Maar het geeft me een goed gevoel van binnenquote:Op woensdag 17 april 2019 12:42 schreef McGrath het volgende:
tyfus kwark, dit was nergens voor nodig
Alsof ik zondigquote:Op woensdag 17 april 2019 12:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alsof ik zou sterven voor jullie zonden
Zou niet eens blussen als ik moest pissen
moeilijk hè tellenquote:Op woensdag 17 april 2019 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dan zitten we op LFX XXXIV?
Het aantal jaren van Liverpool zonder kampioenschap hahahaquote:Op woensdag 17 april 2019 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dan zitten we op LFX XXIX ?
12 mei 2019 weerquote:Op woensdag 17 april 2019 12:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het aantal jaren van Liverpool zonder kampioenschap hahaha
Hoe lang is het geleden dat een Nederlander de Tour de France won?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het aantal jaren van Liverpool zonder kampioenschap hahaha
Let nou een beetje opquote:Op woensdag 17 april 2019 12:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat is er speciaal aan deeltje 29 though?
Over 3,5 maand is dat ook weer rechtgezetquote:Op woensdag 17 april 2019 12:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat een Nederlander de Tour de France won?
wil je soms een paar vuistenquote:Op woensdag 17 april 2019 12:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met die rotte bek van je? Zou lippen op elkaar houden
maakt mij niet uitquote:Op woensdag 17 april 2019 12:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met of zonder glijmiddel?
zo goed dat ze het zouden moeten koken en op de rug hangen zodat de honden er net bij kunnenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Om hem dit keer wel goed in elkaar te zetten
kwam uit een goed hart hoor
Mijn ban is half stuk gegaan ofzoquote:Op woensdag 17 april 2019 13:20 schreef McGrath het volgende:
WCH wat bracht jou terug naar het forum?
maar dat je iets kan wil nog niet zeggen dat je het moet doen, dus waarom zit je weer op het forum?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn ban is half stuk gegaan ofzo
Wilde op FP iets posten, maar had daar ineens een ban
Toen keek ik hier en hier is ie weg, op deze kloon dan...
Maargoed, fobo,dm en pm blijft stuk
dus blijkbaar mag ik alleen op het forum harken
bezigheidstherapiequote:Op woensdag 17 april 2019 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar dat je iets kan wil nog niet zeggen dat je het moet doen, dus waarom zit je weer op het forum?
@Dannyquote:Op woensdag 17 april 2019 13:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn ban is half stuk gegaan ofzo
Wilde op FP iets posten, maar had daar ineens een ban
Toen keek ik hier en hier is ie weg, op deze kloon dan...
Maargoed, fobo,dm en pm blijft stuk
dus blijkbaar mag ik alleen op het forum harken
nee je bent niet specialer dan de rest, dus krijg je ook geen speciale behandelingquote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef HPLC het volgende:
Kan trouwens een mod @:Vanillekwark @:haags_kwartiertje mij waarschuwen als ik mijn 100ste note van het jaar pak. Zit nu op 87 die ik al kan lezen en er zullen er ongetwijfeld al weer een aantal gezet zijn
nou....... kweeniequote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee je bent niet specialer dan de rest
Ik zie Hans niet zonder chauffeur naar zijn werk gaanquote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee je bent niet specialer dan de rest, dus krijg je ook geen speciale behandeling
Helaas kan hans redelijk fietsenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zie Hans niet zonder chauffeur naar zijn werk gaan
al 2 maanden zonder zijwieltjesquote:Op woensdag 17 april 2019 14:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Helaas kan hans redelijk fietsen
wie zegt datquote:Op woensdag 17 april 2019 14:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En nog steeds geen stoeprand gehapt
Wat moet ik daarmee?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1
Leuk topic
Je hebt er 178 nu totaal.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef HPLC het volgende:
Kan trouwens een mod @:Vanillekwark @:haags_kwartiertje mij waarschuwen als ik mijn 100ste note van het jaar pak. Zit nu op 87 die ik al kan lezen en er zullen er ongetwijfeld al weer een aantal gezet zijn
Nee.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uitprinten en in je dikke reet stoppen
heb ik maar 3 notes gepakt de laatste week? Waren jullie weg ofzo haahaquote:Op woensdag 17 april 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er 178 nu totaal.
Jij bent ineens radicaal omgeslagen.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb ik maar 3 notes gepakt de laatste week? Waren jullie weg ofzo haaha
hoeveel heb ik erquote:Op woensdag 17 april 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er 178 nu totaal.
heb je een dubbele note gegeven nu hahaatjesquote:Op woensdag 17 april 2019 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoveel dubbele moeten er nog weggehaald worden ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |