Het is weer eens anders dan achter het behang plakken.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Prisha zou daar prima kunnen liggen.
Dacht ik al.quote:
Nah, die zijn er zoveel in de straat.quote:
Ik zou me deaud ergeren aan al die rollende koffers..quote:Op woensdag 17 april 2019 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die zijn er zoveel in de straat.
Mensen die denken dat de gasten in hun airbnb zich aan het rookverbod houden, houden zichzelf voor de gek. Het hele weekend staan hier in de straat mensen te roken op Franse balkonnetjes of hangend uit het raam![]()
Ik heb niet zo gauw ergens last van.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou me deaud ergeren aan al die rollende koffers..
Auw! Dan had je ook bloed.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, kwam geen hamer aan te pas. Wel een houtrasp.
Dat is de reden dat ik heerlijk "dorps" woon.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet zo gauw ergens last van.
De geveltuin was één grote asbakquote:Op woensdag 17 april 2019 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die zijn er zoveel in de straat.
Mensen die denken dat de gasten in hun airbnb zich aan het rookverbod houden, houden zichzelf voor de gek. Het hele weekend staan hier in de straat mensen te roken op Franse balkonnetjes of hangend uit het raam![]()
Och ja, dat ook natuurlijk.quote:
Nee de straat is hier best leuk met plantenbakken, ook de binnentuin.quote:
Ja, dat is ook wel wat: mensen die hoog wonen en hun brandende peuk van het balkon gooien. Gebeurt hier veel bij het gebouw waar de supermarkt is. Daar is het ook nog eens zo druk dat er regelmatig iemand zo'n peuk op zich krijgt.quote:
Wat vreselijk asociaal en onbeschoft van die lui zeg.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel wat: mensen die hoog wonen en hun brandende peuk van het balkon gooien. Gebeurt hier veel bij het gebouw waar de supermarkt is. Daar is het ook nog eens zo druk dat er regelmatig iemand zo'n peuk op zich krijgt.
Aso zegquote:Op woensdag 17 april 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel wat: mensen die hoog wonen en hun brandende peuk van het balkon gooien. Gebeurt hier veel bij het gebouw waar de supermarkt is. Daar is het ook nog eens zo druk dat er regelmatig iemand zo'n peuk op zich krijgt.
Gelukkig geen supermarkt onder mij.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gooit ook peuken over het balkon?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig geen supermarkt onder mij.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gooit ook peuken over het balkon?
Ik wilde hetzelfde tikkenquote:Op woensdag 17 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gooit ook peuken over het balkon?
Nu je dit zegt, denk ik van niet.quote:
Zondequote:
Nee, maar waarom hij dan moest melden dat-ie blij is dat er geen supermarkt onder 'm zit?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nu je dit zegt, denk ik van niet.
Het was ook niet echt een vraag.quote:
Ik heb ook een ronde balkon tafel met een asbakje erop.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 17 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vandaag 'even' 2 schuttingen geplaatst bij mijn ouders. Werkelijk alles zat tegen.
Steekkar viel het verstelbare gedeelte van af, moeren natuurlijk niet te vinden in het zand. Schuttingen die als lood wogen, een accuboor die er geen zin meer in had en één en al puin en wortel tegengekomen bij het boren van de gaten waar de palen in moesten. Gelukkig hoefde dat maar 95 cm diep.![]()
6 uur mee bezig geweest voor 2 schuttingen!![]()
Maar het staat en keurig waterpas
Nou, omdat ik blij ben dat er geen zit.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar waarom hij dan moest melden dat-ie blij is dat er geen supermarkt onder 'm zit?
Vloeken en tieren?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vandaag 'even' 2 schuttingen geplaatst bij mijn ouders. Werkelijk alles zat tegen.
Steekkar viel het verstelbare gedeelte van af, moeren natuurlijk niet te vinden in het zand. Schuttingen die als lood wogen, een accuboor die er geen zin meer in had en één en al puin en wortel tegengekomen bij het boren van de gaten waar de palen in moesten. Gelukkig hoefde dat maar 95 cm diep.![]()
Respect.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, op dat stuk ligt verder gelukkig niets, anders was het zeker weten geraakt. Het was gewoon weer 'één van die dagen'quote:Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goed bezigGelukkig geen kabels geraakt met de grondboor?
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Leuk he?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het rolt er zó uit. Vloeiend!
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, omdat ik blij ben dat er geen zit.![]()
![]()
Geeft alleen maar overlast.
Omdat je zei: alles ging mis, dacht ik daar aan. Het is mij wel eens overkomen. Moest ik een nieuwe vmvkas ingravenquote:Op woensdag 17 april 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, op dat stuk ligt verder gelukkig niets, anders was het zeker weten geraakt. Het was gewoon weer 'één van die dagen'
Ja ik schiet daar peuken tegenaan.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als bij jouw lamp vermoedelijk.
Oh, dat is ook prettig ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Omdat je zei: alles ging mis, dacht ik daar aan. Het is mij wel eens overkomen. Moest ik een nieuwe vmvkas ingraven
Die drietand had wel een houten steel?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is ook prettig ja.Kocht ooit een huis, waar de vorige bewoner er een sport van had gemaakt om de grondkabels zo dicht mogelijk tegen het oppervlak aan te leggen. Sta je daar met een drietand in een kabel te poeren.
En dan snel naar de meterkast lopen om te kijken wat er loos is, na de plof in de grondquote:Op woensdag 17 april 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is ook prettig ja.Kocht ooit een huis, waar de vorige bewoner er een sport van had gemaakt om de grondkabels zo dicht mogelijk tegen het oppervlak aan te leggen. Sta je daar met een drietand in een kabel te poeren.
Zo te lezen welquote:Op woensdag 17 april 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die drietand had wel een houten steel?
Ik doe niet mee aan deze hype maar tegenwoordig raspen de mensen hun vinger ipv de kaasquote:Op woensdag 17 april 2019 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moeten we aan @:TillyB vragen, die weet wat hip is.
En hun spijkerbroekquote:Op woensdag 17 april 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan deze hype maar tegenwoordig raspen de mensen hun vinger ipv de kaas
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |