quote:Op woensdag 17 april 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel eens teruggekeken op latere leeftijd? Ik gok op niet.
Ik heb heel veel jeugdseries thuis.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel jeugdseries thuis.
Ik ook niet het is een magnetisch veld. Daarom was ik pissed dat het niet warm werdquote:Op woensdag 17 april 2019 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het gaat pas aan als je er iets op zet? Nooit geweten.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet het is een magnetisch veld. Daarom was ik pissed dat het niet warm werd
Ik heb nog een keer mijn jeugdheld Wicky de Viking terug gekeken op latere leeftijd. Jezus wat was dat een irritant kutmennekequote:Op woensdag 17 april 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel jeugdseries thuis.
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Glaasje ranja en chips in een zakje erbij.
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet het is een magnetisch veld. Daarom was ik pissed dat het niet warm werd
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Glaasje ranja en chips in een zakje erbij.
Ik ook, ze worden morgen gelegd.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Je hebt ook nog nieuwe pannen nodig.
The Kinks, een van mijn favoriete bands.quote:
Ze gaan misschien weer touren he?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
The Kinks, een van mijn favoriete bands.
Behalve Lola, wat een kutnummer is dat toch.quote:
Naast mama op de bank.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Lekker gedoucht, pyjama aan, húp op de bank en vragen of je een half uurtje langer mag kijken.
Mwoah, niet mee eens. Zeker niet het beste wat ze gemaakt hebben, maar niet slecht. Wel kapot gedraaid...quote:Op woensdag 17 april 2019 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Behalve Lola, wat een kutnummer is dat toch.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |