Het is ook wel erg ongelukkig dat Koningsdag er tussen valt. Anders had je het 'gewoon ' op zaterdag kunnen doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Wat maakt het uit. We zien het wel toch? Er zullen vast wel teams teleurgesteld zijn straks. Daarnaast mogen andere clubs zich ook wel een beetje aanpassen, nu Ajax het Nederlandse voetbal een hele grote gunst doet. Best wel belangrijke punten gepakt.
Ja, wij moeten geld uitdelen omdat ze doen wat normaal is.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou als Ajax de overige clubs een snoepje geven ter stimulatie..klein bedragje per club uit hun overvolle schatkist.
Eensquote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Wat maakt het uit. We zien het wel toch? Er zullen vast wel teams teleurgesteld zijn straks. Daarnaast mogen andere clubs zich ook wel een beetje aanpassen, nu Ajax het Nederlandse voetbal een hele grote gunst doet. Best wel belangrijke punten gepakt.
Denk dat er ongeveer 12 clubs zijn in nederland die daar geen flikker om geven.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Geld uitdelen is ook goodwill kweken voor de lange termijn. Goede PR voor Ajax.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wij moeten geld uitdelen omdat ze doen wat normaal is.
Het Nederlandse voetbal? Wat boeit de Graafschap die punten?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Ja, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geld uitdelen is ook goodwill kweken voor de lange termijn. Goede PR voor Ajax.
Als ze niet heel kortzichtig zijn heel veel.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal? Wat boeit de Graafschap die punten?
Andere locatie op vrijdag bedoel je? In het hele land zijn op vrijdag Koningsdagfestiviteiten, dus overal zit je met hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:27 schreef trein2000 het volgende:
Of je moet die wedstrijd van locatie veranderen als Doetinchem de boel niet rondkrijgt...
Tja, in Spanje bijvoorbeeld (en ik dacht ook in Engeland en Duitsland) worden de wedstrijden / speeldagen vooraf aangegeven in de weekenden, en dan gaan ze pas 3 of 4 weken van tevoren alle losse wedstrijden op de losse dagen (VRIJ tm MA) indelen. Doen ze hier idd niet, hier delen ze alles in 1x in.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit gezeik kan ook alleen maar in Nederland
Vertel...quote:Op donderdag 18 april 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de tip.
[..]
Als ze niet heel kortzichtig zijn heel veel.
Je speelt toch liever met grote clubs in een competitie? Dan profiteer je zelf ook van indirect. Ook De Graafschap heeft ambities.quote:
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:59 schreef Zocalo het volgende:
Zoveel opties zijn er niet toch uiteindelijk?
- Vrijdag 26 april (eventueel op andere locatie)
- Speelronde 33 verplaatsen naar het weekend van 18-19 mei, eventueel play-offs ook later laten plaatsvinden.
Meer kan ik niet bedenken.
Voor alle teams geld dan toch een ideale voorbereiding naar het slot van de competitie?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:00 schreef kalinhos het volgende:
Als ze t uitstellen hebben 16/18 teams tussen 24 april en 12 mei geen wedstrijd, das een soort winterstop
Probleem daarbij is dat je behalve de twee clubs ook nog eens met een andere gemeente en stadion te maken hebt. Maar dat die bekerfinale altijd voor het einde van het seizoen gespeeld wordt is natuurlijk van de zotte.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:02 schreef GGMM het volgende:
Daarom snap ik ook niet zo goed dat Willem II heel stellig zegt "de bekerfinale wordt niet verplaatst"
Als ik de KNVB was en ik had dat gelezen dan had ik die direct verplaatst, gewoon om te laten zien wie de baas is.
Tuurlijk kan dat.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:04 schreef dokter.knakworst het volgende:
Kan Ajax tijdens de bekerfinale geen spelers van jong ajax inzetten?
Als de KNVB dat heeft toegezegd snap ik Willem 2 wel.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:02 schreef GGMM het volgende:
Daarom snap ik ook niet zo goed dat Willem II heel stellig zegt "de bekerfinale wordt niet verplaatst"
Als ik de KNVB was en ik had dat gelezen dan had ik die direct verplaatst, gewoon om te laten zien wie de baas is.
Snap die jongens uit Tilburg wel, maar het zou voor het grote Ajax ook rustgevend werken om blessures of pijntjes te voorkomen als vaste waarde niet hoeft te spelenquote:Op donderdag 18 april 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Daar hoopt Willem II ook op, anders maken ze geen schijn van kans.
Maar dat heeft niet de voorkeur natuurlijk.
Is meer FOX die dat afdwingtquote:Op donderdag 18 april 2019 11:48 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof de KNVB ooit rekening houd met de supporters als het op aanvangstijden aan komt?
Alsof Ajax die bekerfinale zo maar effe laat lopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:08 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Snap die jongens uit Tilburg wel, maar het zou voor het grote Ajax ook rustgevend werken om blessures of pijntjes te voorkomen als vaste waarde niet hoeft te spelen
Ik snap Willem 2 sowieso wel. Wat voor Ajax de CL-finale is is voor die jongens de bekerfinale...quote:Op donderdag 18 april 2019 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de KNVB dat heeft toegezegd snap ik Willem 2 wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |