Ik weet echt niet wat ze bezield heeft om op die manier binnen te komen.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:10 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis, alleen durven ze dat niet toe te geven..
Beetje dom want ze vallen dan toch door de mand.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:10 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis, alleen durven ze dat niet toe te geven..
Keyl gaf het gisteren na een paar lijnen al op..wil jij het afmaken Dyl?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje dom want ze vallen dan toch door de mand.
Tsja, de FEBO kon geen goede vinden, dus die boeten in aan kwaliteit.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje dom want ze vallen dan toch door de mand.
Eens.quote:
Erg netjes.quote:
Dat las ik inderdaad. Erg vreemd allemaal.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Keyl gaf het gisteren na een paar lijnen al op..wil jij het afmaken Dyl?
Ben ook regelmatig in de war door al die krullen nu daar.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow, het was Adrea die haar haar staat te doen. Al die krullebollen daar ook.
Doet toch niets aan af, volgens mij stond die Dyl er ook.
Wat een doorzetters daarquote:Op woensdag 17 april 2019 13:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Keyl gaf het gisteren na een paar lijnen al op..wil jij het afmaken Dyl?
Nee, vandaar deze >quote:
Krullenbollen in overvloed daar.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben ook regelmatig in de war door al die krullen nu daar.
I know.quote:
Volgens mij was het iets met een mail waarvan Dylan beweerde tegen Kaylee die nog niet gezien te hebben of gelezen terwijl Jessie iets mompelde dat hij hem al wel had gezien of gelezen...quote:Op woensdag 17 april 2019 13:36 schreef danaqui het volgende:
Wat zei Jessie nou in de boot tegen Dil? waarop Jessie later zei toen hij wegging oo oorlog in de boot.
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets met een mail waarvan Dylan beweerde tegen Kaylee die nog niet gezien te hebben of gelezen terwijl Jessie iets mompelde dat hij hem al wel had gezien of gelezen...
leuke woordspelingquote:Op woensdag 17 april 2019 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
Andrea heeft Gerrit nat gespoten en toen heeft Gerrit het waterpistool over het hek gegooid. Andrea wil nu iets van Gerrit over het hek gooien.
Gerrit not amused en dreigt met dan is het hek van de dam.
Kleuters.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
Andrea heeft Gerrit nat gespoten en toen heeft Gerrit het waterpistool over het hek gegooid. Andrea wil nu iets van Gerrit over het hek gooien.
Gerrit not amused en dreigt met dan is het hek van de dam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |