'haha'quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
dus houdt het gewoon lekker bij de slang van je crush
AHA een kloon van Zeer!quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik proef oud zeer
Kom hier krijg je mijn Soa Constrictorquote:
Dan hebbie een slang met een bobbelquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:32 schreef HPLC het volgende:
En wat als ie ontsnapt en je kat in zijn lurven grijpt
echt hèquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan hebbie een slang met een bobbel
Roden rattenslang, makkelijkst voor beginners lees ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat voor slang wil je dan? En durf je hem wel muizen te voeren?
Alles waar hij voor moet zorgen gaat doodquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Wil ook hagedis, of gekko. Weet nog niet, eerst slang. Zou jij helemaal geen huisdier willen dan HPLceeetje
wow ik wilde precies dit typenquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
de gitaarsolo van comfortably numb behoort toch wel tot de eenzame top ook ...
volgens mij heeft mijn collega die ook, zag er ook wel vrij actief uit en is niet al te groot. En ze koopt inderdaad ergens bevroren muizen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Roden rattenslang, makkelijkst voor beginners lees ik
En ja hoor, levend zou ik wel minder vinden maar ze eten gewoon bevroren voedsel.
Had wel al gedroomd over mn kattenmaar de kans dat hij mn katten pakt ipv andersom is wel heel klein. Niet dat ik daar blij mee zou zijn maar zou ook niet weten hoe dat beest moet ontspannen als je terrarium hebt die je op slot kan doen
Op dit moment niet, misschien later ooit eensquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Wil ook hagedis, of gekko. Weet nog niet, eerst slang. Zou jij helemaal geen huisdier willen dan HPLceeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |