abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 17:49:14 #251
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189229870
quote:
3s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:50 schreef Kaas- het volgende:
Lekker boeiend wat zo’n Mustapha van je relatie denkt Rene.
Jaaa vind het wel grappig hoor. Ben niet uit mn panty geknapt.

Love you as always Kaasj O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189231570
quote:
3s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:50 schreef Kaas- het volgende:
Lekker boeiend wat zo’n Mustapha van je relatie denkt Rene.

Kattenkaaskop
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 19:37:27 #253
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189231603
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:35 schreef Moofasah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kattenkaaskop
Nou Moofie, vond het heel gezellig te happen met je. Maar zullen we gewoon eens een keer samen speciaal knuffelen?
pi_189234504
quote:
17s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nou Moofie, vond het heel gezellig te happen met je. Maar zullen we gewoon eens een keer samen speciaal knuffelen?
De functie van Moof knuffelaar is al voorzien door twee grote sterke armen, maar meer vriendschappelijke gezelligheid is welkom :)
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 21:38:43 #255
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189234850
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:32 schreef Moofasah het volgende:

[..]

De functie van Moof knuffelaar is al voorzien door twee grote sterke armen, maar meer vriendschappelijke gezelligheid is welkom :)
He gezellig.
pi_189235429
Kunnen homo’s wel vriendschappelijk gezellig zijn? :o
dag
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:03:31 #257
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_189235556
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:32 schreef Moofasah het volgende:

[..]

ik huil
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:04:00 #258
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_189235572
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:58 schreef Peter het volgende:
Kunnen homo’s wel vriendschappelijk gezellig zijn? :o
Alleen als de een de andermans pik/kont wilt natuurlijk.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 22:05:43 #259
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189235628
Goeie kwestie. Ik denk oprecht dat er altijd wel wat piknijd is. De man, zo ook de homofilistische, is en blijft een jager. Hoe vrouwelijk hij/zii ook is.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 09:15:55 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189241009
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:00 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Open is toch echt wel de norm in homoland.
Misschien in jouw kringen :)
And if so, wat dan nog?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 09:17:15 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189241024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Oke, dus wat hebben we geconcludeerd?

Homo's opzoeken als homo in een relatie = vreemd gaan.
Homo's opzoeken als homo in een relatie op Grindr = vreemd gaan.
Homo's opzoeken als homo in een relatie op FOK = sentiment.
En in de kroeg? Is dat gewoon ouderwets gezellig dan? ;)
L'Amour menaçant:
  donderdag 3 oktober 2019 @ 09:18:28 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189241034
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:49 schreef Moofasah het volgende:
Jullie proberen het leuk te spelen jongens, maar een anoniem discussie forum vergelijken met een inhoudsloze app vol ontblote bovenlijven en dick pics, really? :')

U ain't foolin nobody :)
De app is dat waar je hem voor gebruikt.
Als jij hem inhoudsloos gebruikt, dan is ie inhoudsloos ja ;)
Ik heb hem bv in Singapore gebruikt voor reistips, weten welke barren leuk zijn, mensen ontmoeten om mee te gaan eten etc.
Maar dat kan in jouw ogen niet, als er geen intentie tot worst bij zit.

We don't have to fool anybody.
Jou zeker niet, want je staat volgens mij echt totaal niet open voor andere gedachten dan die van jezelf. Lijkt me super vermoeiend om die sterke armen voor je te zijn :{

En dan mag je zeggen dat wij de homo's in hokjes denken (wat klopt), maar de meeste denken gelukkig nog aan meerdere hokjes. Heb t idee dat jij echt niet buiten je eigen hokje kan zien en denken.
L'Amour menaçant:
pi_189245658
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Misschien in jouw kringen :)
And if so, wat dan nog?
Vooral doen wat je niet laten kunt, maar ik neem dat soort relaties niet erg serieus.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:27:22 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189245775
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:20 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Vooral doen wat je niet laten kunt, maar ik neem dat soort relaties niet erg serieus.
Dat is echt jouw mening en waarde oordeel.
Daar zou ik me als relatie-houder geen moment druk om maken :D
L'Amour menaçant:
pi_189245917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:18 schreef Ang3l het volgende:
We don't have to fool anybody.
Jou zeker niet
Je overschreeuwt jezelf anders behoorlijk. Je toon klinkt steeds gefrustreerder. Als een moeder die het eiernest moet beschermen; in dit geval tegen de andersdenkende.

quote:
En dan mag je zeggen dat wij de homo's in hokjes denken (wat klopt), maar de meeste denken gelukkig nog aan meerdere hokjes. Heb t idee dat jij echt niet buiten je eigen hokje kan zien en denken.
Als buiten dat hokje wangedrag staat te wachten waaronder darkrooms, orgies en drugsgebruik - met alle gevolgen van dien - dan nee, laat mij maar in mijn "burgelijke" hokje :)
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:05:04 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189246355
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:35 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Je overschreeuwt jezelf anders behoorlijk. Je toon klinkt steeds gefrustreerder. Als een moeder die het eiernest moet beschermen; in dit geval tegen de andersdenkende.
Ik heb geen nest om te beschermen, maar ik heb een broertje dood aan zulke bekrompen alleen voor zichzelf denkende narrowminded mensen vol oordelen over een relatievorm die niet exact gelijk is aan die van hen. Die zitten extreem in mijn irritatie zone :)

Klinkt als een gelovige. Als jij niet gelooft wat IK geloof dat goed is en god is, dan doe je het FOUT.

Kijk, t hoeft je ding niet te zijn hoor.
Maar andermans relatie niet serieus noemen of nemen, omdat ie niet gelijk is aan jouw persoonlijke opvattingen van een hoe een relatie zou moeten zijn is te belachelijk voor woorden. In mijn ogen.

quote:
[..]

Als buiten dat hokje wangedrag staat te wachten waaronder darkrooms, orgies en drugsgebruik - met alle gevolgen van dien - dan nee, laat mij maar in mijn "burgelijke" hokje :)
Have fun.
We hebben een andere definitie van wangedrag.
Ik vind je veroordelende denigrerende gedrag hier wangedrag :)

Wel grappig dat je mij de andersdenkende noemt :D
Jij bent degene die oordeelt over andermans relatie, die niet exact die van jou is.
Jij oordeelt over de andersdenkende en over de ruimdenkende.

Ik oordeel niet over een andere vorm van relatie. Ik oordeel over jouw oordelen en over jouw weigeren in te zien dat een ander persoon een andere vorm kan hebben en dat die net zo goed serieus te nemen valt (wat een zin :) )

Ik heb geen oordeel over jouw vorm van relatie, ook niet over die van Renesite, of die van Gellarboy (om volgens mij maar ff 2 uitersten te noemen). Beide vormen zouden niet MIJN relatievorm zijn, maar ik weiger daarmee te oordelen over de serieusheid van hun relatie. daar ken ik ze beide niet goed genoeg voor.

Jij doet dat wel.
Dat vind ik erg kwalijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ang3l op 03-10-2019 15:12:46 ]
L'Amour menaçant:
pi_189248504
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 15:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb geen nest om te beschermen, maar ik heb een broertje dood aan zulke bekrompen alleen voor zichzelf denkende narrowminded mensen vol oordelen over een relatievorm die niet exact gelijk is aan die van hen. Die zitten extreem in mijn irritatie zone :)
En je bent zo tolerant. Hoe kan dat nou? :o

quote:
Klinkt als een gelovige. Als jij niet gelooft wat IK geloof dat goed is en god is, dan doe je het FOUT.
Ik spreek geen hel en verdoemenis uit en ik zal jou echt het pad naar een darkroom niet blokkeren. Maar dat neemt niet weg dat ik het smeerlapperij vind. Daarmee zeg ik niet dat iedereen die deelneemt aan die - in mijn ogen - smeerlapperij een slecht mens is. Je hebt er zelf meer last van uiteindelijk dan ik als je bij de GGD zit. Dus denk maar niet dat het me ook maar een fuck kan schelen :)

quote:
Kijk, t hoeft je ding niet te zijn hoor.
Maar andermans relatie niet serieus noemen of nemen, omdat ie niet gelijk is aan jouw persoonlijke opvattingen van een hoe een relatie zou moeten zijn is te belachelijk voor woorden. In mijn ogen.
Je zegt het al: "mijn" persoonlijke opvattingen. Die zijn dus van mij en niet van jou. En volgens de normen van "mijn" persoonlijke opvattingen is een open relatie geen serieuze relatie. Daarmee is dat geen feit, maar het is zoals je zegt een opvatting.

Net zoals jij mij een burgertrut vindt omdat ik nooit aan een andere leuter zit dan die van mijn eigen vent (en die van mezelf :X). Mag jij vinden. Maar daarmee voel ik me nog niet aangevallen. Ik kan er slechts om lachen. Jij daarentegen voelt je wel heel erg aangevallen merk ik. Dus blijkbaar zit het heeel diep allemaal. En dan laat ik je achterdeur even buiten beschouwing :+

quote:
Have fun.
We hebben een andere definitie van wangedrag.
Ik vind je veroordelende denigrerende gedrag hier wangedrag :)
Ja het is allemaal zo onschuldig dat leven zonder grenzen en een "ruime" blik. Maar kijk ook maar eens naar het ziektepercentage in Amsterdam ;)

quote:
Wel grappig dat je mij de andersdenkende noemt :D
Jij bent degene die oordeelt over andermans relatie, die niet exact die van jou is.
Jij oordeelt over de andersdenkende en over de ruimdenkende.
En wat heeft die ruimdenkendheid je gebracht dan? Homo's en boerka's hand in hand onder een regenboog. Klinkt allemaal zo fantastisch. Maar als je daar werkelijk in gelooft heb je simpelweg een gebrek aan het vermogen om realistisch te denken.

quote:
Ik oordeel niet over een andere vorm van relatie. Ik oordeel over jouw oordelen en over jouw weigeren in te zien dat een ander persoon een andere vorm kan hebben en dat die net zo goed serieus te nemen valt (wat een zin :) )

Ik heb geen oordeel over jouw vorm van relatie, ook niet over die van Renesite, of die van Gellarboy (om volgens mij maar ff 2 uitersten te noemen). Beide vormen zouden niet MIJN relatievorm zijn, maar ik weiger daarmee te oordelen over de serieusheid van hun relatie. daar ken ik ze beide niet goed genoeg voor.

Jij doet dat wel.
Dat vind ik erg kwalijk.

Either way, je oordeelt en veroordeelt. Dus zo ruimdenkend ben je niet engeltje :s)
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 19:05:57 #268
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189250202
He hoe is jullie week so far? Ben 7 keer natgeregend. Kutweek. ;(
pi_189251158
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:05 schreef Renesite het volgende:
He hoe is jullie week so far? Ben 7 keer natgeregend. Kutweek. ;(
Wel oke. Kwakkel de hele tijd tegen een griepje aan, maar zet niet echt door. Gister wel een heel leuke avond gehad met m'n vriend
  donderdag 3 oktober 2019 @ 22:50:19 #270
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_189256045
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:50 schreef Kaas- het volgende:
Groetjes, Kaas
:W
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:23:23 #271
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_189259335
Wat een gayzelligheid hier :D. Ik zit nu in de trein en heb een kut ochtend gehad. Verslapen, wakker met een pijnlijke teen en het regent honden :( ik heb vanochtend door de regen mogen hinken naar het station ;( nu ben ik nog laat op werk ook.

Verder heb ik wel zin in weekend. Lekker niksen, chillen en bijkomen :D Heeft er iemand leuke weekend plannen?
  Moderator vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:46:04 #272
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189259489
Aaaaaw brampie ;( !

Ben nu twee week terug in Nederland en heb alleen regen gezien of zo. Zal wel een causaal verband zijn tussen de zweren hier :7 !

Weekend? Zo dag mn nichtje jarig O+ ! Twee jaar oud
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:52:48 #273
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189262971
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 17:29 schreef Moofasah het volgende:

Heel lulverhaal
Het valt en staat bij mij met de opmerking: Ik neem jouw relatie niet serieus.
Want dat zeg je. En dat vind ik kwalijk (en t gaat niet eens om mijn relatie ;) )
Kun je nagaan als je dat wel over mijn relatie zou zeggen. Ben nu nog mild. :P
Al zou ik t dan afdoen met de gedachte dat ik jouw mening ook niet serieus HOEF te nemen, en klaar zijn.

Wat ik nu dan ook maar "for the sake of this topic" ben.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:54:21 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189262990
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat een gayzelligheid hier :D. Ik zit nu in de trein en heb een kut ochtend gehad. Verslapen, wakker met een pijnlijke teen en het regent honden :( ik heb vanochtend door de regen mogen hinken naar het station ;( nu ben ik nog laat op werk ook.

Verder heb ik wel zin in weekend. Lekker niksen, chillen en bijkomen :D Heeft er iemand leuke weekend plannen?
Ik een keer eindelijk niet zoveel, buiten The Joker en een verjaardag O+
Wel ff toe aan iets rustiger vaarwater.
L'Amour menaçant:
  Moderator vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:09:09 #275
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189263243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het valt en staat bij mij met de opmerking: Ik neem jouw relatie niet serieus.
Want dat zeg je. En dat vind ik kwalijk (en t gaat niet eens om mijn relatie ;) )
Kun je nagaan als je dat wel over mijn relatie zou zeggen. Ben nu nog mild. :P
Al zou ik t dan afdoen met de gedachte dat ik jouw mening ook niet serieus HOEF te nemen, en klaar zijn.

Wat ik nu dan ook maar "for the sake of this topic" ben.

Wanneer een kindje huilt gaat dat vaak over aandachtstekort of is het een schreeuw om hulp wegens en nare situatie waar hij of zij in zit. Ik denk nu optie 1. Indien optie 2 moet Moofs duidelijker zijn :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')