Daarom gewoon veronica op de kabelquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch of iemand een stream heeft van de wedstrijd? Ik luister nu via nos.nl maarja beeld is wel zo fijn
Oke.quote:
Wat zou het fijn zijn als Ziggo gewoon online streaming had, dat zou wel een tof idee zijnquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch of iemand een stream heeft van de wedstrijd? Ik luister nu via nos.nl maarja beeld is wel zo fijn
Veronica heeft ook een internetstream pannenkoekquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
doei mark wottequote:
Magallan erin en Blind op links.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor ze even en wel zijn begonnen al met plan C aan de slag. Wat gaan ze doen als ook Sinkgraven geblesseerd raakt?²
https://www.kijk.nl/veron(...)league-juventus-ajaxquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
dat hebben ze. ziggogo.tvquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zou het fijn zijn als Ziggo gewoon online streaming had, dat zou wel een tof idee zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |