"Heeft weer wat zieltjes gewonnen met haar drama"......quote:Op maandag 15 april 2019 08:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen, ik zag een paar posts waarin werd aangegeven dat mensen haar manier van posten beu waren. Is er veel geveegd of was dat alles?
quote:
En het gaat dus niet over bijnamenquote:Op maandag 15 april 2019 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]dus dit..
ergeren aan bijnamen en posten doen we allemaal wel eens..
en ik vind snotkoker . snotsnuiver niet eens een erge...
ik vond het verschrikkelijk ( was geen tim fan) maar wat er over hem geschreven stond lusten de honden geen brood van...
of over lotus .
en zo staat er over alle utopianen dingen waarvan we kunnen denken is dit oke of vervelend..
laatste tijd is het jessie fans versus geen jessie fans...
terwijl het niet nodig is...
niemand kent elkaar persoonlijk hier letters op een scherm..
Maar om nu onderling elkaar te gaan aanvallen op een mening of bijnamen of wat iemand post.. is niet de bedoeling neem ik aan..
Het zou nl zo maar kunnen dat je in real live heel goed samen door een deur zou kunnen. of zelfs dan denkt wat een leuk mens..
nu zeg ik niet dat we elkaar moeten ontmoeten..
je kan nl een zin lezen zoals je zelf wil .. met humor. met een lach of negatief..
dit geld natuurlijk voor iedereen dus ook voor mij...
Misschien ene idee om elkaar wat meer in waarde te laten . welke favo of geen favo je ook hebt...
de meeste cossen voor hun plezier zo blijft utopia kijken nog leuk ...
want utopia is niet zo erg leuk meer om te volgen maar met de cos erbij was en is het wel leuk...
er zijn al mensen afgehaakt ...
van beide kanten haken mensen af de 1 omdat die denkt en vind jessie fans nemen bijvb overhand..
de andere kant denkt de haat is te groot naar jessie ik haak af...
ik opper maar wat. want ik zelf post gewoon door slaap er niet minder om...
doe gewoon wat ik wil en blijf bij mijn standpunt en mening..
maar iedereen kan zien dat de cos minderwordt mede door dit gezeik en utopia loopt terug...
de anderen omdat ze vinden dat
Tsja, ik krijg wel ergere dingen naar mijn hoofd geslingerd. Soms moet je ook incasseren als je uitdeelt.quote:Op maandag 15 april 2019 09:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
"Heeft weer wat zieltjes gewonnen met haar drama"......
Vind jij dit een normale, volwassen reactie?![]()
En dat nota bene van iemand die om de zoveel tijd stampend van woede een tijdje verdwijnt en als wraak de OP vernaggelt om later weer terug te komen.
Echt te hilarisch voor woorden.
En ja, het werd dus persoonlijk en ook zonder namen te noemen is eea wel duidelijk.![]()
Lees over de posts heen, die je irriteren en sta anders zelf vroeg op om verslagen te maken.
Jou niet, anderen wel. Ik kan me flink ergeren aan bijnamen.quote:
Je vroeg of er ook andere dingen gezegd waren hier. Ik gaf je daar antwoord op.quote:Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, ik krijg wel ergere dingen naar mijn hoofd geslingerd. Soms moet je ook incasseren als je uitdeelt.
Nee over manier van posten van iemand en dat die te vaak zou posten over jessie zijn neusophalen. dat t in de ochtend niet fijn lezen was ....omdat degene ......quote:
Dat idee krijg ik wel als ik het zo leesquote:Op maandag 15 april 2019 10:19 schreef Ranah het volgende:
Het gaat niet om Dotteke, die is welkom maar wil even wegblijven, net als anderen dat een tijdje deden.
Ik denk dat we allemaal hetzelfde willen, dat iedereen met plezier in de cos zit, meer is het denk ik niet.
Gaat wel om Dotteke ja en blijft inderdaad weg ... de reden omdat er gister stond degene met die rode lippen enz ga er verder niet op in. ik weet wel degelijk de redenquote:Op maandag 15 april 2019 10:19 schreef Ranah het volgende:
Het gaat niet om Dotteke, die is welkom maar wil even wegblijven, net als anderen dat een tijdje deden.
Ik denk dat we allemaal hetzelfde willen, dat iedereen met plezier in de cos zit, meer is het denk ik niet.
zeker wel ze werd beschreven met die met die rode lippen avater enz.. en ochtend posten met hij snuift snotquote:Op maandag 15 april 2019 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik wel als ik het zo lees
Ach kom nou toch. Het gaat een aantal hier wel degelijk om Dotteke.quote:Op maandag 15 april 2019 10:19 schreef Ranah het volgende:
ik mag toch hopen dat niemand serieus denkt dat men er op uit is iemand weg te pesten, dan heb je het echt niet begrepenquote:Op maandag 15 april 2019 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik wel als ik het zo lees
Nee hoor, ze moet alleen anders gaan posten. Dan hebben anderen het weer leuk in de Cos.quote:Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat niemand serieus denkt dat men er op uit is iemand weg te pesten, dan heb je het echt niet begrepen
bewust of onbewust geen idee... maar ze blijft er dus nu voor weg..vond de aanvallen niet fijn... en is het zat dus datquote:Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat niemand serieus denkt dat men er op uit is iemand weg te pesten, dan heb je het echt niet begrepen
Precies Sambalbaaiquote:Op maandag 15 april 2019 10:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moet alleen anders gaan posten. Dan hebben anderen het weer leuk in de Cos.
Juist ik vind het ook niet altijd fijn om dingen te lezen.. of de manier van posten die ik lees..quote:Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach kom nou toch op. Het gaat een aantal hier wel degelijk om Dotteke.
En je plezier zal je toch echt zelf moeten maken. Jouw plezier is mijn plezier niet en andersom. Ik word beroerd van dit misselijke gedrag. Boehoe, er wordt steeds maar herhaald dat Jessie niet leuk is en zijn neus ophallt. Het bederft al mijn Cosplezier.
Kolere zeg, het gaat om een real life soap. Niet meer niet minder. Is dat nog duidelijk?
Ze vertelt haar waarheid en daar kunnen sommigen niet tegen, worden er ongelukkig van, blijven weg.....quote:Op maandag 15 april 2019 10:27 schreef Cargamelk het volgende:
Ja Dotteke heeft de ongeschreven regels overtreden door een waarheid herhaaldelijk te vermelden en dat is niet in goede aarde gevallen bij de bende van vijf (kunnen er meer zijn).
wow...quote:Op maandag 15 april 2019 10:27 schreef Cargamelk het volgende:
Ja Dotteke heeft de ongeschreven regels overtreden door een waarheid herhaaldelijk te vermelden en dat is niet in goede aarde gevallen bij de bende van vijf (kunnen er meer zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |