Nee ik bedoel meer in de richting voor aankomend programma (Champions league weegt meer dan competitie + beker) gun ze de treble van harte maar het zijn gewoon teveel wedstrijden achter elkaar zo als je het mij vraagtquote:Op donderdag 18 april 2019 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof Ajax die bekerfinale zo maar effe laat lopen.
Na 5 jaar telt voor Ajax maar 1 ding: het kampioenschap. De bekerfinale en deze halve finale plek in de CL zijn de kersen op de taart.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:14 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer in de richting voor aankomend programma (Champions league weegt meer dan competitie + beker) gun ze de treble van harte maar het zijn gewoon teveel wedstrijden achter elkaar zo als je het mij vraagt
Ik kan me niet voorstellen dat kampioen worden in een gehandicaptencompetitie mooier is dan de halve finale CL. Maar goed, ik ben dan ook geen fan.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na 5 jaar telt voor Ajax maar 1 ding: het kampioenschap. De bekerfinale en deze halve finale plek in de CL zijn de kersen op de taart.
Nee joh.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Spurs-ajax 30-4 en 8-5
Barca-liverpool 1-5 en 7-5
Aldus de Telegraaf
Dat zeker, maar stiekem gaat mijn voorkeur toch liever uit naar het winnen van de champions league dan het kampioenschap of beker prijsjequote:Op donderdag 18 april 2019 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na 5 jaar telt voor Ajax maar 1 ding: het kampioenschap. De bekerfinale en deze halve finale plek in de CL zijn de kersen op de taart.
Oh jullie waren nog aan het ruzie maken over de bekerfinale, dus ik dat het nog niet gemeld was hier.quote:
Al 40-45 keer gezegd. Maar GGMM wil dit maar niet snappen.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de KNVB dat heeft toegezegd snap ik Willem 2 wel.
Ajax hoeft die week pas op woensdag (thuis ook nog) dus die bekerfinale geeft verder ook geen problemen.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al 40-45 keer gezegd. Maar GGMM wil dit maar niet snappen.
Klopt.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax hoeft die week pas op woensdag (thuis ook nog) dus die bekerfinale geeft verder ook geen problemen.
Eens. De bekerfinale hoeft ook niet verplaatst te worden.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax hoeft die week pas op woensdag (thuis ook nog) dus die bekerfinale geeft verder ook geen problemen.
Hij doet het voor de smaak.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt.
Ik snap het getrol van GGMM in dit topic niet echt. Is dit een act?
Ga weg met je kut actquote:Op donderdag 18 april 2019 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. De bekerfinale hoeft ook niet verplaatst te worden.
(Al wist Willem II dat natuurlijk nog niet toen ze heel stoer die uitspraak deden)
Precies. Die pauperclubs krijgen straks allemaal drie tot vier ton van Ajax uit dat domme solidariteitsfonds. Maar ondertussen wel blijven kankeren omdat ze een dagje eerder of later moeten spelenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Wat maakt het uit. We zien het wel toch? Er zullen vast wel teams teleurgesteld zijn straks. Daarnaast mogen andere clubs zich ook wel een beetje aanpassen, nu Ajax het Nederlandse voetbal een hele grote gunst doet. Best wel belangrijke punten gepakt.
Ja, als er geld te halen is is Ajax wel genoeg.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Die pauperclubs krijgen straks allemaal drie tot vier ton van Ajax uit dat domme solidariteitsfonds. Maar ondertussen wel blijven kankeren omdat ze een dagje eerder of later moeten spelen
OPBOKKEN DAN
Ik heb een voorzichtig gevoel dat die journalist niet helemaal objectief is.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:15 schreef Zorro het volgende:
Stelt inderdaad niks voor dat verplaatsen. Moeten alle clubs maar mee akkoord gaan.
https://www.ed.nl/nederla(...)e-gevolgen~acb7f529/
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:15 schreef Zorro het volgende:
Stelt inderdaad niks voor dat verplaatsen. Moeten alle clubs maar mee akkoord gaan.
https://www.ed.nl/nederla(...)e-gevolgen~acb7f529/
Als Ajax 1ste wordt, wordt PSV 2e en dat is voor PSV nadeligquote:Het belang van het Nederlands voetbal?
Dat Ajax het goed doet in Europa is in het belang van het Nederlands voetbal. Maar dat PSV het komend seizoen goed doet in de Champions League natuurlijk ook. Dat laatste kon wel eens iets lastiger worden door de plannen van de KNVB. Als PSV namelijk tweede wordt, begint het al op 23 juli aan de tweede voorronde van de Champions League. Best kans dat de spelers dan toch iets minder goed uitgerust aan de aftrap staan. PSV had de internationals, die nog in actie komen in de Nations League en de Gold Cup, na 12 mei vrij willen geven. Maar dat kan natuurlijk niet als er nog competitieverplichtingen zijn.
Lijkt me beter. Niemand vindt die act van je leuk.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:07 schreef GGMM het volgende:
Terug naar het overleg dat vandaag plaatsvindt.
Idd al die spelers geven er bijna geen neuk om bij Ajax. Die worden toch wel weggekocht.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat kampioen worden in een gehandicaptencompetitie mooier is dan de halve finale CL. Maar goed, ik ben dan ook geen fan.
Zoveel PSV-ers zullen ook niet in actie komen in de Nations League.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Als Ajax 1ste wordt, wordt PSV 2e en dat is voor PSV nadelig
Topstuk. Goed geschreven.
Je mag van mij het laatste woord hebben hoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me beter. Niemand vindt die act van je leuk.
Daar geven die spelers ook geen neuk hoor. Hoeveel had Liverpool trouwens ook alweer betaald voor Van Dijk?quote:Op donderdag 18 april 2019 13:20 schreef Vollenhoven het volgende:
Bij een Feyenoord of Liverpool is dat anders, dat zijn nog echte volksclubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |