je vingers creëren hier al schijt dus dat letterlijke schijt had symbolisch geweestquote:Op woensdag 17 april 2019 10:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Was met 1 hand mn reet af aan het vegen en ze hebben hier van dat enkellaags pleepapier dus ik moest voorzichtig zijn omdat ik anders mn eigen anus aan het vingeren was.
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je vingers creëren hier al schijt dus dat letterlijke schijt had symbolisch geweest
In R&P kan je altijd wel goed terecht voor advies. Genoeg probleemgevallen en psychopaten die jou vertellen hoe het moetquote:Op woensdag 17 april 2019 10:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee bedankt voor helpen herinderen ik maak zo topic om hulp te vragen
Ik heb vernomen dat borderlinesletjes erg goed zijn in huizen verbouwen, dus R&P lijkt me inderdaad een goede plek om advies te vragen over het bouwen van een bed.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
In R&P kan je altijd wel goed terecht voor advies. Genoeg probleemgevallen en psychopaten die jou vertellen hoe het moet
Lazer op.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lazer op.
tyf gewoon op joh achterlijke mongool
Hey weer een NSB’er
Nsbeer
ga janken stuk verdriet
Gaat het wel goed liefje?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lazer op.
Hey weer een NSB’er
Nsbeer
ga janken stuk verdriet
Nsbeerquote:Op woensdag 17 april 2019 10:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lazer op.
Hey weer een NSB’er
Nsbeer
ga janken stuk verdriet
Een harige homo die bij de NS werktquote:
Echt hequote:Op woensdag 17 april 2019 10:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lazer op.
Hey weer een NSB’er
Nsbeer
ga janken stuk verdriet
heyquote:Op woensdag 17 april 2019 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een harige homo die bij de NS werkt
Ah, een soort monopolyquote:Op woensdag 17 april 2019 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker vriend. Het is net alsof het Pasen, Kerst, mijn verjaardag en Oud & Nieuw op 1 dag vallenquote:
Lekker janken, trquote:Op woensdag 17 april 2019 10:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lazer op.
Hey weer een NSB’er
Nsbeer
ga janken stuk verdriet
Dat is lang geleden! Maat hoe is het?quote:Op woensdag 17 april 2019 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |