99/100 wedstrijden had Juve dit Ajax ook gwn met 5-0 opgerold.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat er een ploeg is die met 6-2 van dit Ajax heeft gewonnen.
Ik wil ook graag kwaliteit zien, dus als jij nou eens naar bed gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Akax ban van CL vanwege omkoping van de scheids.
Onterecht door. Nederlaag voetbal.
Charme? Ach ja soms in KNVB beker gaan de amateurs ook wel eens door.
Maar in de CL wil je kwaliteit zien, niet Ajax.
De beste wint niet altijd. Die pech had Juventus vandaag.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Akax ban van CL vanwege omkoping van de scheids.
Onterecht door. Nederlaag voetbal.
Charme? Ach ja soms in KNVB beker gaan de amateurs ook wel eens door.
Maar in de CL wil je kwaliteit zien, niet Ajax.
Toornstra -> CR7quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat er een ploeg is die met 6-2 van dit Ajax heeft gewonnen.
Ik heb Ajax al 20jr bijna niet meer mooi en goed zien spelen? Toen hadden ze nog goede spelers en speelden ze mooi aanvallend voetbal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef egelhond het volgende:
Ik als PSVer geniet van dit ajax. Hopelijk worden wij nog kampioen maar eerlijk is eerlijk ajax verdient het wel want ze spelen erg goed!
twitter:AntoGriezmann twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:05:42👏🏼👏🏼👏🏼 FOOTBALL ⚽ Bravo @AFCAjax reageer retweet
Jeetje, rustig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
99/100 wedstrijden had Juve dit Ajax ook gwn met 5-0 opgerold.
Rot op Allegri
Omgekochte scheids.
Beter dan GoT dit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb Ajax al 20jr bijna niet meer mooi en goed zien spelen? Toen hadden ze nog goede spelers en speelden ze mooi aanvallend voetbal.
Doen ze al lang niet meer.
Dat hij en de Jong kunnen voetballen is duidelijk, maar het zijn ook nog gewoon 2 mooie vrije/niet verpestte jongens richting de media. Ze zijn nog hunzelf ipv de ene ingestudeerde one-liner naar de ander.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Meestal zeggen ze dan: "We hebben het als team gedaan", wanneer de interviewer de eer aan een speler geeft, Maar De Ligt blijft gewoon normaal.
quote:Ajax volgens Mourinho nagenoeg kansloos in Madrid
quote:Mourinho voorspelt uitschakeling Ajax en loopt vooruit op finale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |