abonnement Unibet Coolblue
pi_191344591
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Toleriane Ultra
Die deed niks bij mij. Vreemd dat jij er uitslag van krijgt, even in de gaten houden.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_191412737
Je kunt je aanmelden bij het iPanel van Normec (voorheen Ivomar) https://sensory.normecfoodcare.com/normec-ipanel/

Ik ben sinds kort lid van Toluna, tot nu toe krijg ik alleen maar enquetes/marktonderzoeken, maar ik begreep dat je daar soms ook producten mag testen. Heeft iemand daar ervaring mee?
pi_191412816
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt je aanmelden bij het iPanel van Normec (voorheen Ivomar) https://sensory.normecfoodcare.com/normec-ipanel/

Ik ben sinds kort lid van Toluna, tot nu toe krijg ik alleen maar enquetes/marktonderzoeken, maar ik begreep dat je daar soms ook producten mag testen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Wij mochten deze week de kaasknaks proberen. Ik kan mij herinneren dat ik die tig jaar geleden al eens gekocht had
pi_191413732
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:07 schreef F_r het volgende:

[..]

Wij mochten deze week de kaasknaks proberen. Ik kan mij herinneren dat ik die tig jaar geleden al eens gekocht had
Was het wat? Ik gok dat mijn man ze wel zou lusten, maar goed, dat is soms echt een kliko

Doet er verder ook iemand mee bij van die enquetesites? Ik ben bij heel veel panels ingeschreven, het levert regelmatig een bon van bol.com ofzo op en het is leuk om zo tussendoor op de bank af en toe wat in te vullen. Sommige mensen beweren dat ze er honderden euro’s per maand mee verdienen, daar geloof ik helemaal niks van. Ik ben al meer dan 15 jaar lid van gfk, heb zelfs een tijdje mijn boodschappen voor ze gescand, maar dat vond ik uiteindelijk toch veel te veel moeite.
pi_191413931
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Was het wat? Ik gok dat mijn man ze wel zou lusten, maar goed, dat is soms echt een kliko

Doet er verder ook iemand mee bij van die enquetesites? Ik ben bij heel veel panels ingeschreven, het levert regelmatig een bon van bol.com ofzo op en het is leuk om zo tussendoor op de bank af en toe wat in te vullen. Sommige mensen beweren dat ze er honderden euro’s per maand mee verdienen, daar geloof ik helemaal niks van. Ik ben al meer dan 15 jaar lid van gfk, heb zelfs een tijdje mijn boodschappen voor ze gescand, maar dat vond ik uiteindelijk toch veel te veel moeite.
Ik heb ze niet geproefd. Maar volgens mij dochter proef je de kaas amper.

Ik ben ingeschreven bij euroclix dat levert geld op soms enquetes meestal klikken op mails en bestellen via hun website. En ladycashback. Dat is vooral klikken en ook bestellen via hun website.
pi_191415503
Ik zit al jaren bij Panelwizard, levert me zo'n 15-20 euro per half jaar op. Niet-commerciële enquêtes zijn dat.


-Je krijgt 10ct per ingevulde vraag, je wordt 2x per jaar uitbetaald in geld.-

[ Bericht 30% gewijzigd door PoesInDoos op 08-02-2020 21:57:14 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 22:14:48 #207
382129 crew  Donna
pi_191416014
Ik ben lid van een hele hoop panels.

Sowieso Gfk en Euroclix al jaren. Bij Gfk heb ik ongeveer 8 bonnen van ¤10 per jaar. Bij Euroclix tussen de ¤50 en ¤100 (ik betaal altijd ¤25 / 2000 clix uit). Bij Gfk doe ik mee aan boodschappen scannen, het media panel en PostNL brievenonderzoek. Die laatste levert cash op, zo'n ¤30 per jaar.
Ook EUpanel doe ik al jaren. Ongeveer 2 bonnen van ¤10 per jaar. Voordeel is dat je daar alleen maar korte en goed opgestelde enquêtes krijgt via de mail, dus je hoeft zelf niks in de gaten te houden.
En TNS Nipo / Kantar, ook ongeveer 8 bonnen van ¤10 per jaar.
Daarnaast vul ik nog enquêtes in bij Waardevollemening, gemiddeld 2-3 ¤10 bonnen per maand tot nu toe, ben 2 maanden lid. En bij Toluna waar ik nog niet zo lang lid van ben, dus heb nog geen goed oordeel. Ook doe ik nog Opiniemeters.nl, zelfde verhaal als Toluna, nog geen oordeel.
Ik gebruik ook nog de QuickThoughts app. Voor korte vragenlijsten op mobiel. Heb nu 2x een ¤10 bon gehad en zit nu weer op ¤2,50 sinds december 2019.
pi_191416319
TNS Nipo deed ik vroeger ook, ik was daarnaast ook jarenlang mysteryshopper voor ze. Als aanvulling op wat jullie noemen heb ik nog Lifepoints, Opinieland, Listwise en Flycatcher. En mocht iemand zich willen aanmelden bij Euroclix, Toluna, Factsnapp en Stempunt.nu, dan graag een dm, dan profiteren we allebei.

[ Bericht 2% gewijzigd door Doedezemaar op 08-02-2020 23:18:46 ]
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 22:44:19 #209
382129 crew  Donna
pi_191416524
Ik ben nog mystery shopper voor Roamler :)
pi_191422125
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 22:14 schreef Donna het volgende:
Ik ben lid van een hele hoop panels.

Sowieso Gfk en Euroclix al jaren. Bij Gfk heb ik ongeveer 8 bonnen van ¤10 per jaar. Bij Euroclix tussen de ¤50 en ¤100 (ik betaal altijd ¤25 / 2000 clix uit). Bij Gfk doe ik mee aan boodschappen scannen, het media panel en PostNL brievenonderzoek. Die laatste levert cash op, zo'n ¤30 per jaar.
Ook EUpanel doe ik al jaren. Ongeveer 2 bonnen van ¤10 per jaar. Voordeel is dat je daar alleen maar korte en goed opgestelde enquêtes krijgt via de mail, dus je hoeft zelf niks in de gaten te houden.
En TNS Nipo / Kantar, ook ongeveer 8 bonnen van ¤10 per jaar.
Daarnaast vul ik nog enquêtes in bij Waardevollemening, gemiddeld 2-3 ¤10 bonnen per maand tot nu toe, ben 2 maanden lid. En bij Toluna waar ik nog niet zo lang lid van ben, dus heb nog geen goed oordeel. Ook doe ik nog Opiniemeters.nl, zelfde verhaal als Toluna, nog geen oordeel.
Ik gebruik ook nog de QuickThoughts app. Voor korte vragenlijsten op mobiel. Heb nu 2x een ¤10 bon gehad en zit nu weer op ¤2,50 sinds december 2019.
Draag je ook belasting af als enquêteinvuller ZZP-er? :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 10:42:14 #211
382129 crew  Donna
pi_191422134
Hahahhaa. Nee c_/

Vorig jaar had ik ¤320
pi_191422160
Iemand ervaring met Hettestpanel.nl? Ik sta er al jaren ingeschreven en zie heel soms iets interessants in hun nieuwsbrief staan, maar ik ben nog nooit uitgekozen.

Tegen de tijd dat we aan een nieuw topic toe zijn is het misschien wel een idee om de OP wat te updaten
  zondag 9 februari 2020 @ 11:12:29 #213
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_191422540
Ik heb al een aantal keer testpanel dingen gekregen. Ik weet niet eens meer precies wat allemaal.

Heb nu ingeschreven voor het kattenvoer
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 13:44:53 #214
382129 crew  Donna
pi_191424760
OP update is zeker geen slecht idee.
pi_191502598
Ik had me bij de Reviewclub aangemeld om een wasmachine te testen, maar ik ben helaas niet uitgekozen. We zijn ons aan het oriënteren op een nieuwe, de huidige Miele is zeker 25 jaar oud en heeft een paar keer zomaar wat lichte lekkage gehad. Echt maar druppels, dus niet erg, en het probleem is ook spontaan weer verdwenen. Een nieuwe Miele testen leek me wel een buitenkansje
pi_191502904
Ik was helaas ook niet geselecteerd voor de wasmachine
pi_191503741
Weet iemand of je nog steeds als respondent bij TNS Nipo/ Kantar aangemeld kunt worden door een ander lid? Zoja, dan wil ik dat wel graag, ben alweer jaren uitgeschreven, maar heb nu weer meer tijd ervoor
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 15:25:12 #218
382129 crew  Donna
pi_191504644
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet iemand of je nog steeds als respondent bij TNS Nipo/ Kantar aangemeld kunt worden door een ander lid? Zoja, dan wil ik dat wel graag, ben alweer jaren uitgeschreven, maar heb nu weer meer tijd ervoor
Nee, je kan tegenwoordig een mailtje sturen naar hun via de website en dan wordt je ingeschreven.
pi_191505289
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:25 schreef Donna het volgende:

[..]

Nee, je kan tegenwoordig een mailtje sturen naar hun via de website en dan wordt je ingeschreven.
Ik heb me rot gezocht, maar ik kan het niet vinden op hun website, heb je een linkje?
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 19:26:19 #220
382129 crew  Donna
pi_191508075
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik heb me rot gezocht, maar ik kan het niet vinden op hun website, heb je een linkje?
https://www.tns-nipo.com/over-tns-nipo/contact/contactformulier
pi_191508810
Ah, bedankt. Hebben jullie je ook ingeschreven voor de nieuwe producten van Nivea bij de Reviewclub?
pi_191509518
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, bedankt. Hebben jullie je ook ingeschreven voor de nieuwe producten van Nivea bij de Reviewclub?
Nee, ik sla even over. Normaal groot fan van Nivea, maar m'n huid heeft nu even La Roche-Posay nodig ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_191554163
D’r komt hier een miele droger van de reviewclub :o we hebben nu geen droger en wel een tweede kindje binnen nu en een paar weken. Schijn je niet meer zonder droger te kunnen dus we gaan t zien 8-) vermoedelijk wel nog steeds een heeeel dure droger om te houden hierna :X

Vanochtend de vragen ingevuld en vanmiddag al de bevestigings mail, heel snel dus!
pi_191554473
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
D’r komt hier een miele droger van de reviewclub :o we hebben nu geen droger en wel een tweede kindje binnen nu en een paar weken. Schijn je niet meer zonder droger te kunnen dus we gaan t zien 8-) vermoedelijk wel nog steeds een heeeel dure droger om te houden hierna :X

Vanochtend de vragen ingevuld en vanmiddag al de bevestigings mail, heel snel dus!
Cool. Leuk om te kijken of een droger bevalt
pi_191554590
Gaaf!
Ik heb net een nieuwe droger, dus geen zin in en ruimte voor nog zo'n ding :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')