Als de burgemeester het verbiedt gaat het gewoon niet door, wat de KNVB ook wil.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:09 schreef Zocalo het volgende:
Of heeft de burgermeester altijd het laatste woord?
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
ajax voordeel geven mbt de CL is prima. in dit geval gaat het echter ook om voordeel in de competitie. Altijd heeft een club die ver in Europa kwam daar nou eenmaal mee te maken in de competitie. Maar nu ineens zou dat niet zo zijn. Wie weet heeft in het verleden dit PSV, Feyenoord en misschien ook wel ajax zelf kampioenschappen gekost. Dat is nou eenmaal zo. Dan nu ook volgens dezelfde regels spelen.
Nja de clubs (en misschien in dit geval zelfs wel de KNVB) kunnen dat wel aanvechten bij de rechter natuurlijk. Je moet als burgemeester wel een verhaal hebben zegmaar. Maar de KNVB heeft een megaprobleem, zoveel is duidelijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de burgemeester het verbiedt gaat het gewoon niet door, wat de KNVB ook wil.
Hoezo heeft Ajax, na verplaatsing van een wedstrijd, opeens niet meer te maken met de competitie? Wat een onzin. En inderdaad, volgens dezelfde regels spelen. En volgens de regels mag Ajax niet op zondag én op dinsdag in actie komen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
ajax voordeel geven mbt de CL is prima. in dit geval gaat het echter ook om voordeel in de competitie. Altijd heeft een club die ver in Europa kwam daar nou eenmaal mee te maken in de competitie. Maar nu ineens zou dat niet zo zijn. Wie weet heeft in het verleden dit PSV, Feyenoord en misschien ook wel ajax zelf kampioenschappen gekost. Dat is nou eenmaal zo. Dan nu ook volgens dezelfde regels spelen.
Ja en de burgemeester heeft een verhaal, dus de KNVB gaat dat nooit aanvechten. Dat is kansloos.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nja de clubs (en misschien in dit geval zelfs wel de KNVB) kunnen dat wel aanvechten bij de rechter natuurlijk. Je moet als burgemeester wel een verhaal hebben zegmaar. Maar de KNVB heeft een megaprobleem, zoveel is duidelijk.
Klopt allemaal wat je zegt. Anders maar 19.00 u of 20.00 u. Al hebben niet alle supporters een "van 9 tot 5-baan" natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
1 Eredivsie potje is geen probleem normaal maar de Graafschap heeft er logischerwijs geen rekening mee gehouden en de noodzakelijke vrijwilligers en veiligheidsmensen zijn deels elders nodig nu (het is koningsnacht). En 18.00 is voor sommige supporters misschien wat vroeg. Wellicht valt het nog op te lossen. En wmb draait Ajax dan op voor de kosten ja.
Reglementair 3-0 winst voor Ajax dusquote:Op donderdag 18 april 2019 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de burgemeester het verbiedt gaat het gewoon niet door, wat de KNVB ook wil.
Voor Graafschap bedoel je? Ajax wilt per se rust, voor de Graafschap is de huidige speeldag gewoon primaquote:Op donderdag 18 april 2019 11:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Reglementair 3-0 winst voor Ajax dus![]()
Ik zeg niet dat ze geen poging gaan wagen. Maar ik acht het niet kansrijk nee.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en de burgemeester heeft een verhaal, dus de KNVB gaat dat nooit aanvechten. Dat is kansloos.
Ajax mag volgens de regels niet op zondag Hans.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor Graafschap bedoel je? Ajax wilt per se rust, voor de Graafschap is de huidige speeldag gewoon prima
Ik denk dat het een grapje was.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor Graafschap bedoel je? Ajax wilt per se rust, voor de Graafschap is de huidige speeldag gewoon prima
De belangen van de graafschap zijn (voor die club) ook gigantisch inderdaad. Kun je niet zomaar overheen stappenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:28 schreef JaafkeJunior het volgende:
Vind alleen persoonlijk dat de degradatiestrijd net zo belangerijk is voor clubs als het kampioenschap, kan een doodsteek zijn voor de club en de begroting.
Snap ook dat de graafschap geen zin heeft in 3 potten in 8? dagen.
Zelf hoop ik stiekem dat de Comp. een weekje verplaatst word, zit 12-5 in Ecuador en zou graag in de buurt van Eindhoven willen zijn als er nog een kansje bestaat om kampioen te worden.
Ik geef dit door aan de knvbquote:Op donderdag 18 april 2019 11:28 schreef JaafkeJunior het volgende:
Vind alleen persoonlijk dat de degradatiestrijd net zo belangerijk is voor clubs als het kampioenschap, kan een doodsteek zijn voor de club en de begroting.
Snap ook dat de graafschap geen zin heeft in 3 potten in 8? dagen.
Zelf hoop ik stiekem dat de Comp. een weekje verplaatst word, zit 12-5 in Ecuador en zou graag in de buurt van Eindhoven willen zijn als er nog een kansje bestaat om kampioen te worden.
Het was een grapje. Maar als Ajax reglementair niet op zondag mag spelen nu en De Graafschap weigert om op vrijdag te spelen terwijl dat de minst ingrijpende en meest reële oplossing is en Ajax betaalt mee dan mag mijn grapje wel werkelijkheid wordenquote:
Inb4 6 Jupiler League-clubs die gaan klagenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
De KNVB gaat denk ik schuiven met die hele speelronde (en dus ook playoffs), want ze kunnen zowel aan de bovenkant als onderkant van de competitie gewoon geen onderscheid gaan maken.
Ajax speelt dan bijvoorbeeld zat (Groningen) - dins (Vitesse) - vrij (Graafschap) - dins (Tottenham), dat is echt veels te kort op elkaar in deze fase van beide competities. Dat moet je niet willen. Alles een week opschuiven is toch in ieders belang?
Bedankt Belchinees.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik geef dit door aan de knvb
Alsof de KNVB ooit rekening houd met de supporters als het op aanvangstijden aan komt?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, in Engeland hadden ze ook niet rekening gehouden met Tottenham vooraf. Die zullen wel naar de zaterdag gaan. Ik neem aan dat in de Eredivisie alles dan een week opschuift ja.
1 Eredivsie potje is geen probleem normaal maar de Graafschap heeft er logischerwijs geen rekening mee gehouden en de noodzakelijke vrijwilligers en veiligheidsmensen zijn deels elders nodig nu (het is koningsnacht). En 18.00 is voor sommige supporters misschien wat vroeg. Wellicht valt het nog op te lossen. En wmb draait Ajax dan op voor de kosten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |