Ja ik had het topic niet voor niets geplaatstquote:Op donderdag 18 april 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het besef dat ik in principe dakloos ben begint nu pas door te dringen...
Gelukkig krijgen we in het weekend mooi weer.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik had het topic niet voor niets geplaatst
Nee, het is 17,5 are en daarmee houdt het gelukkig op.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou je pakje stond bij de buren, maar inmiddels zit iedereen aan de popcorn
Denk serieus dat ik dan omval.quote:
Is voor die tuinder. Was bijna laatste postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:48 schreef chufi het volgende:
Nou ff afkoelenPotverdomme dat ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hoeveel is dat ook al weer? Hetzelfde als een bunder ? Volgens mij 17.5 x 10 x 10quote:Op donderdag 18 april 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, het is 17,5 are en daarmee houdt het gelukkig op.
Nou ff afkoelenZiet er weer picobello uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ff afkoelenZiet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Was niet leuk, en zit nu dus zonder dakraam, da's provisorisch met plastic gedicht en er is een plaat tegenaan gezet, niet ideaal, maar het is tot komende dinsdag als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mo, viel het achteraf mee. of tegen met de herrie?
Nou ff afkoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat fiks je toch iedere keer maar weer, Sjoef.
L2B's Mixcloud
Wees maar blij dat het droog blijft.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was niet leuk, en zit nu dus zonder dakraam, da's provisorisch met plastic gedicht en er is een plaat tegenaan gezet, niet ideaal, maar het is tot komende dinsdag als ik het goed begrepen heb.
Ja, het weekend wordt mooi is voorspeld.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het droog blijft.
Het is nu al mooi en lekker weer.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het weekend wordt mooi is voorspeld.
Wat de neuk is een bunder?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel is dat ook al weer? Hetzelfde als een bunder ? Volgens mij 17.5 x 10 x 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |