En als de users dan gefrustreerd raken door die enorme muur...quote:Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Laysa het volgende:
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
Volgens mij is hier niemand verboden zijn mening te geven, of wel?quote:Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Laysa het volgende:
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
Ik heb hier geen woorden voor. Echt niet.quote:Op zondag 14 april 2019 22:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij ziet ze niet? Die mensen die zo posten, dat zijn toch de mensen die het wel leuk vinden, onder andere.
Wat maakt het uit als diegene zo post. Jij kunt toch ondertussen ook posten zoals jij het prettig vind. Dat staat elkaar niet in de weg.
Ik zie maar weinig bijval. Het schrikt volgens mij af. En wat het uitmaakt? Het is gewoon heel naar om steeds maar weer te moeten lezen.quote:Op zondag 14 april 2019 22:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij ziet ze niet? Die mensen die zo posten, dat zijn toch de mensen die het wel leuk vinden, onder andere.
Wat maakt het uit als diegene zo post. Jij kunt toch ondertussen ook posten zoals jij het prettig vind. Dat staat elkaar niet in de weg.
Dat is jouw beleving, ik zie het anders.quote:Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft weer wat zieltjes gewonnen met haar drama![]()
Ik vind het heerlijk om 's morgens de Cos te lezen, en Jessie snuift vaker dan het woord snotkoker in de Cos verschijnt, dus ik snap al die ophef niet.quote:Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig bijval. Het schrikt volgens mij af. En wat het uitmaakt? Het is gewoon heel naar om steeds maar weer te moeten lezen.
Dat overheen scrollen komt mijn neus uitquote:Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik reageerde op Mootie.
In jou ogen dus ook niet, en waarschijnlijk zijn er nog meer ogen die er niet tegen kunnen.
Maar er zijn ook genoeg andere dingen die gebeuren in de COS die jou ogen wel fijn vinden en waar een ander de balen van heeft.
Focus je dan op de dingen die je leuk vind en scroll over de rest heen. Moet iedereen doen.
Dat is onderdehand wel duidelijkquote:Op zondag 14 april 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om 's morgens de Cos te lezen, en Jessie snuift vaker dan het woord snotkoker in de Cos verschijnt, dus ik snap al die ophef niet.
Jij vind het naar, dat kan, en mag je vinden. Maar je bent niet de enige user. En anderen vinden het wel weer leuk. Dat jij dat niet ziet, prima, maar dat betekend niet dat ze er niet zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig bijval. Het schrikt volgens mij af. En wat het uitmaakt? Het is gewoon heel naar om steeds maar weer te moeten lezen.
scrollen, het is maar een mening, maak je niet druk en jij schrijft ook weleens vervelendquote:Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon je neus flink ophalen, dan mag je bij het cluppiequote:Op zondag 14 april 2019 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat overheen scrollen komt mijn neus uit
hoezo denk jij dat alleen mootie die mening is toegedaan?quote:Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kijk dat is dus weer dat stukje mening. Jij vind het onleesbaar. Anderen weer niet.
Ik erken dat jij het een probleem vind, maar dat betekend niet dat het nu speciaal voor jou verandert gaat worden waar mee een ander die het juist weer wel fijn vond benadeelt word.
good for youquote:Op zondag 14 april 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om 's morgens de Cos te lezen, en Jessie snuift vaker dan het woord snotkoker in de Cos verschijnt, dus ik snap al die ophef niet.
Haha gelijk aan Jessie....Jij ouwe Jessie fanquote:Op zondag 14 april 2019 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat overheen scrollen komt mijn neus uit
Gezellig, maar alleen als er ook een hoerforumpje komtquote:Op zondag 14 april 2019 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Richten jullie samen een snotkokerforumpje op
Die zit nu te snotkokeren.quote:Op zondag 14 april 2019 22:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Aangezien Dotteke vanmorgen is weggetreiterd, zal ik kijken of ik haar stokje over kan nemen
(op mijn tablet kan ik geen gifjes maken)
Joh, wat dacht je ervan om de betreffende user te verzoeken wat in te dammen. Het is maar een ideetje.quote:Op zondag 14 april 2019 22:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij vind het naar, dat kan, en mag je vinden. Maar je bent niet de enige user. En anderen vinden het wel weer leuk. Dat jij dat niet ziet, prima, maar dat betekend niet dat ze er niet zijn.
Maar aangezien deze discussie weer eens uitloopt op niks, gaan we hem hier even afkappen, want het blijft zo hetzelfde riedeltje.
We nemen iig alles mee wat er gezegd is. Een oplossing voor alle irritatie hebben we als mods helaas niet zo even. Ik begrijp echt dat die er is, op verschillende fronten maar een oplossing waar iedereen tevreden mee is, is niet iets wat we zo 1 2 3 even hebben. Voor nu is er weer even genoeg gezegd, dus we houden het hier even bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |