abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 14 april 2019 @ 22:00:59 #101
137949 Disana
pi_186221709
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:40 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is dus een mening. En anderen vinden weer dat het gediscussieer elke keer de cos verziekt, een ander wil minder moderatie en vind dat het grootste probleem. Iedereen wijst het vingertje naar de ander.

Er wordt meer tijd doorgebracht met klagen over wat een ander doet dan cossen. Dat is toch bizar? Er wordt hier gesproken over "Dit is HET probleem en als je dat niet ziet ben je dom". Dat zijn geen feiten. Dat is wat JIJ vervelend vind, maar dat maakt het geen feiten en zolang er niet open gestaan word voor elkaar en wat de ander vind, kom je nooit een stap vooruit.
Ik lees de COS 's ochtends niet meer ondanks dat ik drie keer per week om zeven uur op moet staan. Ik ben er wars van dat er steeds maar hetzelfde wordt herhaald en ingehamerd op een toon waarvan de honden geen brood lusten. Omdat ik de user in kwestie mag heb ik eerder niets gezegd, maar het was echt te veel.
pi_186221712
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Kijk dat is dus weer dat stukje mening. Jij vind het onleesbaar. Anderen weer niet.

Ik erken dat jij het een probleem vind, maar dat betekend niet dat het nu speciaal voor jou verandert gaat worden waar mee een ander die het juist weer wel fijn vond benadeelt word.
Hou eens op met persoonlijk op iemand spelen.
Het is niet 1 iemand die het aangeeft de laatste maanden
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_186221717
Doen er 3 nou aan tagteam-chat? Zellie *O*
pi_186221727
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Kijk dat is dus weer dat stukje mening. Jij vind het onleesbaar. Anderen weer niet.

Ik erken dat jij het een probleem vind, maar dat betekend niet dat het nu speciaal voor jou verandert gaat worden waar mee een ander die het juist weer wel fijn vond benadeelt word.
Jij jij jij, alsof ik de enige ben, bizar.

En t’s zijn cool, d’s soms ook.
pi_186221740
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Je vindt jezelf echt een stuk slimmer dan anderen he? :D
Nee hoor, ik heb de wijsheid niet in pacht maar heb wel een eigen mening.
pi_186221741
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:01 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Doen er 3 nou aan tagteam-chat? Zellie *O*
Lekker stoken *O* dat is pas een goede toevoeging *O*
pi_186221755
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 22:01 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Hou eens op met persoonlijk op iemand spelen.
Het is niet 1 iemand die het aangeeft de laatste maanden
Ik reageer op de persoon die de post gemaakt heeft, dat betekend niet dat het alleen die persoon is.

Maar zeggen "Ja maar iedereen vind dit", is gewoon niet waar, of je dat nu wilt geloven of niet.
pi_186221764
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Lekker stoken *O* dat is pas een goede toevoeging *O*
;(
pi_186221765
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel in kan denken waarom, maar probeer alle reacties in de Cos wat minder serieus te nemen dat Cos't een stuk prettiger ^O^
Daar gaat het niet om! Echt, serieus, really, denk je dat nog steeds? Wat gaat er hier mis.
pi_186221767
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Ranah het volgende:

[..]

niet alleen in de ogen van Mootie maar van meerderen
Ik reageerde op Mootie.
In jou ogen dus ook niet, en waarschijnlijk zijn er nog meer ogen die er niet tegen kunnen.
Maar er zijn ook genoeg andere dingen die gebeuren in de COS die jou ogen wel fijn vinden en waar een ander de balen van heeft.
Focus je dan op de dingen die je leuk vind en scroll over de rest heen. Moet iedereen doen.
pi_186221786
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:02 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik reageer op de persoon die de post gemaakt heeft, dat betekend niet dat het alleen die persoon is.

Maar zeggen "Ja maar iedereen vind dit", is gewoon niet waar, of je dat nu wilt geloven of niet.
Dat zegt dan ook niemand 8)7
pi_186221806
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik reageerde op Mootie.
In jou ogen dus ook niet, en waarschijnlijk zijn er nog meer ogen die er niet tegen kunnen.
Maar er zijn ook genoeg andere dingen die gebeuren in de COS die jou ogen wel fijn vinden en waar een ander de balen van heeft.
Focus je dan op de dingen die je leuk vind en scroll over de rest heen. Moet iedereen doen.
Waarschijnlijk? Lees je nou hier mee, of in de Cos?
Scrollen, heb je dit topic gelezen?
Ik sta werkelijk versteld van dit soort posts.
pi_186221811
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om! Echt, serieus, really, denk je dat nog steeds? Wat gaat er hier mis.
Hoe weet jij wat ik denk B-)
pi_186221828
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:04 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Hoe weet jij wat ik denk B-)
Je bent vervelend, sorry, het lijkt alsof je zit te trollen.
pi_186221839
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk? Lees je nou hier mee, of in de Cos?
Scrollen, heb je dit topic gelezen?
Ik sta werkelijk versteld van dit soort posts.
Ik sta versteld van merendeels van jou posten hier.
pi_186221873
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik lees de COS 's ochtends niet meer ondanks dat ik drie keer per week om zeven uur op moet staan. Ik ben er wars van dat er steeds maar hetzelfde wordt herhaald en ingehamerd op een toon waarvan de honden geen brood lusten. Omdat ik de user in kwestie mag heb ik eerder niets gezegd, maar het was echt te veel.
Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar er zijn ook genoeg mensen die dat juist WEL de leukste cos vinden.

We willen daar denk ik allemaal wel een goede middenweg in vinden maar een groot stuk daarvan zal toch ook geven en nemen moeten zijn. Er gaan altijd dingen zijn die je vervelend vind, we zijn een groot forum en iedereen vind weer wat anders leuk.

En net zoals er nu misschien mensen wegblijven omdat ze dingen niet prettig vinden, heb je dat ook als je de boel omgooit. Hoe bepaal je nu wie meer recht heeft dan een ander?
pi_186221890
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik reageerde op Mootie.
ik scrollde me het leplazarus maar ik vind het wel gescheten zo langzamerhand, ik trek niet langer aan een dood paard
pi_186221893
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik sta versteld van merendeels van jou posten hier.
Van het merendeel.

Ik geef het maar weer eens op. Zoals zovelen.

Tot morgen bij de snotkokerbrigade,
pi_186221921
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat een aantal users de Cos te serieus nemen.
pi_186221922
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar er zijn ook genoeg mensen die dat juist WEL de leukste cos vinden.

We willen daar denk ik allemaal wel een goede middenweg in vinden maar een groot stuk daarvan zal toch ook geven en nemen moeten zijn. Er gaan altijd dingen zijn die je vervelend vind, we zijn een groot forum en iedereen vind weer wat anders leuk.

En net zoals er nu misschien mensen wegblijven omdat ze dingen niet prettig vinden, heb je dat ook als je de boel omgooit. Hoe bepaal je nu wie meer recht heeft dan een ander?
Meid, dit heb je nu al 100 keer gezegd. Niemand schiet daar iets mee op.
pi_186221929
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat een aantal users de Cos te serieus nemen.
Ja, doei.
pi_186221938
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
  † In Memoriam † zondag 14 april 2019 @ 22:09:17 #123
137949 Disana
pi_186221947
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik zie die mensen niet die het prettig zouden vinden, hoe weet je dat? Ik zie een buitensporig dominant gedrag, keer op keer, elke ochtend, voortdurend en zichzelf herhalend.
pi_186221971
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Laysa het volgende:
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
En posts met enorm 'vieze' persoonlijke aanvallen naar mij van iemand die totaal niet mee doet aan het gesprek hier, blijven gewoon vrolijk staan.

Top moderatie hier ^O^
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_186221992
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie die mensen niet die het prettig zouden vinden, hoe weet je dat? Ik zie een buitensporig dominant gedrag, keer op keer, elke ochtend, voortdurend en zichzelf herhalend.
Jij ziet ze niet? Die mensen die zo posten, dat zijn toch de mensen die het wel leuk vinden, onder andere.

Wat maakt het uit als diegene zo post. Jij kunt toch ondertussen ook posten zoals jij het prettig vind. Dat staat elkaar niet in de weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')