En de gemeente Ronde Vennen levert nog wel wat mensen met 'n taakstrafquote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk gaat het door
bus castingburo sguimpies en groot s6
Mylene zei dat tijdens de fotoshoot vrijdag (zat in de uitzending gisteren), maar blijkbaar vind ze dat zo geil klinken dat ze het maar blijft roepen of zo...quote:Op woensdag 17 april 2019 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie hoor ik net zeggen 'alleen ik neuk em'. Zo ordinair.
Dat met liefde gemaakte brood van Gerrit/Hiske?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan óók aan het harde brood liggen hè?
kennisjes van Ben S. ?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de gemeente Ronde Vennen levert nog wel wat mensen met 'n taakstraf
Smerig inderdaad en Christel stond met handschoentjes aan voor de hygiëne door haar haren te wrijven.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap ik.
die Kaylee staat haar haren te kammen in de tattoo shop, dus hoezo, hygiene.
Thanks voor het reageren.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ging over Mylene Jens en Ger., en dat Jens 2e keus was in dat verhaal
Bah.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mylene zei dat tijdens de fotoshoot vrijdag (zat in de uitzending gisteren), maar blijkbaar vind ze dat zo geil klinken dat ze het maar blijft roepen of zo...
Het zijn niet de meest snuggere mensen bij elkaar en dan druk ik me netjes uit.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:03 schreef Chea49 het volgende:
Smerig inderdaad en Christel stond met handschoentjes aan voor de hygiëne door haar haren te wrijven.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk gaat het door
Precies.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk gaat het door
Ging dat niet over de fotoshoot waar Mylene zei dat Jens haar vriend is, nou ja haar vriend, ze neukte hem alleen.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie hoor ik net zeggen 'alleen ik neuk em'. Zo ordinair.
Nee schuimpjes die gratis mogen omdat de uitkering of loon nog niet binnen is.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat met liefde gemaakte brood van Gerrit/Hiske?
Jensie is leuk ,maar sinds Mylquote:Op woensdag 17 april 2019 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch.... al was het de laatste vent op aarde....
Héél netjes zelfs.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:05 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Het zijn niet de meest snuggere mensen bij elkaar en dan druk ik me netjes uit.
Het is geen alpha mannetje.quote:
Ze lijken beiden steeds heel erg nerveus als ze moeten tattooëren.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:06 schreef cobain1994 het volgende:
Even moeilijk kijken...
[ afbeelding ]
Gebrek aan kennis, alleen durven ze dat niet toe te geven..quote:Op woensdag 17 april 2019 13:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze lijken beiden steeds heel erg nerveus als ze moeten tattooëren.
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Thanks voor het reageren.
Ik vind Jens geen tweede keus. Niet echt. Denk dat ze niet zou willen ruilen tegen Gerrit.
Vind ze sowieso niet interessant. Gerrit is een misbaksel, en Shelley heeft het vannacht ook op zijn schlemielige plaats gezet. Doet ze toch iets goed. Als het zo blijft dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |