abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 mei 2019 @ 09:10:00 #76
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186558384
A59 over de Dieze, ten noorden van Den Bosch. Ik ben wel nieuwsgierig naar dat spel :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 mei 2019 @ 10:03:48 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186559170
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
A59 over de Dieze, ten noorden van Den Bosch. Ik ben wel nieuwsgierig naar dat spel :)
:D dank. We gaan binnenkort een weekendje weg met de sportclub en we krijgen nu regelmatig foto's te zien van plekken uit het land en daarbij moet je de plaats achterhalen waar die foto van is. Al die aanwijzingen bij elkaar onthullen de plaats waar we heen gaan.

En dankzij dit spel heb ik geleerd hoe je aan de hand van landschapskenmerken enzo plekken te herkennen dus had tot nu toe alles kunnen vinden, behalve deze :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186579312
Ik dacht dat deze wel te doen was... anderhalf jaar eerder was ie in ieder geval een stuk makkelijker:
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 mei 2019 @ 11:02:36 #79
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186582115
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 mei 2019 @ 11:09:14 #80
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186582235
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_186582475
https://goo.gl/maps/wpAdgdUrn7W2M6DAA

Hortus botanicus Amsterdam
pi_186582777
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 mei 2019 @ 12:50:17 #83
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186583901
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 mei 2019 @ 12:55:53 #84
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186584009
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_186585526
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_186585767
Nummer 277:
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_186587409
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:53 schreef Rockfire het volgende:
Nummer 277:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me Barak 56 maar ik krijg die met geen mogelijk op Google gevonden. Geen Streetview daar en slecht enkel een PhotoSphere van 't spoor.

https://www.google.com/ma(...)-fo100!7i7200!8i3600

De locatie van de foto volgens Google klopt voor geen meter met die in werkelijkheid. Aub vermelden als het niet om StreetView gaat! Dan weet ik dat ik met een ruimere straal moet zoeken. In werkelijkheid ligt het een stuk meer naar links namelijk! Zie OpenStreetMap waar Barak 56 wel netjes is ingetekend i.t.t. Google Maps.

Via een telefoon of tablet sowieso niet te vinden bij mij.

[ Bericht 45% gewijzigd door alpeko op 03-05-2019 16:44:13 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 mei 2019 @ 17:08:17 #89
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186588052
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 mei 2019 @ 17:20:02 #90
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186588318
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 mei 2019 @ 17:43:43 #91
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186588837
SPOILER: update tussenstand
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_186589442
quote:
Deze is nog niet zo lang geleden al eens geplaatst: het Zoutmuseum in Delden.

Voorstel: doe maar een nieuwe.
pi_186590067
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 16:26 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dit lijkt me Barak 56 maar ik krijg die met geen mogelijk op Google gevonden. Geen Streetview daar en slecht enkel een PhotoSphere van 't spoor.

https://www.google.com/ma(...)-fo100!7i7200!8i3600

De locatie van de foto volgens Google klopt voor geen meter met die in werkelijkheid. Aub vermelden als het niet om StreetView gaat! Dan weet ik dat ik met een ruimere straal moet zoeken. In werkelijkheid ligt het een stuk meer naar links namelijk! Zie OpenStreetMap waar Barak 56 wel netjes is ingetekend i.t.t. Google Maps.

Via een telefoon of tablet sowieso niet te vinden bij mij.
Sorry, leek mij overduidelijk dat het PhotoSphere was
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_186590744
Volgende:
pi_186590833
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 18:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Deze is nog niet zo lang geleden al eens geplaatst: het Zoutmuseum in Delden.

Voorstel: doe maar een nieuwe.
Btw, ik lees dit nu pas en kende de vorige opgave ook niet. Als ik een opgave zie staan en ik zie daaronder een conversatie, dan scan ik vaak even of er een link in de berichten onder de opgave staat, zonder het hele bericht te lezen. Omdat er nu nog geen link stond dacht ik dat ik gewoon kon zoeken en beantwoorden.

Ik had hem trouwens aan de hand van de giftshop gevonden en niet via het museum. Emilie was nog leesbaar in de raam.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 mei 2019 @ 23:15:31 #97
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186596160
Wat doen we nu? :D
Punten laten zitten en door met opgave van maan_man?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_186597513
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat doen we nu? :D
Punten laten zitten en door met opgave van maan_man?
Lijkt mij op dit moment wel het beste. Al vind ik het wel jammer van de punten, want zoals al aangegeven, ik had hem op eigen kracht gevonden. Maar er staat geen Ferrari op het spel dus laat gaan.

Ik denk wel dat het in het vervolg handig is dat wanneer iemand het antwoord weet en het ook wil onthullen, dat hij dit dan gewoon doet op de voorgeschreven manier, zodat wij ook verder kunnen met het spel. Nu is TARAraboemdijee volgens mij redelijk frequent online, maar dat geldt niet voor iedereen. Dan ligt dadelijk het spel lang stil. En dan krijg jij allemaal van die vage discussies, want wat is nog niet zo lang geleden? DikDikkie geeft eerder op deze pagina een opgave die schijnbaar eerder is geweest, maar dat is dan weer zijn tip.
pi_186600340
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:02 schreef maan_man het volgende:

[..]

Lijkt mij op dit moment wel het beste. Al vind ik het wel jammer van de punten, want zoals al aangegeven, ik had hem op eigen kracht gevonden. Maar er staat geen Ferrari op het spel dus laat gaan.

Ik denk wel dat het in het vervolg handig is dat wanneer iemand het antwoord weet en het ook wil onthullen, dat hij dit dan gewoon doet op de voorgeschreven manier, zodat wij ook verder kunnen met het spel. Nu is TARAraboemdijee volgens mij redelijk frequent online, maar dat geldt niet voor iedereen. Dan ligt dadelijk het spel lang stil. En dan krijg jij allemaal van die vage discussies, want wat is nog niet zo lang geleden? DikDikkie geeft eerder op deze pagina een opgave die schijnbaar eerder is geweest, maar dat is dan weer zijn tip.
Eens als iemand een opgave post die eerder is geweest is het geluk voor de eerste die het ziet. Mijn tip was gemaakt met de timeline van Google maps zover ik weet was de Marknessersluis niet eerder geweest.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 mei 2019 @ 09:44:20 #100
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_186601340
Je zult nu eenmaal opgaves tegenkomen die eerder zijn geweest inderdaad. Met al zoveel delen is dat ook moeilijk te voorkomen, en dat hoeft ook niet.
Maar meer dan een half uur later het vermelden, terwijl ik pas aan het eind van de avond weer online ben, dan leg je wel het spel stil.
Als r_one nu de link erbij had geplaatst.

OK, maan_man wel een punt wat mij betreft, verder met zijn opgave in ieder geval.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')