Ik was er laatst nog toen ik naar Blijdorp gingquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon Rotjeknor, gaan we biertje doen.
We kruipen naar de 1.70quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
nee maar als het er niet uit kan is het wel zuur
Hoe was het toen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik was er laatst nog toen ik naar Blijdorp ging
Altijd fijn die A++ foto's van jouquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prachtige dag. Erg fijn gehad en weer een aantal A++ foto's kunnen schieten van mezelf
Ja, heb de hele nacht zitten jankenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook bloodhound gang op?
Of is dat nog te vroeg
Mijn antwoord?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben jij knap? Ik had gister je antwoord gemist denk ik
Dat hebben we allemaal hierquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanwege de bittere, en eindeloze eenzaam,- en liefdeloosheid van je bestaan?
Terecht wel
Hopelijk met raketten enzoquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Notre Dame? Komt wel weer goed. Was toch een oud kut gebouw. Nu gaan ze hem verbeteren
Zal een beetje over mezelf gaan verkondigen over hoe knap ik wel of niet ben...quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. Ja of nee?
En misschien een cijfer obv 1-10 zou ook fijn zijn
Hmmm okay. In ieder geval bedankt!quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal een beetje over mezelf gaan verkondigen over hoe knap ik wel of niet ben...![]()
Gewoon normaal, niet bijzonder knap of lelijk.
Een vliegende kerkquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
En een cloak systeem zou ook wel cool zijn
alleen lelijke mensen zeggen ditquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal een beetje over mezelf gaan verkondigen over hoe knap ik wel of niet ben...![]()
Gewoon normaal, niet bijzonder knap of lelijk.
Je dikke hoerenmoeder volgepompt met haarzakjesquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanwege de bittere, en eindeloze eenzaam,- en liefdeloosheid van je bestaan?
Terecht wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |