abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186221995
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Laysa het volgende:
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
En als de users dan gefrustreerd raken door die enorme muur...
pi_186222006
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Laysa het volgende:
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
Volgens mij is hier niemand verboden zijn mening te geven, of wel?
pi_186222018
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:11 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Jij ziet ze niet? Die mensen die zo posten, dat zijn toch de mensen die het wel leuk vinden, onder andere.

Wat maakt het uit als diegene zo post. Jij kunt toch ondertussen ook posten zoals jij het prettig vind. Dat staat elkaar niet in de weg.
Ik heb hier geen woorden voor. Echt niet.
  † In Memoriam † zondag 14 april 2019 @ 22:12:26 #129
137949 Disana
pi_186222023
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:11 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Jij ziet ze niet? Die mensen die zo posten, dat zijn toch de mensen die het wel leuk vinden, onder andere.

Wat maakt het uit als diegene zo post. Jij kunt toch ondertussen ook posten zoals jij het prettig vind. Dat staat elkaar niet in de weg.
Ik zie maar weinig bijval. Het schrikt volgens mij af. En wat het uitmaakt? Het is gewoon heel naar om steeds maar weer te moeten lezen.
pi_186222035
Kay weer miepen dat ze elkaar niet versterken in hun zwakke punten.
pi_186222044
Kay vindt dat ze Dil wel helpt in zijn zwakke punten.
pi_186222047
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:

[..]

:Y :Y
Heeft weer wat zieltjes gewonnen met haar drama :D
Dat is jouw beleving, ik zie het anders.
pi_186222051
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat zou ik fijn vinden ^O^
Richten jullie samen een snotkokerforumpje op *;
pi_186222099
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie maar weinig bijval. Het schrikt volgens mij af. En wat het uitmaakt? Het is gewoon heel naar om steeds maar weer te moeten lezen.
Ik vind het heerlijk om 's morgens de Cos te lezen, en Jessie snuift vaker dan het woord snotkoker in de Cos verschijnt, dus ik snap al die ophef niet.
pi_186222109
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik reageerde op Mootie.
In jou ogen dus ook niet, en waarschijnlijk zijn er nog meer ogen die er niet tegen kunnen.
Maar er zijn ook genoeg andere dingen die gebeuren in de COS die jou ogen wel fijn vinden en waar een ander de balen van heeft.
Focus je dan op de dingen die je leuk vind en scroll over de rest heen. Moet iedereen doen.
Dat overheen scrollen komt mijn neus uit
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186222125
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk om 's morgens de Cos te lezen, en Jessie snuift vaker dan het woord snotkoker in de Cos verschijnt, dus ik snap al die ophef niet.
Dat is onderdehand wel duidelijk :Z
pi_186222126
quote:

[..]

Jij vind het naar, dat kan, en mag je vinden. Maar je bent niet de enige user. En anderen vinden het wel weer leuk. Dat jij dat niet ziet, prima, maar dat betekend niet dat ze er niet zijn.

Maar aangezien deze discussie weer eens uitloopt op niks, gaan we hem hier even afkappen, want het blijft zo hetzelfde riedeltje.

We nemen iig alles mee wat er gezegd is. Een oplossing voor alle irritatie hebben we als mods helaas niet zo even. Ik begrijp echt dat die er is, op verschillende fronten maar een oplossing waar iedereen tevreden mee is, is niet iets wat we zo 1 2 3 even hebben. Voor nu is er weer even genoeg gezegd, dus we houden het hier even bij.
pi_186222128
quote:

[..]

scrollen, het is maar een mening, maak je niet druk en jij schrijft ook weleens vervelend o|O
ik snap het eindelijk *O*
pi_186222129
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Gewoon je neus flink ophalen, dan mag je bij het cluppie :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zondag 14 april 2019 @ 22:18:02 #140
111260 Charmian
a little joy
pi_186222149
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Kijk dat is dus weer dat stukje mening. Jij vind het onleesbaar. Anderen weer niet.

Ik erken dat jij het een probleem vind, maar dat betekend niet dat het nu speciaal voor jou verandert gaat worden waar mee een ander die het juist weer wel fijn vond benadeelt word.
hoezo denk jij dat alleen mootie die mening is toegedaan?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186222161
Ik vind het ook heurrrrrlijk om in de ochtend de expliciete uitgetikte tekst te lezen hoe het snot van Jessie zich een baan werkt naar de sappen van zn maag. En het geluk als een snotplas zich naar buiten werkt via een welgemikte kits.
Just love it. O+
Zo dankbaar dat het er dan staat O+
  zondag 14 april 2019 @ 22:18:47 #142
111260 Charmian
a little joy
pi_186222170
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:

[..]

good for you :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186222174
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Haha gelijk aan Jessie....Jij ouwe Jessie fan O+ :*
pi_186222181
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Richten jullie samen een snotkokerforumpje op *;
Gezellig, maar alleen als er ook een hoerforumpje komt O+
  zondag 14 april 2019 @ 22:19:24 #145
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186222187
Scrollen is ook geen oplossing want je zal het eerst wel moeten lezen voor je besluit te scrollen over wat je net gelezen hebt.
Duhh !
pi_186222189
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:10 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Aangezien Dotteke vanmorgen is weggetreiterd, zal ik kijken of ik haar stokje over kan nemen ^O^

(op mijn tablet kan ik geen gifjes maken)
Die zit nu te snotkokeren. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186222193
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:17 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Jij vind het naar, dat kan, en mag je vinden. Maar je bent niet de enige user. En anderen vinden het wel weer leuk. Dat jij dat niet ziet, prima, maar dat betekend niet dat ze er niet zijn.

Maar aangezien deze discussie weer eens uitloopt op niks, gaan we hem hier even afkappen, want het blijft zo hetzelfde riedeltje.

We nemen iig alles mee wat er gezegd is. Een oplossing voor alle irritatie hebben we als mods helaas niet zo even. Ik begrijp echt dat die er is, op verschillende fronten maar een oplossing waar iedereen tevreden mee is, is niet iets wat we zo 1 2 3 even hebben. Voor nu is er weer even genoeg gezegd, dus we houden het hier even bij.
Joh, wat dacht je ervan om de betreffende user te verzoeken wat in te dammen. Het is maar een ideetje.
Hoeveel users wil je nog kwijtraken? Moet de Cos een circle jerk worden?
pi_186222206
De discussie is nu even klaar want het word weer veel te persoonlijk.
pi_186222226
_O-
pi_186222228
wacht fff....het wordt te persoonlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')