Apart dat zwarte mannen witte vrouwen niet zien zitten. Bijna al die zwarte voetballers hebben een witte vriendin/vrouw.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:46 schreef hugecooll het volgende:
mja niet alleen blanke mannen
[ afbeelding ]
Gegevens zijn afkomstig van OKCupid.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:52 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Apart dat zwarte mannen witte vrouwen niet zien zitten. Bijna al die zwarte voetballers hebben een witte vriendin/vrouw.
quote:Research gathered by online dating site OkCupid points the finger at a racial bias that has only intensified over the past five years, where Black men and women and Asian men are found to be less attractive by those who sign up for online dating sites than the “average person.”
Using a collection of responses to OkCupid’s QuickMatch system, which allows users to quickly view a profile and give it a rating from 1 to 5, the researchers found that Black men had little racial preference at allthey actually rated Black and white women the same, both below their ratings for Asian and Latina womenwhile non-Black men all gave very low ratings to Black women.
Simpelquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef Rose_Red het volgende:
Beste Fokkers,
Het is mij nu al meerdere malen opgevallen dat je wel vaak een zwarte man met een blanke vrouw ziet maar andersom is die combinatie een stuk zeldzamer.
Ik kom maar nauwelijks blanke mannen met een zwarte vrouw tegen.
Weet iemand hoe dit komt? Vallen blanke mannen gewoon niet op donkere schoonheden? En waarom dan niet?
En hoe komt het dat zwarte mensen altijd zo afkeurend doen over gemengde koppels?
Ik hou van alle kleuren.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef Rose_Red het volgende:
Beste Fokkers,
Het is mij nu al meerdere malen opgevallen dat je wel vaak een zwarte man met een blanke vrouw ziet maar andersom is die combinatie een stuk zeldzamer.
Ik kom maar nauwelijks blanke mannen met een zwarte vrouw tegen.
Weet iemand hoe dit komt? Vallen blanke mannen gewoon niet op donkere schoonheden? En waarom dan niet?
En hoe komt het dat zwarte mensen altijd zo afkeurend doen over gemengde koppels?
Blinde Latina's dus liever niet?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:49 schreef Ciclon het volgende:
Zelf val ik voornamelijk op de Europese ziende Latina's
Zit een shaming aspect in. Als je als donkere man met blanke vriendin thuis komt dan word je door familie en door de buurt gezien als race traitor. En je vriendin zal het zwaar te verduren krijgen qua kutopmerkingen en uitsluiting. Het zit vaak diep in die gemeenschappen. Vooral in de VS. Ik denk dat het in NL nog meevalt maar ook hier heb je het.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:52 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Apart dat zwarte mannen witte vrouwen niet zien zitten. Bijna al die zwarte voetballers hebben een witte vriendin/vrouw.
Volgens die gegevens zien ze geen enkele vrouw echt zitten.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:52 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet lezen als "Donkere mannen hebben de minste raciale voorkeuren van alle groepen".quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:47 schreef EP3 het volgende:
[..]
Volgens die gegevens zien ze geen enkele vrouw echt zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |