Hij is ook weer gaan roken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze moet eerst 25kg afvallen van hem
Gerrit, de idioot in blik.quote:
Hahaha, als hij bestaat, springt hij een gat in de lucht en heeft hij de kurk al laten knallen.quote:
Stinkvoeten kunnen soms echt een probleem zijn. Valt niet tegenaan te wassen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen daar zulke stinkvoeten hebben. Ik heb daar geen last van.
quote:
Ja, dat klopt, maar het lijkt alsof ze er bijna allemaal last van hebben, vandaar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Stinkvoeten kunnen soms echt een probleem zijn. Valt niet tegenaan te wassen.
Wees blij dat je daar geen last van hebt.
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha, als hij bestaat, springt hij een gat in de lucht en heeft hij de kurk al laten knallen.
Heerlijk, ik kan niet wachten. Nu is het nog leuk. Hij heeft vast last van een zware zak.quote:
Er zijn wel middelen op de markt om het tegen te gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Stinkvoeten kunnen soms echt een probleem zijn. Valt niet tegenaan te wassen.
Wees blij dat je daar geen last van hebt.
Wij zijn de enigen die het leuk vinden. En misschien mootie.quote:
Hij blijkbaar ook, voor zolang het duurt dan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wij zijn de enigen die het leuk vinden. En misschien mootie.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
juul. vindt het ook leuk!quote:
Ik vind ze heerlijk samen, allebei niet op hun mondje gevallen en heel directquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |