quote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef Poes. het volgende:
Dit heeft mijn 6-jarige vorige week nog from scratch gemaakt;patent aanvragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijk me wel vet als je ouders beneden achter het stuur rijden.. en je als kind boven kan zitten
![]()
Het moet een camper voorstellen, maar het kon net zo goed een Engelse dubbeldekkert zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 17:35 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
patent aanvragenlijk me wel vet als je ouders beneden achter het stuur rijden.. en je als kind boven kan zitten
Ik geef bijles tot 12.00, en kom vanuit Amstelveen. Anders 's avonds een optie?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:27 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik dan werk, maar is natuurlijk pasen.
Ik ben alleen denk ik weinig thuis ivm lekkere weer. Als het vroeger kan (voor 10:30 bijv) ben ik er denk ik nog wel
Ik kan het ook opsturen hoor!quote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geef bijles tot 12.00, en kom vanuit Amstelveen. Anders 's avonds een optie?
You are awesomequote:Op donderdag 18 april 2019 19:15 schreef superkimmi het volgende:
Ik denk dat ik inmiddels al mn lego vergeven heb, voordat het echt kleine pakketjes worden. Ik check straks thuis ff en als er nog meer af kan laat ik het weten!
Dit topic wordt steeds beterquote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef superkimmi het volgende:
Toen ik de kist opende zat er nog een vrachtwagen in die helemaal af is (technisch lego). Iemand interesse in die volledig er bij krijgen? Wellicht is afbreken zonde als iemand m zo wil!
@Vlindur !quote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef superkimmi het volgende:
Toen ik de kist opende zat er nog een vrachtwagen in die helemaal af is (technisch lego). Iemand interesse in die volledig er bij krijgen? Wellicht is afbreken zonde als iemand m zo wil!
Dan heb je dus echt geen fantasie. Ik maakte altijd m’n eigen dingen. Vooral met technisch Lego kon ik mooie geautomatiseerde dingen in elkaar zetten, zelf hijskraantjes bouwen of rijdende auto’s.quote:
Grote Technic fan hier (en Star Wars, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef superkimmi het volgende:
Vlindur was je net voorquote:Op donderdag 18 april 2019 21:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Grote Technic fan hier (en Star Wars, maar dat terzijde)
En de doel-familie zal vast heel blij zijn
Doe m in de tas erbij! Uiteraard ten koste van wat van de ruimte voor losse lego, maar krijg je wel wat voor terug!quote:
Coolquote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef superkimmi het volgende:
Vlindur was je net voorgelukkig maak ik wel een tas met technische bouwblokken (behalve de elektrische elementen dan), dus die zal ik je meegeven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |