Dat is hij zeker. Ik bewonder zijn creativiteit. En hij is ook een goede tekstschrijver.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Todrick is een kunstenaar, maar hij gaat echt tot de max. Nails hairs hips heels is overigens sterker.
Ga voor de gein het weer es installeren sinds ik in een gezinswijk woon.quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:29 schreef Aiciu het volgende:
Grindr staat andera helemaal vol met moslims
Zat jij niet in een relatie..?quote:Op vrijdag 27 september 2019 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga voor de gein het weer es installeren sinds ik in een gezinswijk woon.
Ja hoor. Maar gluren voor een paar minuten kan best.quote:
Gluren, chatten, foto's...quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar gluren voor een paar minuten kan best.
Gluren? Sure. Chatten/fotos? Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Gluren, chatten, foto's...
En dat vindt manlief ook?
Mensen zitten nooit zonder bijbedoelingen op zulke apps en sites.quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gluren? Sure. Chatten/fotos? Waar haal je dat vandaan?
Doordat het hier stond, es kijken of ik toevallig buren heb van ons ras. Meer niet. Dat je zo denkt is meer iets van jezelf.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mensen zitten nooit zonder bijbedoelingen op zulke apps en sites.
Ik zou niet weten wat ik er mee moet gezien ik op geen enkele manier contacten wil leggen daar.
Ik vind Tinder veel kanslozerquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:44 schreef Aiciu het volgende:
Grindr is sowieso wel kansloos
Kijk liever via tinder
Oef, iets met schoenen en aantrekken en dan die waard met z'n gastenquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik er mee moet gezien ik op geen enkele manier contacten wil leggen daar.
Nee deze waard zit niet op zulke appsquote:Op maandag 30 september 2019 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oef, iets met schoenen en aantrekken en dan die waard met z'n gasten
Judgy much?
"Zulke apps"quote:Op maandag 30 september 2019 09:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee deze waard zit niet op zulke apps
Als jij dat oke vindt voor je eigen (hypothetische) relatie prima, maar dan zou ik ook niet verbaasd opkijken als de kussens er eerdaags vreemd bij liggen.quote:Op maandag 30 september 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zulke apps"
Nou, wat goed van je.
Je bent echt verheven
Dat zijn jouw aannamesquote:Op maandag 30 september 2019 09:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als jij dat oke vindt voor je eigen (hypothetische) relatie prima, maar dan zou ik ook niet verbaasd opkijken als de kussens er eerdaags vreemd bij liggen.
Hoe ontmoet jij homo's? Gewoon naar de gaybar gaan?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
klopt ja, match dan niet :/quote:Op maandag 30 september 2019 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Tinder veel kanslozer
400 matches en dan niemand die verder spreekt
Wauw.quote:Op maandag 30 september 2019 09:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee deze waard zit niet op zulke apps
En als mijn vriend dat wel zou doen had ie een groot probleem.
Niet als ik in een relatie zit.quote:Op maandag 30 september 2019 14:20 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Hoe ontmoet jij homo's? Gewoon naar de gaybar gaan?
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 30 september 2019 19:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Niet als ik in een relatie zit.
12 oktober in Amsterdam. Ik zit te twijfelen om via TicketSwap een kaartje te halen. De show is uitverkocht.quote:Op vrijdag 27 september 2019 19:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is hij zeker. Ik bewonder zijn creativiteit. En hij is ook een goede tekstschrijver.
Todrick is gewoon een geboren en talentvolle entertainer. Met of zonder drag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |