Jaaa vind het wel grappig hoor. Ben niet uit mn panty geknapt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:50 schreef Kaas- het volgende:
Lekker boeiend wat zo’n Mustapha van je relatie denkt Rene.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:50 schreef Kaas- het volgende:
Lekker boeiend wat zo’n Mustapha van je relatie denkt Rene.
Nou Moofie, vond het heel gezellig te happen met je. Maar zullen we gewoon eens een keer samen speciaal knuffelen?quote:
De functie van Moof knuffelaar is al voorzien door twee grote sterke armen, maar meer vriendschappelijke gezelligheid is welkomquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou Moofie, vond het heel gezellig te happen met je. Maar zullen we gewoon eens een keer samen speciaal knuffelen?
He gezellig.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
De functie van Moof knuffelaar is al voorzien door twee grote sterke armen, maar meer vriendschappelijke gezelligheid is welkom
ik huilquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
De functie van Moof knuffelaar is al voorzien door twee grote sterke armen, maar meer vriendschappelijke gezelligheid is welkom
Alleen als de een de andermans pik/kont wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:58 schreef Peter het volgende:
Kunnen homo’s wel vriendschappelijk gezellig zijn?
Misschien in jouw kringenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 13:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Open is toch echt wel de norm in homoland.
En in de kroeg? Is dat gewoon ouderwets gezellig dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 13:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oke, dus wat hebben we geconcludeerd?
Homo's opzoeken als homo in een relatie = vreemd gaan.
Homo's opzoeken als homo in een relatie op Grindr = vreemd gaan.
Homo's opzoeken als homo in een relatie op FOK = sentiment.
De app is dat waar je hem voor gebruikt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:49 schreef Moofasah het volgende:
Jullie proberen het leuk te spelen jongens, maar een anoniem discussie forum vergelijken met een inhoudsloze app vol ontblote bovenlijven en dick pics, really?
U ain't foolin nobody
Vooral doen wat je niet laten kunt, maar ik neem dat soort relaties niet erg serieus.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien in jouw kringen
And if so, wat dan nog?
Dat is echt jouw mening en waarde oordeel.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vooral doen wat je niet laten kunt, maar ik neem dat soort relaties niet erg serieus.
Je overschreeuwt jezelf anders behoorlijk. Je toon klinkt steeds gefrustreerder. Als een moeder die het eiernest moet beschermen; in dit geval tegen de andersdenkende.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:18 schreef Ang3l het volgende:
We don't have to fool anybody.
Jou zeker niet
Als buiten dat hokje wangedrag staat te wachten waaronder darkrooms, orgies en drugsgebruik - met alle gevolgen van dien - dan nee, laat mij maar in mijn "burgelijke" hokjequote:En dan mag je zeggen dat wij de homo's in hokjes denken (wat klopt), maar de meeste denken gelukkig nog aan meerdere hokjes. Heb t idee dat jij echt niet buiten je eigen hokje kan zien en denken.
Ik heb geen nest om te beschermen, maar ik heb een broertje dood aan zulke bekrompen alleen voor zichzelf denkende narrowminded mensen vol oordelen over een relatievorm die niet exact gelijk is aan die van hen. Die zitten extreem in mijn irritatie zonequote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je overschreeuwt jezelf anders behoorlijk. Je toon klinkt steeds gefrustreerder. Als een moeder die het eiernest moet beschermen; in dit geval tegen de andersdenkende.
Have fun.quote:[..]
Als buiten dat hokje wangedrag staat te wachten waaronder darkrooms, orgies en drugsgebruik - met alle gevolgen van dien - dan nee, laat mij maar in mijn "burgelijke" hokje
En je bent zo tolerant. Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen nest om te beschermen, maar ik heb een broertje dood aan zulke bekrompen alleen voor zichzelf denkende narrowminded mensen vol oordelen over een relatievorm die niet exact gelijk is aan die van hen. Die zitten extreem in mijn irritatie zone
Ik spreek geen hel en verdoemenis uit en ik zal jou echt het pad naar een darkroom niet blokkeren. Maar dat neemt niet weg dat ik het smeerlapperij vind. Daarmee zeg ik niet dat iedereen die deelneemt aan die - in mijn ogen - smeerlapperij een slecht mens is. Je hebt er zelf meer last van uiteindelijk dan ik als je bij de GGD zit. Dus denk maar niet dat het me ook maar een fuck kan schelenquote:Klinkt als een gelovige. Als jij niet gelooft wat IK geloof dat goed is en god is, dan doe je het FOUT.
Je zegt het al: "mijn" persoonlijke opvattingen. Die zijn dus van mij en niet van jou. En volgens de normen van "mijn" persoonlijke opvattingen is een open relatie geen serieuze relatie. Daarmee is dat geen feit, maar het is zoals je zegt een opvatting.quote:Kijk, t hoeft je ding niet te zijn hoor.
Maar andermans relatie niet serieus noemen of nemen, omdat ie niet gelijk is aan jouw persoonlijke opvattingen van een hoe een relatie zou moeten zijn is te belachelijk voor woorden. In mijn ogen.
Ja het is allemaal zo onschuldig dat leven zonder grenzen en een "ruime" blik. Maar kijk ook maar eens naar het ziektepercentage in Amsterdamquote:Have fun.
We hebben een andere definitie van wangedrag.
Ik vind je veroordelende denigrerende gedrag hier wangedrag
En wat heeft die ruimdenkendheid je gebracht dan? Homo's en boerka's hand in hand onder een regenboog. Klinkt allemaal zo fantastisch. Maar als je daar werkelijk in gelooft heb je simpelweg een gebrek aan het vermogen om realistisch te denken.quote:Wel grappig dat je mij de andersdenkende noemt
Jij bent degene die oordeelt over andermans relatie, die niet exact die van jou is.
Jij oordeelt over de andersdenkende en over de ruimdenkende.
Either way, je oordeelt en veroordeelt. Dus zo ruimdenkend ben je niet engeltjequote:Ik oordeel niet over een andere vorm van relatie. Ik oordeel over jouw oordelen en over jouw weigeren in te zien dat een ander persoon een andere vorm kan hebben en dat die net zo goed serieus te nemen valt (wat een zin)
Ik heb geen oordeel over jouw vorm van relatie, ook niet over die van Renesite, of die van Gellarboy (om volgens mij maar ff 2 uitersten te noemen). Beide vormen zouden niet MIJN relatievorm zijn, maar ik weiger daarmee te oordelen over de serieusheid van hun relatie. daar ken ik ze beide niet goed genoeg voor.
Jij doet dat wel.
Dat vind ik erg kwalijk.
Wel oke. Kwakkel de hele tijd tegen een griepje aan, maar zet niet echt door. Gister wel een heel leuke avond gehad met m'n vriendquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:05 schreef Renesite het volgende:
He hoe is jullie week so far? Ben 7 keer natgeregend. Kutweek.
quote:
Het valt en staat bij mij met de opmerking: Ik neem jouw relatie niet serieus.quote:
Ik een keer eindelijk niet zoveel, buiten The Joker en een verjaardagquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat een gayzelligheid hier. Ik zit nu in de trein en heb een kut ochtend gehad. Verslapen, wakker met een pijnlijke teen en het regent honden
ik heb vanochtend door de regen mogen hinken naar het station
nu ben ik nog laat op werk ook.
Verder heb ik wel zin in weekend. Lekker niksen, chillen en bijkomenHeeft er iemand leuke weekend plannen?
Wanneer een kindje huilt gaat dat vaak over aandachtstekort of is het een schreeuw om hulp wegens en nare situatie waar hij of zij in zit. Ik denk nu optie 1. Indien optie 2 moet Moofs duidelijker zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt en staat bij mij met de opmerking: Ik neem jouw relatie niet serieus.
Want dat zeg je. En dat vind ik kwalijk (en t gaat niet eens om mijn relatie)
Kun je nagaan als je dat wel over mijn relatie zou zeggen. Ben nu nog mild.
Al zou ik t dan afdoen met de gedachte dat ik jouw mening ook niet serieus HOEF te nemen, en klaar zijn.
Wat ik nu dan ook maar "for the sake of this topic" ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |