abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186232110
Hallo mede-muziekliefhebbers,

Vanaf jongs af aan ben ik een groot liefhebber van muziek uit de jaren 80 en 90.

Kennen jullie jaren 80 en 90 muziekfeitjes die wat minder bekend zijn. Bijvoorbeeld dat een bandlid van The Shamen (oa Move any mountain) verdronk in het water van de Canarische Eilanden. Of dat Pat Benatar later woordvoerster werd van een batterijfabriek? Of dat Matt Bianco-lid Mark Reilly een trap aan iemand van The Fine Young Cannibals uitdeelde tijdens een awardshow die op tv werd uitgezonden?

Dus ik zoek niet de 'geijkte' en bekende feitjes en anekdotes, maar meer in de lijn van bovenstaande feitjes.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee.

Alvast bedankt!

Gr, Ozzy45
  Moderator maandag 15 april 2019 @ 15:22:36 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_186232521
Dat Berlinda Carlisle de drummer van the germs is geweest... m.a.w. tvp.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_186252895
De Mosselman ging na zijn grote succes met Mossels gewoon weer aan het werk in een eetcafé en opende later een keukenzaak.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_186298188
Dank jullie wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop