Liever op vrijdagmiddagquote:Op woensdag 17 april 2019 12:58 schreef dz5b604 het volgende:
Zal gewoon zondag worden en dan woensdag CL, zit er 2 dagen tussen. Is ook natuurlijk gewoon beide in Nederland dus niet echt een probleem.
Ze verschuiven speeldag 33 gewoon een week naar achterenquote:Op woensdag 17 april 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
KNVB roept alle clubs op om morgenmiddag naar Zeist te komen en speeldagenprobleem van Ajax op te lossen. Eredivisie mogelijk met week verlengd.
Gaan clubs toch nooit mee akkoord, speelronde die verplaatst moet worden is dan die van volgende week al.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze verschuiven speeldag 33 gewoon een week naar achterenAbsurd dit.
Wat is hier raar aan. Alles in het belang van het Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze verschuiven speeldag 33 gewoon een week naar achterenAbsurd dit.
Klopt, maar Ajax mag van de UEFA niet op zondag spelen. Doordat de KNVB logischerwijs in het competitieschema geen rekening heeft gehouden met een halve finale CL zit men nu flink in de knoei. Ga je alleen Ajax wedstrijd verplaatsen dan krijg je competitievervalsing aan zowel de bovenkant als onderkant van de ranglijst. Daarnaast lopen de JL play offs vertraging op wanneer KNVB wedstrijden Eredivisie gaat verplaatsen. Leuke situatie. Waarschijnlijk drukken ze het er toch allemaal doorheen daar in Zeist. Kan me niet voorstellen dat de clubs ook maar enige vorm van invloed gaan hebben.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:20 schreef Caland het volgende:
Gaan clubs toch nooit mee akkoord, speelronde die verplaatst moet worden is dan die van volgende week al.
Ik zie het belang niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan. Alles in het belang van het Nederlands voetbal.
Dan kunnen ze beter alleen De Graafschap naaien.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax mag van de UEFA niet op zondag spelen. Doordat de KNVB logischerwijs in competitieschema geen rekening heeft gehouden met halve finale zit men nu flink in de knoei. Ga je alleen Ajax wedstrijd verplaatsen dan krijg je competitievervalsing aan zowel de bovenkant als onderkant van de ranglijst. Daarnaast lopen de JL play offs vertraging op wanneer KNVB wedstrijden Eredivisie gaat verplaatsen. Leuke situatie. Waarschijnlijk drukken ze het er toch allemaal doorheen daar in Zeist. Kan me niet voorstellen dat de clubs ook maar enige vorm van invloed hebben.
Inderdaad. Die hebben sowieso nog iets tegoed van Zeist na dat echec op 8 mei 2016.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter alleen De Graafschap naaien.
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:45 schreef yats het volgende:
Ik mag toch hopen dat alle clubs dit voorstel gewoon af gaan wijzen. Andersom werkt Ajax nooit mee aan oplossingen, dus waarom moet iedereen voor hen wijken?
Hopelijk komen ze dan met betere argumenten dan 'hunnie doen het ook niet!!!'quote:Op woensdag 17 april 2019 22:45 schreef yats het volgende:
Ik mag toch hopen dat alle clubs dit voorstel gewoon af gaan wijzen. Andersom werkt Ajax nooit mee aan oplossingen, dus waarom moet iedereen voor hen wijken?
De reden die je opgeeft hoet natuurlijk niet de werkelijke reden te zijn. Er zij genoeg mensen die bijvoorbeeld hun werk helemaal afstemmen op de speeldagen van hun club. Waarom zou je die mensen moeten benadelen?quote:Op woensdag 17 april 2019 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze dan met betere argumenten dan 'hunnie doen het ook niet!!!'
wat stel jij voorquote:Op woensdag 17 april 2019 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De reden die je opgeeft hoet natuurlijk niet de werkelijke reden te zijn. Er zij genoeg mensen die bijvoorbeeld hun werk helemaal afstemmen op de speeldagen van hun club. Waarom zou je die mensen moeten benadelen?
Ajax helpen waar het kan, helemaal top. Maar het hoeft wat mij betreft niet ten koste te gaan van andere clubs.
Speelronde met een paar uur vervroegen zodat de 48 uur gehaald worden. Kan dat regelementair niet (Weet ik niet zeker?)quote:
Die 48 uur kan toch sowieso gehaald worden?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Speelronde met een paar uur vervroegen zodat de 48 uur gehaald worden.
Als er dan toch geschoven moet worden dan kan het ook gewoon naar zaterdag, prima toch. Schaffen we gewoon Koningsdag af, dat intersseert toch geen hondquote:Op woensdag 17 april 2019 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Speelronde met een paar uur vervroegen zodat de 48 uur gehaald worden. Kan dat regelementair niet (Weet ik niet zeker?)
Dan maar de minst slechte oplossing en dat is mi om alleen de wedstrijd van Ajax te verplaatsen. Dan is de nevenschade het kleinst.
ajax voordeel geven mbt de CL is prima. in dit geval gaat het echter ook om voordeel in de competitie. Altijd heeft een club die ver in Europa kwam daar nou eenmaal mee te maken in de competitie. Maar nu ineens zou dat niet zo zijn. Wie weet heeft in het verleden dit PSV, Feyenoord en misschien ook wel ajax zelf kampioenschappen gekost. Dat is nou eenmaal zo. Dan nu ook volgens dezelfde regels spelen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:27 schreef PSVCL het volgende:
Competitievervalsing,nadelig voor PSV dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |