Klopt, maar het is toch echt hun techniek die de doorslag zal geven.quote:Op maandag 15 april 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk nodig, ook bij die screamer van hem. Voetbal is gewoon grotendeels geluk, dat kan je proberen te forceren en afdwingen maar uiteindelijk moet het meezitten.
Als die gasten mikken, dan mikken ze echt niet op de centimeter nauwkeurig hoor, ze pakken een gebied waar die ongeveer moet komen. Je hebt maar tot zo ver invloed op situaties.
Pas als we 1e staan omdat Leicester met 8-0 van City wint, dan geef ik toe dat het ons meezit.quote:Op maandag 15 april 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar prima als je denkt dat het niet godsgruwelijk meezit voor Liverpool dit jaar.
Dan heb ik het geluk dat jij je poot niet recht hebt staan op dat moment waardoor ik in de wedstrijd blijfquote:Op maandag 15 april 2019 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch echt hun techniek die de doorslag zal geven.
Zoals gezegd, ik ben het met je eens dat geluk een rol speelt, in buitenspelbeslissingen, kaarten en dergelijke situaties.
Maar als ik naast schiet heb jij geen geluk, dan heb ik gewoon niet goed genoeg geschoten. Maakt ook niet uit als we het niet eens worden natuurlijk
Zo kan je het zienquote:Op maandag 15 april 2019 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan heb ik het geluk dat jij je poot niet recht hebt staan op dat moment waardoor ik in de wedstrijd blijf
Dit gaat zelfs boven de mispeer en pre-assist van vdijk tegen Evertonquote:Op maandag 15 april 2019 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Pas als we 1e staan omdat Leicester met 8-0 van City wint, dan geef ik toe dat het ons meezit.
Ook die situatie vind ik vooral gewoon slecht van Pickford en geen geluk voor Origi. Origi doet alles goed -> blijft jagen.quote:Op maandag 15 april 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit gaat zelfs boven de mispeer en pre-assist van vdijk tegen Everton
Ik ben momenteel vooral afhankelijk van wat City doet ja.quote:Op maandag 15 april 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is net alsof je tegen elkaar, met elkaar en van elkaar afhankelijk bent he
Dat is jouw geluk, die kans is nihil, ook die bal van Virgil is onbedoeld en gelukkig.quote:Op maandag 15 april 2019 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook die situatie vind ik vooral gewoon slecht van Pickford en geen geluk voor Origi. Origi doet alles goed -> blijft jagen.
Dat Pickford faalt, naja, prima.
Laten we het erop houden dat we het er allebei over eens zijn dat geluk een factor speelt, en dat we het alleen niet eens zijn over welke situaties een gevolg zijn van geluk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is jouw geluk, die kans is nihil, ook die bal van Virgil is onbedoeld en gelukkig.
Hoe goed of slecht iets ook is, er is ook altijd sprake van een dosis geluk/pech. In bovengenoemde situatie in extreme mate omdat zowel Virgil als de keeper ongebruikelijke en/of onbedoelde handelingen uitvoeren.
Dat is meteen het mooie aan het spelletje, je maakt altijd een kans als het maar voldoende mee kan zitten
De voorbeelden die jij noemt zijn foute beslissingen, dan wordt er vals gespeeldquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we het er allebei over eens zijn dat geluk een factor speelt, en dat we het alleen niet eens zijn over welke situaties een gevolg zijn van geluk.
Een foute scheidsrechtersbeslissing is niet valsspelen? Dat is gewoon slecht van de scheidsquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De voorbeelden die jij noemt zijn foute beslissingen, dan wordt er vals gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |