Zal een beetje over mezelf gaan verkondigen over hoe knap ik wel of niet ben...quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. Ja of nee?
En misschien een cijfer obv 1-10 zou ook fijn zijn
Hmmm okay. In ieder geval bedankt!quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal een beetje over mezelf gaan verkondigen over hoe knap ik wel of niet ben...![]()
Gewoon normaal, niet bijzonder knap of lelijk.
Een vliegende kerkquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
En een cloak systeem zou ook wel cool zijn
alleen lelijke mensen zeggen ditquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal een beetje over mezelf gaan verkondigen over hoe knap ik wel of niet ben...![]()
Gewoon normaal, niet bijzonder knap of lelijk.
Je dikke hoerenmoeder volgepompt met haarzakjesquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanwege de bittere, en eindeloze eenzaam,- en liefdeloosheid van je bestaan?
Terecht wel
Doe eventjes een beetje normaaltjes, wil je?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder volgepompt met haarzakjes
kan ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe eventjes een beetje normaaltjes, wil je?
1 bord is genoegquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
zin in 2 volle borden rijst met kip en een beetje sambal
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
zin in 2 volle borden rijst met kip en een beetje sambal
Echt lekker fucking boeiend hoe ik mijn eten eet, en wat voor porties ik eetquote:
IK HAD HET TOCH OVER MEZELF JOH DIKKE ZEUG, GODVERDOMME MANquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Echt lekker fucking boeiend hoe ik mijn eten eet, en wat voor porties ik eet
LEt lekker op jezelf, godverdomme.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Echt lekker fucking boeiend hoe ik mijn eten eet, en wat voor porties ik eet
LEt lekker op jezelf, godverdomme.
Lekker edgy weer hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Notre Dame? Komt wel weer goed. Was toch een oud kut gebouw. Nu gaan ze hem verbeteren
laatste keer dat ik jankte was 5 dagen geleden toen ik naar een fastfood plek ging en de tafel 8 centimeter naar voren moest schuiven omdat ik anders niet tussen het bankje en de tafel paste (ik jankte thuis, niet daar)quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto die je laatst stuurde kan echt niet hoor. Zoek professionele hulp
Rustigquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK HAD HET TOCH OVER MEZELF JOH DIKKE ZEUG, GODVERDOMME MAN
moet jij wetenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK HAD HET TOCH OVER MEZELF JOH DIKKE ZEUG, GODVERDOMME MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |