Ik zou ter vergelijk even naar Victor Crone luisteren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook vals of ligt het aan mij?
Ga ik doenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou ter vergelijk even naar Victor Crone luisteren.
Ow...quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou ter vergelijk even naar Victor Crone luisteren.
https://www.hln.be/showbi(...)shockeerd~a4d2ffdcc/quote:Eliot reageert op uitschakeling in halve finale Songfestival: “Natuurlijk waren we verbaasd en geshockeerd”
Ik dacht ook al eens aan hun! Zij zijn perfect voor het ESF.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat iemand bij de VRT Oscar and the Wolf zo gek krijgt om mee te willen doen volgend jaar
Hij was te zenuwachtig denk ik. Ik vond hem niet slechter dan bijvoorbeeld Blanche. Maar misschien omdat het een vrouw is wordt dat kwetsbare gezien als schattig.quote:
Blanche had geen wegwerkerspak aangetrokken en City Lights was ook nog wel twee tandjes beter dan Wake Upquote:Op zaterdag 25 mei 2019 07:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij was te zenuwachtig denk ik. Ik vond hem niet slechter dan bijvoorbeeld Blanche. Maar misschien omdat het een vrouw is wordt dat kwetsbare gezien als schattig.
En Nederland is voor hun praktisch een thuiswedstrijdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:25 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al eens aan hun! Zij zijn perfect voor het ESF.
Het liedje bij Blanche viel niet dood, dat hield zijn kracht nog. Ook werd het niet afgeleid door 2 andere mensen die op een drum sloegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 07:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij was te zenuwachtig denk ik. Ik vond hem niet slechter dan bijvoorbeeld Blanche. Maar misschien omdat het een vrouw is wordt dat kwetsbare gezien als schattig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |