En Veltman ook. Zeker gezien de verwachtingenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef cherrycoke het volgende:
blind speelt gewoon een goede wedstrijd, echt ook een beest achterin
Douglas Costa, Kean.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Juve is een club zonder leuke spelers.
Zo spannend is het nou ook weer nietquote:
doelbewustquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Turpin fluit echt heel sterk.
Dit is dezelfde scheids die doelbewust een wedstrijd van Feyenoord heeft verziekt, best gek eigenlijk.
Juve heeft voldoende leuke spelers.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Juve is een club zonder leuke spelers.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Mogen wel meer goals vallen por favor
hij durft, net zoals collina vroegerquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Turpin is een prima scheids geworden, viel me al eerder op.
Doelbewustquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is dezelfde scheids die doelbewust een wedstrijd van Feyenoord heeft verziekt, best gek eigenlijk.
Ik dacht dat ze juist moesten verlengen als het aan PSV perspectief ligt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Mogen wel meer goals vallen por favor
Een wedstrijd van Feyenoord fluit je niet voor je plezier.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
komt uit het land van ajaxquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doelbewust
Doe nou niet of Feyenoord zo groot is
R-woud93 heeft geen gevoel voor voetbal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet
Kan mij dat schelen, wil mijn kjeldquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist moesten verlengen als het aan PSV perspectief ligt.
Kean, Bentancur en Cancelo gaan wel, maar verder...quote:
Ik vind dat ze moeten werken aan hun doelsaldoquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist moesten verlengen als het aan PSV perspectief ligt.
Daar hebben we Turpin nu niet meer voor nodig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kean, Bentancur en Cancelo gaan wel, maar verder...
Douglas CostaDomme draver.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
R-woud93 heeft geen gevoel voor voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |