terugkijken binnenkort. Maar helemaal stoppen is toch ook een brug te ver na zoveel jaar.
Eens!quote:Op donderdag 12 september 2019 10:32 schreef babette21 het volgende:
Ik hoop dat Maggie achterblijft in dat bos. En dat Jackson daar een ronddwalende April tegenkomt (en haar mee terugneemt).
S16 E1 ofwel nummertje 343 als het goed is.quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is het episode nr? Ik ben het even kwijt
Hij is toch uitgezondenquote:Op vrijdag 27 september 2019 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Psst, ff niet spoileren nog graag
Begint ook echt pas volgend jaar ergens.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:05 schreef Amsel het volgende:
Oh en ik vind het verwarrend dat Station 19 nog niet is begonnen, dat was voor mij inmiddels wel echt een package deal met Grey's
Boooorderlinequote:Op zondag 29 september 2019 11:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Jackson lijkt wel een of ander probleem te hebben. Hij wisselt zo vaak van relatie. Van de een naar de ander!
Volgens mij niet, ik heb het alleen hier in dit topic regelmatig voorbij zien komenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:54 schreef DonnaRush het volgende:
Is er een Station 19 topic trouwens? Ik ben bij!
Als ik zo teruglees zijn er toch wel wat mensen die kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb het alleen hier in dit topic regelmatig voorbij zien komen
Die ging weer bij haar ouders wonen iirc. En de baby liet ze achter omdat ze in zag dat Owen en Amelia betere ouders zouden zijn. Zoiets.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Owen heeft nu wel genoeg babies toch?Als ze het gore lef hebben om Amelia's baby ook nog eens aan hem te linken.... (
![]()
PUN INTENDED)
Even vergeten waar de moeder van zijn adoptie kindje nu is? Die is niet meer bij hun thuis? Ben ik even helemaal kwijt.
Webber en Karev waren allebei toch ontslagen vorige finale? Daarom gingen ze nu elders aan de gang.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar volgen/snappen jullie het hele Karev gebeuren? Vind het behoorlijk out of the blue allemaal.
En ook vaag dat je niet gezien hebt dat ie dan ontslag neemt enzo. Beetje teveel aan het fasttracken daar.
"Hey ik heb geen baan meer, maar als jij nu eens ff de baas van dat ziekenhuis wordt en mij een baan geeft"....
Kijk het gaat vast een interessante storyline opleveren om dat ziekenhuis een beetje fatsoenlijk te krijgen. Maar de aanloop is gewoon random in mijn ogen.
Denk dat ze de staff bedoeld die je niet per se ziet maar die wel supportive zijn voor die characters. Want anders weet ik het ook nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was vergeten dat Karev ook ontslagen was, ik dacht alleen Webber en Grey.
"Meredith goes to Bailey and Catherine to confess that the insurance fraud was entirely her fault to save Andrew, and Richard and Alex both come forward to admit they also took part by being aware without speaking up. Bailey does the only thing she can do, and fires all three of them. "
Maar Bailey heeft het ook steeds over ik heb er een aantal moeten ontslaan en sommige hebben zelf ontslag genomen. Wie heeft er dan zelf ontslag genomen.
Ja dat was ook mijn idee erbij idd.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat ze de staff bedoeld die je niet per se ziet maar die wel supportive zijn voor die characters. Want anders weet ik het ook niet.
Ja dit... zo voor de hand ligt het ook...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:09 schreef Rianne84 het volgende
En Webber met die vrouw. Zal hij weer vreemd gaan? Heb geen zin in dit soort drama
Hoop het ook niet, maar denk ook niet dat het die kant op gaat. Hooguit Catherine die wat jaloers word of zo. Geen idee wat ze er precies mee willen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:09 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vond Bailey wel grappig toen ze qadri ontsloeg![]()
Vraag me af waar ze naartoe willen met dat ziekenhuis van Alex. Maakt hij er iets fantastisch van waardoor Grey-sloan minder patiënten krijgt? Of krijgen we weer een fusie?
En Webber met die vrouw. Zal hij weer vreemd gaan? Heb geen zin in dit soort drama
Ik hoop het inderdaad ook niet dat Webber dat zal gaan doen. Die vrouw lijkt ook wel een beetje op Catherine.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja dit... zo voor de hand ligt het ook...
Ik vond het een leuke aflevering. En Vic en Jackson vind ik een leuk setje❤
Haha nouja die zoveelste zwangerschap is er ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind het verhaal met pac north ook wel leuk. Is weer eens wat anders dan de zoveelste zwangerschap.
Shonda kennende komt dat wel weer terug als cliffhanger van de mid-season finale over een maandjequote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:17 schreef babette21 het volgende:
En waar haalt Karev al dat geld vandaan om die dure dokters aan te nemen?
Misschien omdat hij is ontslagen? Weet het ook niet. Ben nu alleen wel bang dat Webber alsnog naar dat mens gaat, juist omdat Catherine zo zuur deedquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:30 schreef Donna het volgende:
Waarom deed Catherine zo zuur tegen Richard? Vind haar altijd wel zuur, maar nu wel heel zuur.
Oehh waar moet de reis naar toe?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:38 schreef BE het volgende:
Ik dm je even het adresje dat ik laatst van iemand hier kreeg. Prima openingstijden.
Ik gok een aflevering maar ja. Kan wel potentie hebben voor een leuke afleveringquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij is ontslagen? Weet het ook niet. Ben nu alleen wel bang dat Webber alsnog naar dat mens gaat, juist omdat Catherine zo zuur deed![]()
Verder leuke aflevering. Gelukkig weinig aan de hand met Zola. Ook lieve reactie van Ben![]()
Krijgen we nu oitnb meets Grey's? Hoop niet te lang, die uurtjes zijn toch zo ingehaald? Met 4 dagen in jail zit ze al bijna aan 100 uur.
Ik denk dat Gemma (toch) nu pas echt een eng wijf gaat worden. Catherine's bedoeling was overduidelijk, ook voor haar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:06 schreef BE het volgende:
Dat vermoeden had ik al ja, de gelijkenis was te sterk!
Ik ben benieuwd of het Catherine gaat lukken dat enge wijf weg te krijgen.
En Amelia, toch gewoon echt
Dit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Oh oh, toch de Owen twist waar ik voor vreesde. Stop giving him babiesen die gift van Christina vond ik wel grappig, al hoop ik dat ze bij DeLuca blijft.
Owen? Dat is toch echt 100 jaar terug dat die hebben liggen ketsen? Ik dacht aan Tom!quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Oh oh, toch de Owen twist waar ik voor vreesde. Stop giving him babiesen die gift van Christina vond ik wel grappig, al hoop ik dat ze bij DeLuca blijft.
Tom lijkt me al helemaal niet, word online ook niet echt over gesproken, maar kan hoor, heb de timeline niet perfect in mn hoofd zitten.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Owen? Dat is toch echt 100 jaar terug dat die hebben liggen ketsen? Ik dacht aan Tom!
Maar die is het ook niet, want het is gewoon Link! *lalalala vingers in m'n oren*
Wordt echt een soap he?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:34 schreef BE het volgende:
Mja... matig hoor, al die wendingen...![]()
Beetje vergezocht, beetje veel van het goede wmb...
Nou, ik ben bij hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:57 schreef Burdie het volgende:
Grappig, ik zit nu in seizoen 3 (was een beetje late to the party) en herken bijna geen van de namen die hier genoemd worden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch wel
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:19 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:28 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]Dat klinkt dan wel weer als een raar verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer als een raar verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2020 23:14:50 ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:19 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:24 schreef Lois het volgende:
Dat heb ik met wel meer acteurs in GreysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meredith, Bailey en Teddy zijn allemaal ook 50.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:25 schreef Lois het volgende:
Morgen gaan we weer verder, ook met station 19
Thankyouuuuquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:25 schreef Lois het volgende:
YES YES YESSSSSquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:25 schreef Lois het volgende:
Heb ik gedaan en ben inmiddels bij seizoen 8 maar dat zijn zo'n fijne seizoenen die eerste 10 of zoquote:Op woensdag 4 december 2019 11:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, ik ben bij hoor.en
.
Wat moet ik nu kijken tijdens het strijken?. Of zal ik gewoon weer bij s01e01 beginnen?
.
Ja hè, echt genieten. George, Izzy, Addison, Lexie, Mark, etc.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:05 schreef Sway- het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ben inmiddels bij seizoen 8 maar dat zijn zo'n fijne seizoenen die eerste 10 of zo
30 seconden na die hoorzitting alquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:43 schreef Burdie het volgende:
En was Meredith alweer terug bij Grey Sloan?
Ik zou zo graag 'Sisters' weer eens kijken maar dat is niet te vinden online.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hè, echt genieten. George, Izzy, Addison, Lexie, Mark, etc..
Ben voor tijdens het strijken maar aan desperate housewives begonnen trouwens.
Ook zin in morgen, hoewel het laatste seizoen bij mij wel weer een beetje is weggezakt. Vraag me ook af welke richting ze op zullen gaan met dat andere ziekenhuis. En was Meredith alweer terug bij Grey Sloan?
Desperate Housewivesquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hè, echt genieten. George, Izzy, Addison, Lexie, Mark, etc..
Ben voor tijdens het strijken maar aan desperate housewives begonnen trouwens.
Ook zin in morgen, hoewel het laatste seizoen bij mij wel weer een beetje is weggezakt. Vraag me ook af welke richting ze op zullen gaan met dat andere ziekenhuis. En was Meredith alweer terug bij Grey Sloan?
Ah, dat verklaart waarom het begin zo raar en 'volgens mij heb ik wat gemist' aanvoeldequote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:08 schreef Cheeseburgert het volgende:
't is trouwens weer zo'n halve crossover. De station 19 ep gaat verder waar greys vorig jaar eindigde en greys pakt het einde van station 19 weer op.
Ja, dat had dus ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom het begin zo raar en 'volgens mij heb ik wat gemist' aanvoelde.
Vanaf vandaag hebben ze de series omgedraaid in de VS. Station 19 om 8u en dan Grey's om 9u, dus in het vervolg is het eerst Station 19 kijken als je ze echt op volgorde wil kijken; maar als het een kleine crossover is, of als er helemaal geen crossover is dan kijken we toch Grey's als eerst hier; net wat leuker dan Station 19.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook Greys eerst gekeken. Dacht gewoon dat ik zelf best veel vergeten was. Of dat ze gewoon het hele 'redden' geskipt hadden.
Normaal is namelijk toch altijd Greys eerst en dan Station 19? Die ga ik denk ik morgen ff kijken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:08 schreef Rianne84 het volgende:
Wel een aardige aflevering.
Ze hadden wel iets beter hun best mogen doen op die patiënt van Avery, overduidelijk een pop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2020 22:42:35 ]
Dat vind ik ook inderdaad. Al vanaf toen ze zo met dat handen wassen bezig was, vind ik dat ze angst zo goed speelt. Hoe ze dan richting hyperventileren gaat is erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:43 schreef Lois het volgende:
Ik moest huilen bij Baileys huilbui in de OR. Het was zo treffend, en mooi en goed gespeeld.
Ik weet nog steeds niet wie die gast was die de aangezichts operatie kreeg maar ik vond de operatie beelden aardig goor, pop of niet![]()
Heerlijk om weer beide series achter elkaar te kunnen kijken
Je mist echt amper wat als je Station 19 niet kijkt. Een Bailey en Ben flashback waar ze de baby vieren en hoe wat patiënten bij het ziekenhuis terecht komen.quote:Op zondag 26 januari 2020 08:40 schreef Mriekie het volgende:
Ik kijk altijd Greys op net 5 maar station 19 wordt momenteel in Nederland niet uitgezonden. Wij krijgen dus over een paar weken een hele rommelige uitzending te zien? Wordt er dan nog wel een soort waarschuwing gegeven?
(Ja, spoilers voor mij hier maar ben een beetje nieuwsgierig 😉)
Dat was Blake Simms, de bitch resident van Koracick.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:43 schreef Lois het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die gast was die de aangezichts operatie kreeg maar ik vond de operatie beelden aardig goor
Aha! Dank je wel, ik was het helemaal kwijt.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat was Blake Simms, de bitch resident van Koracick.
[ afbeelding ]
Volgens Carina iig welquote:Op zondag 26 januari 2020 14:23 schreef BE het volgende:
Hoe zit het ook al weer met Amelia? Ik heb een geheugen als een zeef, maar ze ka toch wel echt zwanger?
Ze dacht Link, maar omdat ze al langer zwanger was dan ze oorspronkelijk dacht zou het ook een baby van Owen kunnen zijn; ze weet het niet.quote:
Een spin-off van Grey's gericht op de brandweer. Ben Warren (de man van Bailey die eerst in het ziekenhuis werkte) besloot brandweerman te willen worden in zijn midlife crisis en dat werd station 19quote:Op zondag 26 januari 2020 20:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar wat is station 19 dan waar ik hier over lees?
Tnxquote:Op zondag 26 januari 2020 20:27 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Een spin-off van Grey's gericht op de brandweer. Ben Warren (de man van Bailey die eerst in het ziekenhuis werkte) besloot brandweerman te willen worden in zijn midlife crisis en dat werd station 19is nu net het 3e seizoen ingegaan.
Zo'n flauwe verhaallijn, waren we net eindelijk van Owen-Amelia af, komen ze met deze twist.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze dacht Link, maar omdat ze al langer zwanger was dan ze oorspronkelijk dacht zou het ook een baby van Owen kunnen zijn; ze weet het niet.
Ja, ik hoop dat het blijft bij een scare of zo, Link en Amelia zijn tof samen.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo'n flauwe verhaallijn, waren we net eindelijk van Owen-Amelia af, komen ze met deze twist.
Dat inderdaad. Laat Owen lekker met Teddy blijven zeg. Hij heeft genoeg baby’s atm.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo'n flauwe verhaallijn, waren we net eindelijk van Owen-Amelia af, komen ze met deze twist.
Dit eigenlijk jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Amelia![]()
Verder een leuke ep
Vind het altijd wel tof als Tom zijn zachte kant laat zien.
Ja die nieuwe dokter is ook leuk! Vond het ook tof dat hij niet zo arrogant is en ook al wist ie dat het niet ging lukken toch Meredith haar ding liet doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit eigenlijk jaVond de eerste scene ook wel grappig met die nieuwe dokter en Amelia/Mer
Jep. Wat dat betreft zijn we verpest door al die streamsites. Vroerger had je het af en toe als je een serie pas achteraf ontdekte en dan maar door kon blijven kijkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:48 schreef BE het volgende:
Ik kan beter episodes sparen. Zo gewend aan bingen dat ik na 1 ep altijd denk: wants more!!!!
Ik doe dat bij veel series; afleveringen opsparen, maar bij oa Greys lukt het me nooitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:48 schreef BE het volgende:
Ik kan beter episodes sparen. Zo gewend aan bingen dat ik na 1 ep altijd denk: wants more!!!!
Het is februari? De winterstop is toch net geweest? Of word ik nou gek.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:44 schreef Vlinder het volgende:
Zoooo sneu voor Miranda en Ben![]()
Nu weer vakantie tot februari ergens?
Videolandquote:Op zondag 2 februari 2020 22:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik had helemaal niet door dat het alweer was begonnen op Net5. Heeft iemand de eerste paar afleveringen misschien op videoband?
Nou he, nare heks!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:12 schreef Bienelientjee het volgende:
En wat is Catherine een egoistisch jaloers mens zeg
Die hebben daar niks over te zeggen. Ze zijn gewoon personeel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:19 schreef Rianne84 het volgende:
Webber en karev zouden toch nooit dat ziekenhuis verkopen als ze het zelf zo goed aan het opbouwen zijn.
Als chief heeft karev toch wel wat inbreng? Niet dat het uitmaakt, zijn reactie krijgen we toch nooit te zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die hebben daar niks over te zeggen. Ze zijn gewoon personeel.
Die kinderen kwamen inderdaad deze keer enkel bij Station 19 in beeld, dat was ik even vergeten. In Grey's werd er enkel gezegd dat ze close waren en niet gescheiden wilden worden. En dat die Joey hun al die tijd verzorgd had/er voor had gezorgd dat ze samen waren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:07 schreef BE het volgende:
In dit geval miste ik echt heel erg de info over de urgentie voor die kinderen om bij elkaar te willen blijven. Sowieso heb ik gemist dat die kinderen überhaupt in beeld kwamen bij Greys, maar mss heb ik even niet opgelet.
Oh, dat zou wel een hele gave zijn!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:21 schreef Lois het volgende:
Ik kijk ook steeds eerst station 19 en dacht zelfs even dat die dove dokter die verloren zus van Jack was. Maar misschien zie ik daar teveel in.
Vind ik eigenlijk best raar dat ze dat zo doen. Zo zijn het bijna (nou ja, heel overtrokken, maar toch) niet meer leuk om alleen Greys te kijken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die kinderen kwamen inderdaad deze keer enkel bij Station 19 in beeld, dat was ik even vergeten. In Grey's werd er enkel gezegd dat ze close waren en niet gescheiden wilden worden. En dat die Joey hun al die tijd verzorgd had/er voor had gezorgd dat ze samen waren.
Oh daar heb ik helemaal niet aan gedacht, dat zou leuk zijn!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:21 schreef Lois het volgende:
Ik kijk ook steeds eerst station 19 en dacht zelfs even dat die dove dokter die verloren zus van Jack was. Maar misschien zie ik daar teveel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |