Nee dit was een enthousiaste border collie. Heb zoiets, hou gewoon bij je. Dat zo'n baasje zijn/haar hond helemaal geweldig vind, wil niet zeggen dat de rest erop zit te wachten.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo'n kwijlende Sint Bernard die zich uitschudt na het zwemmen
Pisbak daar onderin en tanken maar.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Oohh dit is tof, die tafel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is leuk ding voor de zomerquote:Op donderdag 18 april 2019 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pisbak daar onderin en tanken maar.
Die koelkast vult zichzelf niet hoorquote:Op donderdag 18 april 2019 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, zet er vier neer en je hebt een handig en gezellig zomeravondfeestje voor jezelf ook.
Echt wel, Zal het met kooltjes gaan of gewoon elektrisch?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, zet er vier neer en je hebt een handig en gezellig zomeravondfeestje voor jezelf ook.
Mensen met handen zijn veel gezelliger.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:54 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Die koelkast vult zichzelf niet hoor
Gasflesje denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Echt wel, Zal het met kooltjes gaan of gewoon elektrisch?
Heb namelijk altijd dat de rook naar mij toe gaatquote:Op donderdag 18 april 2019 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gasflesje denk ik.
Ik ben echt een kolenfreak (of ik sleep hout uit het bos) qua BBQ maar die tafel lijkt me niet echt geschikt.
Mooi die rooklucht later op de avond van je borsten aflikken.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb namelijk altijd dat de rook naar mij toe gaat
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Dacht al, dit is een normaal gesprek, het kan nooit lang duren voordat het seksistisch wordt met UitStraling
Smoked tittie'squote:Op donderdag 18 april 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi die rooklucht later op de avond van je borsten aflikken.
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Dacht al, dit is een normaal gesprek, het kan nooit lang duren voordat het seksistisch wordt met UitStraling
Straks Arsenal mijn beste vrind, ik zal een gezelligheidskaarsje aansteken voor ze.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Matig toetje na de champions leaguequote:Op donderdag 18 april 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks Arsenal mijn beste vrind, ik zal een gezelligheidskaarsje aansteken voor ze.
Ja, ik verwacht een kink in de kabel, dus maak er maar een gelukskaarsje vanquote:Op donderdag 18 april 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks Arsenal mijn beste vrind, ik zal een gezelligheidskaarsje aansteken voor ze.
Voor mij is de CL het voorafjequote:Op donderdag 18 april 2019 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Matig toetje na de champions league
Ergens snap ik dat wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor mij is de CL het voorafje
Netjes van jequote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel ja.
Zeker met zo'n mooie borsten als Fem nu eenmaal heeft.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best nog lekker eigenlijk
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker met zo'n mooie borsten als Fem nu eenmaal heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |