Helaas zit ik steeds teveel tussen de Nederlanders om het echt te leren.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:22 schreef chufi het volgende:
Zag deze februari op de Spaanse TV ook.
Spreek je ook Spaans?
De laatste keer dat ik op goede vrijdag vrij was zat ik nog op school.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je nieuwe werkgever open op goede vrijdag?
Misschien een Spaanse ploeg gaan trainenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas zit ik steeds teveel tussen de Nederlanders om het echt te leren.
Ik spreek ondertussen een redelijk woordje kroeg-spaans dus kan in kroegen en winkels goed overweg maar een gesprek is teveel gevraagd
Ik ben wel eens gevraagdquote:Op donderdag 18 april 2019 07:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien een Spaanse ploeg gaan trainen
Ok, niet dus is mijn conclusie.. je ziet het ook steeds minder in deze huidige 24/7 maatschappijquote:Op donderdag 18 april 2019 07:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op goede vrijdag vrij was zat ik nog op school.
Bewust niet gedaan of was het aanbod niet aantrekkelijk genoeg?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gevraagdHet Spaanse nationale team zat daar ook een tijd, dan was het snel gegaan met mijn Spaans ja
Het beviel me in Nederland + Dat is een beter roeilandquote:Op donderdag 18 april 2019 07:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bewust niet gedaan of was het aanbod niet aantrekkelijk genoeg?
Pics?!quote:Op donderdag 18 april 2019 07:27 schreef chufi het volgende:
Nu eerst eens die ongeschoren kop van me bijwerken
Moet ik ook nodig weer een keer doen, zie er weer uit als een Neanderthaler.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:27 schreef chufi het volgende:
Nu eerst eens die ongeschoren kop van me bijwerken
Geen muziek vandaag?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik ook nodig weer een keer doen, zie er weer uit als een Neanderthaler.
Stress zeker he?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
De teringherrie is weer losgebarsten.
als een baardaap dusquote:Op donderdag 18 april 2019 07:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik ook nodig weer een keer doen, zie er weer uit als een Neanderthaler.
Dat nog net niet, maar als ik mij drie weken niet zou scheren wel.quote:
Geef ze van katoenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:35 schreef pullup het volgende:
Ik ga aan de slag, morgen is het NK, dus even overal de stress er uit praten
staat ie wel verticaal?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat er dadelijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |