Lekker sarcastisch maar pluim in reet accepted.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben zo blij voor je, schiet gewoon vol.
Vind het wel fijn voor je maar onze relatie heeft een knauw opgelopen en dat heeft weer even tijd nodig.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch maar pluim in reet accepted.
Roomboter > margarine.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ziyech is dan een beetje Di Margarine
Hier heb ik geen mening over eigenlijk. Als ze dat willen moeten ze dat doen he. Hoezo?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
@:VanilleKwark wat vind jij van vrouwen die aan MMA doen
Wat vind jij van Falcon Foxx's deelname aan de vrouwencompetitie?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
@:VanilleKwark wat vind jij van vrouwen die aan MMA doen
Is op Veronica nu en lijken net jongensquote:Op woensdag 17 april 2019 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier heb ik geen mening over eigenlijk. Als ze dat willen moeten ze dat doen he. Hoezo?
Een transgendervrouw die recent vrouw werd doet mee aan de vrouwencompetitie en maakt gehakt van de rest.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier heb ik geen mening over eigenlijk. Als ze dat willen moeten ze dat doen he. Hoezo?
Paige VanZant is wel cutequote:Op woensdag 17 april 2019 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is op Veronica nu en lijken net jongens
Was een act.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het wel fijn voor je maar onze relatie heeft een knauw opgelopen en dat heeft weer even tijd nodig.
De G van gehandicapt zeker debiele doosquote:Op woensdag 17 april 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had trouwens uiteraard en wederom een G gekregen voor mijn seminaropdracht.
Koekoekquote:Op donderdag 18 april 2019 02:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De G van gehandicapt zeker debiele doos
ben al drie weken bezig met dat stelletje down-clownsquote:
Zeg dat.quote:Op donderdag 18 april 2019 06:34 schreef Speciale het volgende:
Goedemorgen deze morgen zonder zorgen
quote:Op donderdag 18 april 2019 07:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben al drie weken bezig met dat stelletje down-clowns
abo van mijn vrouw, ineens kon ze niet meer gebeld of ge-smst worden... eerst nieuwe simkaart, toen nieuw toestel... twee weken onderzoek... ze krijgen het niet werkend en ontbinden het contract
man man
Of ik het toestel echt niet wilde houden___!
Wat een clowns
Waar kan ik een klacht plaatsen?
waarschijnlijk langer dan dat jij op aarde rondlooptquote:Op donderdag 18 april 2019 07:29 schreef Speciale het volgende:
Verbaas me nog het meeste dat jij een vrouw hebt
Wat gemeen jij hoop dat je in de spiegel kijkt en instort lelijkerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De G van gehandicapt zeker debiele doos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |