Henderson, Robertson, TAA en een Van Persie en Kuyt vast wel.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar geven die spelers ook geen neuk hoor. Hoeveel had Liverpool trouwens ook alweer betaald voor Van Dijk?![]()
Nee maar sowieso, als Ajax 2e wordt hebben ze daar ook last van. Dus wat boeit het nou wie daar last van heeft. Dat iemand er last van heeft staat al vast.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoveel PSV-ers zullen ook niet in actie komen in de Nations League.
Ja, vast. Van Persie van Excelsior die met ruzie is weggegaan bij Feyenoord. Leuk dat die nu een act opvoert maar erg overtuigend is het niet. Een Van de Beek, de Ligt, Blind, Mazraoui ,Huntelaar etc hebben ook heus wel een band met Ajax.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Henderson, Robertson, TAA en een Van Persie en Kuyt vast wel.
Ja hoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag van mij het laatste woord hebben hoor.
Kunnen we dan nu weer ontopic? Dat jij vindt dat Willem II niets fout kan doen had ik inmiddels wel begrepen namelijk.
Eens.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar sowieso, als Ajax 2e wordt hebben ze daar ook last van. Dus wat boeit het nou wie daar last van heeft. Dat iemand er last van heeft staat al vast.
Niks, ik kapte het af en je blijft doorgaan. Daar pas ik voor.quote:
Bovendien is het dus juist in het belang om het goed te doen om in het vervolg clubs later pas in de kwalificatie te hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar sowieso, als Ajax 2e wordt hebben ze daar ook last van. Dus wat boeit het nou wie daar last van heeft. Dat iemand er last van heeft staat al vast.
Jij bent niet zo dom als je je nu laat voorkomenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Als Ajax 1ste wordt, wordt PSV 2e en dat is voor PSV nadelig
Topstuk. Goed geschreven.
Het lijkt me inderdaad sterk dat die hele speelronde verschoven kan worden, altijd wel ergens waar het niet kan. En zeker als de play-offs en de nacompetitie ook nog verschoven moeten worden, nee dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Benieuwd wat er uit het overleg komt. Het verplaatsen van de hele speelronde is nog niet zo makkelijk. Het kan zomaar zijn dat op de nieuwe speeldagen er ook andere evenementen in de betreffende steden zijn. Tevens hebben de ME, politiekorpsen natuurlijk ook eigen planningen en bezettingen etc. Dat kost de betreffende gemeentes extra werk en extra geld om dit allemaal te faciliteren.
Derhalve lijkt het imo makkelijker om alleen De Graafschap-Ajax te verplaatsen naar vrijdagavond 26-4 ipv 2 hele speeldagen en play-offs op te laten schuiven. Dat scheelt een hoop gedoe, omdat al die datums al het hele jaar vast stonden en alle clubs daar rekening mee hebben gehouden. Als je alleen De Graafschap-Ajax verplaatst dan dupeer je alleen De Graafschap (en Ajax indien ze daar punten om de titelrace verspelen), want de rest van de clubs spelen dan tegelijk op de zondag. Plus dan heeft Ajax 3 volle dagen rust / herstel tussen de competitie en CL. Als er ook nog eens een hele speeldag KKD die vrijdagavond is, dan zou 1 Eredivisiewedstrijd (met het oog op veiligheid etc.) ook moeten kunnen...
Probeer het eens inhoudelijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij bent niet zo dom als je je nu laat voorkomen
Al die provincies lekker opdoekenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als er geld te halen is is Ajax wel genoeg.
Als dat geld verdiend moet worden moet Ajax het zelf maar uitzoeken zij kozen hiervoor blablabla
Rare mensen, daar in de provincie.
Anderzijds krijg je hoe dan ook gezeik van clubs als PSV die gaan roeptoeteren dat het competitievervalsing is dat Ajax dan eerder speelt die 33e speelronde.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad sterk dat die hele speelronde verschoven kan worden, altijd wel ergens waar het niet kan. En zeker als de play-offs en de nacompetitie ook nog verschoven moeten worden, nee dat zie ik niet gebeuren.
Hoe kan ik inhoudelijk met jou iets bespreken als je super stoer zegt dat je na de eerste alinea niet verder hebt gelezen?quote:
PSV - Heracles dan ook maar op die vrijdag spelen.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Anderzijds krijg je hoe dan ook gezeik van clubs als PSV die gaan roeptoeteren dat het competitievervalsing is dat Ajax dan eerder speelt die 33e speelronde.
Yup beste oplossingquote:Op donderdag 18 april 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV - Heracles dan ook maar op die vrijdag spelen.
Dat zei ik helemaal niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe kan ik inhoudelijk met jou iets bespreken als je super stoer zegt dat je na de eerste alinea niet verder hebt gelezen?
Nou.. leg uit! (dit had je ook gelijk kunnen doen)quote:Op donderdag 18 april 2019 15:03 schreef Gutanoth het volgende:
Daarnaast slaat wat je zegt ook helemaal nergens op, want is compleet anders dan wat er in die alinea staat.
Niet moeilijk doen aldus de FA.twitter:afcbournemouth twitterde op donderdag 18-04-2019 om 10:35:01Owing to their progression in the Champions League, a new date for our Premier League home game against Tottenham will be announced in due course.Fixture was previously scheduled for Monday 6th May.#afcb 🍒 https://t.co/o7RJX21q5V reageer retweet
Ongeacht of PSV of Ajax tweede wordt, is het nadelig voor de ploeg die voorrondes CL moet gaan spelen.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet.
[..]
Nou.. leg uit! (dit had je ook gelijk kunnen doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |