abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_186501378
Oh, mijn relatie is een uitzondering.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_186501541
Ik zie ze ook weinig in het straatbeeld.

In Rotterdam (Zuid) zijn ze er met genoeg, maar daar presenteren ze zichzelf niet echt volwassen in het straatbeeld.

Ik denk dat het ook komt omdat vrouwen meestal op zoek zijn naar een man die dominant is en mannen uit een wat donkerder cultuur dominanter zijn in Nederland, dan de gemiddelde Nederlander.
pi_186501556
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef Rose_Red het volgende:
Weet iemand hoe dit komt? Vallen blanke mannen gewoon niet op donkere schoonheden? En waarom dan niet?
Heb je wel eens een pot Duo Penotti gekocht waarvan het deksel wit is? Nee? Daar heb je je antwoord.
pi_186514663
Ik ben nog van de generatie die het een goede zaak vindt dat huidskleur niet belangrijker is dan kleur ogen of kleur haar en je overal op kunt vallen of niet aantrekkelijk kunt vinden.

Toch heb ik niet veel met zwarte vrouwen gehad, zo heel veel zijn er ook nooit in mijn omgeving geweest. Ik val ook op tenger, een beetje nerdy vind ik ook wel leuk, beetje kak ook wel, zeer hoogopgeleid is een pre dus dat helpt ook niet mee want getalsmatig is er wel vaak een achtergrondverschil. Ik stap er ook niet zo heel makkelijk op af en dat zou met vooroordelen te maken kunnen hebben, in die zin dat ik verwacht dat zij verwacht dat ik net zo brutaal en recht op het doel af ben zoals veel Surinamers en Antillianen zonder gene kunnen doen. Dat is mijn stijl niet.

Daarnaast vind ik ontkroest haar echt niet mooi, als ze allemaal een grote afro zouden dragen zou ik ze veel vaker aantrekkelijk vinden. Wel een tijdje gehad dat ik vaak in Den Haag ging stappen en dan best vaak dat zwarte vrouwen op mij afstapten (kennelijk is dat vooroordeel over brutaliteit wederzijds), heel gezellig allemaal, ook veel mee gelachen, maar van dat stijle haar ga ik ze ineens onaantrekkelijk vinden. Dat was toen heel erg mode of zo, maar het staat meestal gewoon niet, alsof het vloekt. Verder vind ik het allemaal prachtig, vind heel erg zwart vaak mooier dan lichter, Indonesich, Vietnamees, Koreaans ook helemaal mooi. Sri Lanka/India heeft qua uiterlijk niet zo mijn voorkeur, maar wel een paar fraaie uitzonderingen leren kennen.

quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 20:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja, Maura had ik gezien tijdens die docu dat ze tegen gemengde relaties is. Dat is nou zo’n meid die is doorgedraaid. Waarschijnlijk doordat ze vaak op een negatieve manier is geconfronteerd met haar huidskleur (zoals ze aangaf in de documentaire) in zo’n zielig boers achtergesteld dorpje.
In dat 'zielige achtergestelde dorpje Losser' hoorde ze er gewoon bij zoals al die dorpjes die doorgaans een stuk minder racistisch zijn dan de grote steden. Alleen met de jongens wilde het niet vlotten, er is vast wel een blondje in Losser met net zulke olifantspoten die daarover mee kan praten. Muurbloempje heeft niet zo'n leuke puberteit, wordt onzeker, stapt de grote wijde wereld in en wordt een zelfverzekerde jonge vrouw. Dat is allemaal vrij standaard.

Beetje jammer dat ze dat aan ras is gaan ophangen, racist is geworden en doet alsof het hier de VS is met dat Engelstalige rassenidioom. Ik vind Maura dan ook maar marginaal minder onsympathiek dan neonazi's.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:33:42 #105
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_186514780
quote:
6s.gif Op maandag 29 april 2019 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh, mijn relatie is een uitzondering.
De mijne ook :D
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_193812205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:50 schreef Sicstus het volgende:
Ze ruiken ook anders dan blanken.
Jep ze hebben een heel aparte geur
pi_193812227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:42 schreef kaakchirurg444 het volgende:

[..]

Het zijn voornamelijk blanke toch die afkeurend doen tegen een gemengd huwelijk of zie ik dat nu verkeerd. Ben trouwens wel een keer op date geweest met een Skri Lankese vrouw en toen maakten negers wel allemaal opmerkingen sommige positief andere heel negatief dat viel mij wel op ….
Dat zijn geen negers
pi_193812973
Valt wel mee toch? Heb het idee dat er nog wel aardig wat witte mannen met donkere vrouwen zijn.

Ben zelf ook wel groot fan van donkere meiden.
pi_193813293










pi_193813301
Als een neger geld heeft worden donkere vrouwen ook minder interessant
  zaterdag 27 juni 2020 @ 11:32:13 #111
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193813365
Er zijn zat donkere vrouwen die ik aantrekkelijk vind... maar het is zeldzamer dan bij blanke of aziatische dames.. donkere vrouwen zijn vaak nogal mannelijk gebouwd in lichaam en gezicht. Dat hoeft voor mij absoluut niet.

Maar er zijn zat uitzonderingen en dat zou dan ook prima voor me zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_193813708
Mogen zwarte vrouwen wel op blanke mannen vallen, misschien is dat ook wel een terechte vraag. Donkere mannen vinden het vaak helemaal niet leuk als hun vrouwen met blanke mannen gaan. Ook kan dit binnen een familie problemen opleveren die dit uiterst ongemakkelijk vind.En donkere ouders keuren dit ook niet altijd goed. In Marokkaanse/Turkse gezinnen heb je zelfs eerwraak, daar gaan ze nog een stap verder. Bovendien Nederlandse vrouwen worden in deze culturen vaak gezien als sletjes waarop je kan oefenen. Wil je een serieus meisje dan wordt het Nederlandse meisje ingeleverd voor een donker meisje.
pi_193813808
Zwarte vrouwen zijn vaak mooier als ze, simpel omschreven, westers lijken.

Anders is het inderdaad net een vent met meer spieren zichtbaar dan de gemiddelde man. :')
Of ze hebben zo'n vatsig dikke reet dat het gewoon niet mooi meer is.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 12:38:03 #114
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193813944
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:11 schreef MakkieR het volgende:
Mogen zwarte vrouwen wel op blanke mannen vallen, misschien is dat ook wel een terechte vraag. Donkere mannen vinden het vaak helemaal niet leuk als hun vrouwen met blanke mannen gaan. Ook kan dit binnen een familie problemen opleveren die dit uiterst ongemakkelijk vind.En donkere ouders keuren dit ook niet altijd goed. In Marokkaanse/Turkse gezinnen heb je zelfs eerwraak, daar gaan ze nog een stap verder. Bovendien Nederlandse vrouwen worden in deze culturen vaak gezien als sletjes waarop je kan oefenen. Wil je een serieus meisje dan wordt het Nederlandse meisje ingeleverd voor een donker meisje.
Niet serieus te nemen dit :') :') :')

Ooit een donkere jongen gedate, z'n familie was dol op mij en hij was ook nogal verliefd. Van mijn kant bleef het verliefde gevoel echter niet lang genoeg hangen en heb ik het uitgemaakt. Ik merkte eigenlijk heel weinig verschil met andere relaties
  zaterdag 27 juni 2020 @ 13:44:34 #115
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193814468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:38 schreef Yasmyn het volgende:

[..]

Niet serieus te nemen dit :') :') :')

Ooit een donkere jongen gedate, z'n familie was dol op mij en hij was ook nogal verliefd. Van mijn kant bleef het verliefde gevoel echter niet lang genoeg hangen en heb ik het uitgemaakt. Ik merkte eigenlijk heel weinig verschil met andere relaties
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:08:39 #116
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193814710
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:11 schreef MakkieR het volgende:
Mogen zwarte vrouwen wel op blanke mannen vallen, misschien is dat ook wel een terechte vraag. Donkere mannen vinden het vaak helemaal niet leuk als hun vrouwen met blanke mannen gaan. Ook kan dit binnen een familie problemen opleveren die dit uiterst ongemakkelijk vind.En donkere ouders keuren dit ook niet altijd goed. In Marokkaanse/Turkse gezinnen heb je zelfs eerwraak, daar gaan ze nog een stap verder. Bovendien Nederlandse vrouwen worden in deze culturen vaak gezien als sletjes waarop je kan oefenen. Wil je een serieus meisje dan wordt het Nederlandse meisje ingeleverd voor een donker meisje.
Je vertaalt Marokkaanse/Turkse houdingen rechtstreeks naar donkere mensen. Deze kenschetsing klopt voor geen meter.
pi_193814745
Ik ben een beetje een Megan Markle qua uiterlijk en mijn laatste relaties waren met witte mannen + wordt er het meeste door witte mannen geflirt met mij...Dus..ik weet echt niet hoe je bij je stelling komt.

Oh en het valt mij op dat ik vaak gingers met donkere vrouwen zie lopen..
pi_193814863
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:11 schreef MakkieR het volgende:
Mogen zwarte vrouwen wel op blanke mannen vallen, misschien is dat ook wel een terechte vraag. Donkere mannen vinden het vaak helemaal niet leuk als hun vrouwen met blanke mannen gaan. Ook kan dit binnen een familie problemen opleveren die dit uiterst ongemakkelijk vind.En donkere ouders keuren dit ook niet altijd goed. In Marokkaanse/Turkse gezinnen heb je zelfs eerwraak, daar gaan ze nog een stap verder. Bovendien Nederlandse vrouwen worden in deze culturen vaak gezien als sletjes waarop je kan oefenen. Wil je een serieus meisje dan wordt het Nederlandse meisje ingeleverd voor een donker meisje.
Wat een onzin. Alleen sommige moslims houden er zulke gedachten op na. Nja, ik zie eigenlijk alleen bij Marokkanen dat een niet-Marrokaan niet wordt geaccepteerd.
Turken zijn veel milder en bij Surinamers/Antillianen speelt dat helemaal niet.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:57:58 #119
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193815288
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 10:47 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Inderdaad, want ze zijn alleen maar afkeurend als een negerin met een blanke man is. Als een zwarte met een blanke vrouw is vinden ze het wel geweldig.

Overigens om terug te komen op de OP. Zwarte vrouwen zijn gewoon bijna altijd lelijk, het is niet voor niets dat negers liever een blanke vrouw hebben dan een van hun eigen kleur
Het is ook status! IN Aziatische landen ook, een Aziaat met een blanke vrouw, of een Aziatische vrouw met een blanke man, geeft status.
In Azië is donker zijn negatief.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193815387
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:24 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alleen sommige moslims houden er zulke gedachten op na. Nja, ik zie eigenlijk alleen bij Marokkanen dat een niet-Marrokaan niet wordt geaccepteerd.
Turken zijn veel milder en bij Surinamers/Antillianen speelt dat helemaal niet.
Ik zeg niet dat dit bij iedereen gebeurt maar ik weet wel zeker dat racisme ook onder zwarte gemeenschappen heerst. Heb het zelf ooit meegemaakt met een Marokkaanse. De ene persoon is gewoon progressief en staat overal voor open en de andere houdt er conservatieve waarden op na.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 15:20:22 #121
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193815525
IN Azië is men vaak erg rascistisch, zelfs onder elkaar wordt er neergekeken op de meer donkere mensen.

Discrimineren. Is heel gewoon, zelfs openlijk. Bij veel banen staat het er gewoon bij.
Ook open en bloot, twee prijzen, een voor eigen mensen en een voor toerist.
Voorbeeld, Mabinistreet in Malate, Manila, heel groot spandoek op hotel, alleen loclls 20 euro kamer per nacht, een buitenlander erbij (in de kmer bv. gezin met buitenlndse vader, het dubbele.
Of entree toeristische spots.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 27 juni 2020 @ 18:54:24 #122
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193818383
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:24 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alleen sommige moslims houden er zulke gedachten op na. Nja, ik zie eigenlijk alleen bij Marokkanen dat een niet-Marrokaan niet wordt geaccepteerd.
Turken zijn veel milder en bij Surinamers/Antillianen speelt dat helemaal niet.
Marokkanen zijn vaak kritischer op niet-moslims, maar Turken zijn nationalistischer en racistischer gemiddeld genomen in mijn ervaring.

Maar dat verschil in ervaring kan ook beïnvloed worden door onze tegengestelde geslachten misschien. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:06 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dit bij iedereen gebeurt maar ik weet wel zeker dat racisme ook onder zwarte gemeenschappen heerst. Heb het zelf ooit meegemaakt met een Marokkaanse. De ene persoon is gewoon progressief en staat overal voor open en de andere houdt er conservatieve waarden op na.
Conservatieve zwarte waarden zijn echter niet dat blanke mannen niet goed genoeg zouden zijn voor zwarte vrouwen en daar gaat die vertaalslag een beetje mis. Natuurlijk zijn er verschillen, maar jij stelde dat je ook moet afvragen of zwarte vrouwen wel met blanke mannen mogen daten en door de bank genomen is dat gewoon geen serieuze kwestie.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 19:34:03 #123
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_193818981
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tjeerd kijkt wel net zo "out of focus" als z'n zusje.

[ afbeelding ]
Tja, zo'n vrouw vind ik nog wel aantrekkelijk. Ook ranke, slanke vrouwen Afrikaanse vrouwen uit die kaap-Somalië-regio kunnen wel aantrekkelijk zijn, maar een groot deel is gewoon veel te 'sterk'.
Zowel fysiek stevig en sterk als geestelijk dominant. Ik denk dat dat de reden is dat de meeste blanke mannen negerinnen niet aantrekkelijk vinden.

Neem bijvoorbeeld Noraly Beyer. Ik denk dat er weinig mannen zijn die dat een lieve, beminbare vrouw vinden. Nog los van het feit dat ze nou niet echt knap is.

Of Aldith Hunkar. Die bedoel ik niet. Ik bedoel die 'stevige' negerin die nu het nieuws of nieuwsuur presenteert. Ook niet waar je aan denkt bij een 'lief/schattig meisje'. Wederom los van haar leeftijd. Zat vrouwen die nog steeds iets meisjesachtigs hebben als ze volwassen zijn. Precies dat maakt ze aantrekkelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Puntenjager op 27-06-2020 20:02:37 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_193819009
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tja, zo'n vrouw vind ik nog wel aantrekkelijk. Ook ranke, slanke vrouwen Afrikaanse vrouwen uit die kaap-Somalië-regio kunnen wel aantrekkelijk zijn, maar een groot deel is gewoon veel sterk. Zowel fysiek stevig en sterk als geestelijk dominant. Ik denk dat de reden is dat de meeste blanke mannen negerinnen niet aantrekkelijk vinden.
Grappig dat je dit zegt , in mijn ervaring is het juist andersom. Witte mannen vinden zo'n vrouw aantrekkelijk en zwarte mannen vinden ze te intimiderend.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 19:57:44 #125
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_193819235
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:36 schreef Brybry het volgende:

[..]

Grappig dat je dit zegt , in mijn ervaring is het juist andersom. Witte mannen vinden zo'n vrouw aantrekkelijk en zwarte mannen vinden ze te intimiderend.
Dat blijkt niet uit onderstaande tabel.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:46 schreef hugecooll het volgende:
mja niet alleen blanke mannen

I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_193819283
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:57 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat blijkt niet uit onderstaande tabel.
[..]

Kan het niet openen en het zal wel Amerikaans zijn. Oftewel, niet relevant voor Nederland.
Ik kan me niet herinneren dat ik of mijn vriendinnen en familieleden ooit naar onze relaties zijn gevraagd.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:04:50 #127
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_193819376
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:00 schreef Brybry het volgende:

[..]

Kan het niet openen en het zal wel Amerikaans zijn. Oftewel, niet relevant voor Nederland.
Ik kan me niet herinneren dat ik of mijn vriendinnen en familieleden ooit naar onze relaties zijn gevraagd.
Ook als jij (of je familie) niet ondervraagd bent over onderwerp x of y, kan er nog wel onderzoek naar gedaan zijn en algemene data over beschikbaar zijn.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_193819445
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ook als jij (of je familie) niet ondervraagd bent over onderwerp x of y, kan er nog wel onderzoek naar gedaan zijn en algemene data over beschikbaar zijn.
Begrijp ik maar dit lijkt mij echt een flut onderzoekje....Niet relevant voor Nederland.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:12:13 #129
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_193819519
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:08 schreef Brybry het volgende:

[..]

Begrijp ik maar dit lijkt mij echt een flut onderzoekje....Niet relevant voor Nederland.
Tja, misschien is het slechts data van een datingsite. Misschien is wetenschappelijk onderzoek. Echter het komt overeen met mijn eigen ervaring wat betreft de aantrekkelijkheid van negerinnen in de ogen van blanke mannen. Die is imho ook in Nederland erg laag. Lees: de meeste blanke mannen vinden negerinnen niet aantrekkelijk. Uitzonderingen daargelaten.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_193819596
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:12 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tja, misschien is het slechts data van een datingsite. Misschien is wetenschappelijk onderzoek. Echter het komt overeen met mijn eigen ervaring wat betreft de aantrekkelijkheid van negerinnen in de ogen van blanke mannen. Die is imho ook in Nederland erg laag. Lees: de meeste blanke mannen vinden negerinnen niet aantrekkelijk. Uitzonderingen daargelaten.
Oh, hadden we het over "negerinnen" (wat een benaming :r ) Ken er maar weinig en diegene die ik ken hebben een relatie met een witte man.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:18:42 #131
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_193819622
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:17 schreef Brybry het volgende:

[..]

Oh, hadden we het over "negerinnen" (wat een benaming :r ) Ken er maar weinig en diegene die ik ken hebben een relatie met een witte man.
Dude, neger betekent zwart. Als je zwarte mensen niet meer zwart mag noemen, dan weet ik niet hoe je ze dan wel zou moeten duiden.

En dat die vrouwen een blanke vriend hebben, ligt volgens mij meer aan de voorkeur van die vrouwen dan andersom. Negerinnen willen liever een blanke vent, want meer sociaal-maatschappelijke status dan een man van hun eigen huidskleur. Dat zeg ik niet. Dat zeggen ze zelf.

[ Bericht 8% gewijzigd door Puntenjager op 28-06-2020 03:22:56 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_193819635
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dude, neger betekent zwart. Als je zwarte mensen niet meer zwart mag noemen, dan weet ik niet hoe je ze dan wel zou moeten duiden.
Wat dacht je van een zwarte/donkere/getinte/Afrikaanse vrouw?

Oh en sinds wanneer betekent neger zwart? Negro betekent zwart in het Spaans.
Ik draag iig nooit neger kleurige kleding? Jij wel?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:20:58 #133
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193819659
Denk dat het toch vaak de halfbloedjes zijn die goed in de markt liggen, ook al onstaan die natuurlijk ook niet zonder paring met een volbloed.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:21:45 #134
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_193819673
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:19 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wat dacht je van een zwarte/donkere/getinte/Afrikaanse vrouw?
Ja, totdat het woord 'zwart' weer te beladen raakt. Wat al bijna het geval is. Neem bijvoorbeeld 'zwarten'. Dat mag ook al niet meer.

Vergelijkbare onzin hebben we gehad met 'buitenlander' en vervolgens 'allochtoon' :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:23:21 #135
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193819699
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:19 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wat dacht je van een zwarte/donkere/getinte/Afrikaanse vrouw?

Oh en sinds wanneer betekent neger zwart? Negro betekent zwart in het Spaans.
Ik draag iig nooit neger kleurige kleding? Jij wel?
Getint is voor autoruiten en zonnebrillen.

Nee, maar soms zet ik een neger op de boot.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193819702
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:20 schreef Tyr80 het volgende:
Denk dat het toch vaak de halfbloedjes zijn die goed in de markt liggen, ook al onstaan die natuurlijk ook niet zonder paring met een volbloed.
Halfbloedjes zijn vaak wel erg populair, bij alle soorten mannen.
pi_193821714
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:23 schreef Brybry het volgende:

[..]

Halfbloedjes zijn vaak wel erg populair, bij alle soorten mannen.
Opzich wel logisch want vaak zijn het ook hele mooie mensen qua uiterlijk. Beetje best of both worlds.
  zondag 28 juni 2020 @ 08:41:05 #138
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193826335
Ik hou wel van exotisch maar dan moet het wel een mooie vrouw zijn verder en niet zo'n "negerneger" om het maar te zeggen.

Kleur maakt me verder niet uit als het maar niet pikzwart is
pi_193826340
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 22:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Opzich wel logisch want vaak zijn het ook hele mooie mensen qua uiterlijk. Beetje best of both worlds.
Bedoel je als blank en zwart of ook blank en aziatisch?
  zondag 28 juni 2020 @ 08:42:40 #140
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_193826344
Twee van mijn drie langere relaties waren met donkere vrouwen, dus nee voor mij gaat dit niet op.
pi_193826671
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 08:42 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Bedoel je als blank en zwart of ook blank en aziatisch?
Beiden ja.
  zondag 28 juni 2020 @ 10:50:01 #142
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193827286
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 08:42 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Bedoel je als blank en zwart of ook blank en aziatisch?
Blasians :9~

"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193827332
Ik denk eerder dat donkere vrouwen niet op blanke mannen vallen.
pi_193835585
Mijn moeder is Aziatisch mijn vader blank ik zie er echt niets speciaals uit
pi_193840649
Mijn voorkeur gaat ook naar blank, al moet ik zeggen dat ik met een beetje getint ook geen problemen heb... maar echt donker, nee, dat trekt mij persoonlijk echt niet. Waarom? niet om de persoon, want ik ken genoeg dames met een kleurtje die echt wel leuk zijn maar toch ben ik niet aangetrokken tot deze dames... wel eens gespeeld met een paar dames met kleur... iets wat voor mij niet herhaald hoeft te worden.

Dus nee, wordt er niet (heel) warm van.. iets wat ik met blanke dames wel heb! :O
Just say hi!
pi_193840737
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 10:50 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Blasians :9~

[ afbeelding ]
Huh waar zie jij asian? Ken je deze meid?
-
  maandag 29 juni 2020 @ 08:24:23 #147
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193840748
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:23 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Huh waar zie jij asian? Ken je deze meid?
Google, blasian, rrrrr, copy, paste.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193840764
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:24 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Google, blasian, rrrrr, copy, paste.
kijk ook naar die bron. Ik vraag me af of ze werkelijk iets van asian in zich heeft. Ik zie het niet. Vriend zei ‘Ja, die ogen’ .. maar ze heeft eyeliner op waardoor het zo oogt :')

PS: Mooie vrouw
-
pi_193840862
Echt wel zo lang ze niet te dik zijn
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 29 juni 2020 @ 08:47:34 #150
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_193840873
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk eerder dat donkere vrouwen niet op blanke mannen vallen.
Dat is niet mijn ervaring. Maargoed voor jou zal t gelden :)
  maandag 29 juni 2020 @ 09:06:10 #151
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193840983
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:28 schreef Anneloos het volgende:

[..]

kijk ook naar die bron. Ik vraag me af of ze werkelijk iets van asian in zich heeft. Ik zie het niet. Vriend zei ‘Ja, die ogen’ .. maar ze heeft eyeliner op waardoor het zo oogt :')

PS: Mooie vrouw
Ja nu je 't zegt, idd, kan goed puur de make up zijn.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 29 juni 2020 @ 09:16:43 #152
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_193841064
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:28 schreef Anneloos het volgende:

[..]

kijk ook naar die bron. Ik vraag me af of ze werkelijk iets van asian in zich heeft. Ik zie het niet. Vriend zei ‘Ja, die ogen’ .. maar ze heeft eyeliner op waardoor het zo oogt :')

PS: Mooie vrouw
Ik denk dat je gelijk hebt!
pi_193841559
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring. Maargoed voor jou zal t gelden :)
Geen idee, ik ben geen blanke man. Jammer dat je je blijkbaar toch aangevallen voelt om een sneer uit te delen.


Donkere vrouwen hebben een bepaald soort temperament wat blanke mannen over het algemeen toch missen. En misschien is dat ook vice versa, dat blanke mannen toch daar een beetje van afschrikken.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:38:50 #154
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_193841832
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben geen blanke man. Jammer dat je je blijkbaar toch aangevallen voelt om een sneer uit te delen.


Donkere vrouwen hebben een bepaald soort temperament wat blanke mannen over het algemeen toch missen. En misschien is dat ook vice versa, dat blanke mannen toch daar een beetje van afschrikken.
Ik nam aan dat je een donkere vrouw was :P
pi_193843024
Ik vind donker tot aan het bijna-zwarte juist erg mooi. En dan zo'n heel roze kutje van binnen, mooi contrast.

pi_193964520
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 14:49 schreef Rose_Red het volgende:
Ik selecteerde zelf wel altijd de dames die ik gedate heb of een relatie mee ben aangegaan op huidskleur, ben het wel eens dat de persoonlijkheid ook van groot belang is. Ook mooie vrouwen kunnen kutwijven zijn.
Maar jij bent dan inderdaad een uitzondering op de regel, ik ken verder geen een blanke man met een zwarte vrouw.
Andersom ken ik er zat.
Ik ken heel wat blanke mannen met een zwarte vrouw. Kan er in mijn omgeving al 6 aanduiden.
Omgekeerd (zwarte man met blanke vrouw) kom ik niet tegen.
Cindy De Vuyst
pi_193971930
Was ik een keer een knappe meid uit Kenia aan het daten, ging lekker totdat ik zei zwarte vrouwen mooi te vinden. "Dat is racistisch!", riep ze. Kregen we daar een hele discussie over. Het is ook nooit goed he. :{
pi_193972328
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 11:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Was ik een keer een knappe meid uit Kenia aan het daten, ging lekker totdat ik zei zwarte vrouwen mooi te vinden. "Dat is racistisch!", riep ze. Kregen we daar een hele discussie over. Het is ook nooit goed he. :{
Het is idd nooit goed. Alhoewel ze er soms prachtig uitzien kan je er maar beter geen hoge verwachtingen van hebben. Prima als fwb, maar zeker geen relatie materiaal gezien vroeg of laat je een rasist bent in hun ogen of die in hun omgeving.
pi_193976332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 11:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Was ik een keer een knappe meid uit Kenia aan het daten, ging lekker totdat ik zei zwarte vrouwen mooi te vinden. "Dat is racistisch!", riep ze. Kregen we daar een hele discussie over. Het is ook nooit goed he. :{
Zwarten vinden altijd alles en iedereen racistisch
pi_193976342
Ik houd er niet van nee. Enkele uitzonderingen daar gelaten vind ik ze niet mooi en aantrekkelijk.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 7 juli 2020 @ 18:31:18 #161
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193977845
Ik ken maar weinig blanke mannen die op zwarte vrouwen vallen...
Blank of Latina is de norm. Zelf val ik op Zuid- Europees/Latina/ Arabisch achtige.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 18:32:10 #162
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193977853
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik houd er niet van nee. Enkele uitzonderingen daar gelaten vind ik ze niet mooi en aantrekkelijk.
Grote gelaatstrekken altijd, brede neus, te grote lippen. En trouwens ook raar lichamelijk figuur. Tevens is kroeshaar over het algemeen niet aantrekkelijk. Niet flexibel genoeg.
pi_193978268
Is Marokkaans ook donker? Ik heb daar wel een paar collegas van die ik graag keihard zou willen doen.
pi_193978487
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:18 schreef Cockwhale het volgende:
Ik vind donker tot aan het bijna-zwarte juist erg mooi. En dan zo'n heel roze kutje van binnen, mooi contrast.

[ afbeelding ]
Haha herkenbaar. Ik vind het ook wat hebben.

Sowieso niet alleen het roze. Maar als je dan bovenop haar ligt of zij op je, dat je dan dat contrast hebt is geil :+
pi_193978601
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 11:50 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Het is idd nooit goed. Alhoewel ze er soms prachtig uitzien kan je er maar beter geen hoge verwachtingen van hebben. Prima als fwb, maar zeker geen relatie materiaal gezien vroeg of laat je een rasist bent in hun ogen of die in hun omgeving.
Ligt er een beetje aan hoe 'westers/nederlands' ze in gedrag en denken zijn (maar niet tokkie). Voor een relatie is dat vaak belangrijk.
pi_193978606
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:02 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Is Marokkaans ook donker? Ik heb daar wel een paar collegas van die ik graag keihard zou willen doen.
Dat is toch niet donker man.
pi_193978612
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:52 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Zwarten vinden altijd alles en iedereen racistisch
Dit is toch best knap.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193978774
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:23 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Dit is toch best knap.
Hoe bedoel je?
pi_193978785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:32 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Jij vindt jezelf daar helemaal niet racistisch of generaliserend?
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193978813
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:33 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Jij vindt jezelf daar helemaal niet racistisch of generaliserend?
Wel na heel die Blm te hebben gezien en uit persoonlijke ervaringen kan ik dit concluderen dat ze wel degelijk iedereen als racistisch ervaren en hebben ze zelf massa's vooroordelen over andere groepen
pi_193978897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:34 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Wel na heel die Blm te hebben gezien en uit persoonlijke ervaringen kan ik dit concluderen dat ze wel degelijk iedereen als racistisch ervaren en hebben ze zelf massa's vooroordelen over andere groepen
Dat is denk ik inherent aan de mens.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193978949
Ik ben zelf donker en heb relaties met blanke mannen gehad. Het is denk ik puur toeval dat jij geen blanke mannen met zwarte vrouwen ziet. Ik zie ze wel regelmatig!😊
pi_193979007
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dude, neger betekent zwart. Als je zwarte mensen niet meer zwart mag noemen, dan weet ik niet hoe je ze dan wel zou moeten duiden.

En dat die vrouwen een blanke vriend hebben, ligt volgens mij meer aan de voorkeur van die vrouwen dan andersom. Negerinnen willen liever een blanke vent, want meer sociaal-maatschappelijke status dan een man van hun eigen huidskleur. Dat zeg ik niet. Dat zeggen ze zelf.
Dat zeggen ze niet allemaal. Scheer men niet allemaal over 1 kant 🙈
pi_193979197
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:39 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Dat is denk ik inherent aan de mens.
Dat is waar maar dan is heel die Blm ook maar bs als ze er zich zelf schuldig aan maken
pi_193979206
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:58 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Dat is waar maar dan is heel die Blm ook maar bs als ze er zich zelf schuldig aan maken
Klopt. Beter niet te veel aandacht aan schenken dus en je eigen plan trekken.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193979277
Ooit ergens gelezen dat zwarte vrouwen het meest moeite hebben een partner te vinden op datingsites.

Ik denk dat (jonge) blanke vrouwen over het algemeen het meest populair zijn bij mannen van elke afkomst.
Naar mijn idee stralen blanke vrouwen toch een soort nuchterheid en stabiliteit uit.

Direct na de blanke vrouw zullen mannen dan een willekeurige persoonlijke voorkeur voor Aziatisch, Slavisch, Latina en/of Arabisch hebben.

Wat dominanter qua persoonlijkheid vind ik juist wel aantrekkelijk. Dus die cultuur verschillen met de zwarte vrouw is het niet per sé.

Een zwarte vrouw voelt instabiel. En het is alsof je met iemand uit een onderontwikkeld land date en een enorme stap terug doet.

Sorry, het klinkt racistisch, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet.
pi_193979301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
Een knappe vrouw is een knappe vrouw ongeacht de huidskleur . vind alleen de meeste donkere vrouwen niet heel aantrekkelijk maar als er een knappe tussenzit zeg ik er echt geen nee tegen.
Een vriendin van mijn vrouw is ook behoorlijk donker (sri lanka) maar die zou ik echt keihard doen :9
Ook in het verleden wel eens het bed gedeeld met o.a. een surinaamse, ook echt niet verkeerd.

Sri Lanka heeft weinig tot niets met Afrikaanse of andere zwarte vrouwen te maken
pi_193979316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:02 schreef L_ het volgende:
Ooit ergens gelezen dat zwarte vrouwen het meest moeite hebben een partner te vinden op datingsites.

Ik denk dat (jonge) blanke vrouwen over het algemeen het meest populair zijn bij mannen van elke afkomst.
Naar mijn idee stralen blanke vrouwen toch een soort nuchterheid en stabiliteit uit.

Direct na de blanke vrouw zullen mannen dan een willekeurige persoonlijke voorkeur voor Aziatisch, Slavisch, Latina en/of Arabisch hebben.

Wat dominanter qua persoonlijkheid vind ik juist wel aantrekkelijk. Dus die cultuur verschillen met de zwarte vrouw is het niet per sé.

Een zwarte vrouw voelt instabiel. En het is alsof je met iemand uit een onderontwikkeld land date en een enorme stap terug doet.

Sorry, het klinkt racistisch, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:02 schreef L_ het volgende:
Ooit ergens gelezen dat zwarte vrouwen het meest moeite hebben een partner te vinden op datingsites.

Ik denk dat (jonge) blanke vrouwen over het algemeen het meest populair zijn bij mannen van elke afkomst.
Naar mijn idee stralen blanke vrouwen toch een soort nuchterheid en stabiliteit uit.

Direct na de blanke vrouw zullen mannen dan een willekeurige persoonlijke voorkeur voor Aziatisch, Slavisch, Latina en/of Arabisch hebben.

Wat dominanter qua persoonlijkheid vind ik juist wel aantrekkelijk. Dus die cultuur verschillen met de zwarte vrouw is het niet per sé.

Een zwarte vrouw voelt instabiel. En het is alsof je met iemand uit een onderontwikkeld land date en een enorme stap terug doet.

Sorry, het klinkt racistisch, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet.
Slavische toch ook gewoon blank.

Van die Bulgaarse vrouwen mmm
pi_193979334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:05 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]


[..]

Slavische toch ook gewoon blank.

Van die Bulgaarse vrouwen mmm
Bedankt dat je me twee keer quote. Westers blank vs Oost Europees blank.

Doe mij maar Hongaars. Komen ook de meeste porno actrices vandaan.
pi_193979356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:06 schreef L_ het volgende:

[..]

Bedankt dat je me twee keer quote. Westers blank vs Oost Europees blank.
Voor mij is dat gewoon hetzelfde.
pi_193979371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:07 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Voor mij is dat gewoon hetzelfde.
Fair enough.
pi_193979393
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:06 schreef L_ het volgende:

[..]

Bedankt dat je me twee keer quote. Westers blank vs Oost Europees blank.

Doe mij maar Hongaars. Komen ook de meeste porno actrices vandaan.
Hongaars goede smaak
  dinsdag 7 juli 2020 @ 22:53:33 #183
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_193982312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:46 schreef Binnenvetter22 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze niet allemaal. Scheer men niet allemaal over 1 kant 🙈
Een patroon is iets dat je waarneemt bij de meeste mensen. Niet bij iedereen. Een individu kan altijd een andere voorkeur hebben en een andere keuze maken.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_193982420
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Een patroon is iets dat je waarneemt bij de meeste mensen. Niet bij iedereen. Een individu kan altijd een andere voorkeur hebben en een andere keuze maken.
Wellicht is dat net bij de personen die jij kent. Van de mensen die ik ken is dat echter 50/50 en kan ik het niet bepaald een patroon noemen of zeggen dat meerendeel daar zo over denkt😬
  dinsdag 7 juli 2020 @ 23:10:05 #185
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_193982602
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:59 schreef Binnenvetter22 het volgende:

[..]

Wellicht is dat net bij de personen die jij kent. Van de mensen die ik ken is dat echter 50/50 en kan ik het niet bepaald een patroon noemen of zeggen dat meerendeel daar zo over denkt😬
Mijn omgeving is veel te klein om hier iets zinnigs over te zeggen.

Uit berichten in de media heb ik begrepen dat een deel van de donkere vrouwen blanke mannen betrouwbaarder en serieuzer vindt. Vervolgens heb ik gesuggereerd dat eerder dat de reden is van donkerevrouwblankemanrelaties dan de voorkeur van de man (voorkeur voor donkere vrouwen dus).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_193985081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:02 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Is Marokkaans ook donker?
Nee.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_193985581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee.
Wat is de definitie van een donker persoon?
pi_193985609
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:22 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Wat is de definitie van een donker persoon?
Negroide.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_193985785
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Negroide.
En donkere hindoestanen?
pi_193985903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:42 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

En donkere hindoestanen?
Die zijn donkerwit
pi_193985923
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Die zijn donkerwit
Bruin toch?
  woensdag 8 juli 2020 @ 12:54:04 #192
108913 Godshand
guide4you
pi_193988304
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Die zijn donkerwit
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194000105
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:02 schreef L_ het volgende:


Een zwarte vrouw voelt instabiel. En het is alsof je met iemand uit een onderontwikkeld land date en een enorme stap terug doet.

Sorry, het klinkt racistisch, maar dat is het eerste wat mij te binnen schiet.
Ik herken dat gevoel, ook weet ik van mezelf dat dit racistisch is en ik niet zo zou moeten denken.
  woensdag 29 juli 2020 @ 12:31:16 #194
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_194305931
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:04 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Sri Lanka heeft weinig tot niets met Afrikaanse of andere zwarte vrouwen te maken
Euhm, ze zijn daar toch echt behoorlijk donker.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_194305946
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef Rose_Red het volgende:
Beste Fokkers,

Het is mij nu al meerdere malen opgevallen dat je wel vaak een zwarte man met een blanke vrouw ziet maar andersom is die combinatie een stuk zeldzamer.
Ik kom maar nauwelijks blanke mannen met een zwarte vrouw tegen.
Weet iemand hoe dit komt? Vallen blanke mannen gewoon niet op donkere schoonheden? En waarom dan niet?
En hoe komt het dat zwarte mensen altijd zo afkeurend doen over gemengde koppels?
Dat de donkere vrouw niet op de blanke man valt is geen mogelijkheid? :')
  woensdag 29 juli 2020 @ 13:02:06 #196
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_194306313
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 12:32 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dat de donkere vrouw niet op de blanke man valt is geen mogelijkheid? :')
Die zijn dan gewoon grotere pikken gewend, klinkt inderdaad behoorlijk plausibel :D
pi_194307165
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 12:31 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Euhm, ze zijn daar toch echt behoorlijk donker.
Ze zijn niet Negroide
pi_194307203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 13:02 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Die zijn dan gewoon grotere pikken gewend, klinkt inderdaad behoorlijk plausibel :D
Idd
  woensdag 29 juli 2020 @ 14:04:41 #199
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_194307229
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 14:01 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Ze zijn niet Negroide
Wel tegen zwart aan
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_194311525
Omgekeerd ook. Ik heb niets met zwarte mannen. :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')