abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186221261
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Voor mij niet, ik snap het uitstekend.
^O^
pi_186221265
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat kan dat ik het anders interpreteer dan Zeyina bedoeld heeft. Maar ik laat zien wat ze zelf heeft opgeschreven.
:O :O :O :O
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_186221268
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat kan dat ik het anders interpreteer dan Zeyina bedoeld heeft. Maar ik laat zien wat ze zelf heeft opgeschreven.
En je wrijft haar in wat jij denkt dat ze gezegd heeft. Beetje jammer.
pi_186221287
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Terwijl het er niet eens staat _O-
  zondag 14 april 2019 @ 21:44:24 #55
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186221295
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:41 schreef Ranah het volgende:

[..]

100.000 keer dezelfde uitspraken op 1 bladzijde elke dag zijn lastig te verteren -O-
Dus de oorzaak is wel Jessie of de febo .. waren zij er niet geweest dan hadden we het probleem niet van al die herhalingen van snotkoker e.d.
Duhh !
pi_186221305
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:40 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is dus een mening. En anderen vinden weer dat het gediscussieer elke keer de cos verziekt, een ander wil minder moderatie en vind dat het grootste probleem. Iedereen wijst het vingertje naar de ander.

Er wordt meer tijd doorgebracht met klagen over wat een ander doet dan cossen. Dat is toch bizar? Er wordt hier gesproken over "Dit is HET probleem en als je dat niet ziet ben je dom". Dat zijn geen feiten. Dat is wat JIJ vervelend vind, maar dat maakt het geen feiten en zolang er niet open gestaan word voor elkaar en wat de ander vind, kom je nooit een stap vooruit.
Een mening hebben is het probleem toch niet? Dit is niet de eerste keer dat er wat klachten zijn he?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221312
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:35 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Hou toch eens op met je bent niet de enige
Als je zegt de Cos te lezen, dan WEET je dat dat niet zo is.
Het is niet een paar. Het zijn er velen.
Dat zelfs users die normaal niet in FB komen de laatste maanden dat wel doen zegt al genoeg.
Het is niet een paar
Het zijn er een paar die de boel verzieken. Kijk daar eens naar
En zo blijven jullie naar elkaar wijzen in plaats van met elkaar het beste er van te maken.
pi_186221315
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:44 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

Dus de oorzaak is wel Jessie of de febo .. waren zij er niet geweest dan hadden we het probleem niet van al die herhalingen van snotkoker e.d.
nee, de oorzaak is mijn slechte spijsvertering
pi_186221320
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:44 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

Ja, dat is lekker makkelijk. Zo werkt het natuurlijk niet.
pi_186221326
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:43 schreef Zeyina het volgende:

[..]

:O :O :O :O
Val je nou in slaap bij je eigen schrijfsels?
pi_186221328
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef Crabapple het volgende:

[..]

En zo blijven jullie naar elkaar wijzen in plaats van met elkaar het beste er van te maken.
Jullie :')
pi_186221338
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:41 schreef mootie het volgende:

[..]

En wat doe jij eraan om dat te stoppen?
Ik dicteer niet wat een ander wel of niet mag posten, zolang het binnen de gestelde regels is en enigzins stream gerelateerd. Ongeacht of ik iets persoonlijk als vervelend ervaar of niet.

Ook even een algemene mededeling, deze discussie mag even gevoerd worden, mits dat op een normale manier gebeurd. Gaan we schelden, pesten, etc. is het snel afgelopen.
pi_186221342
quote:

[..]

Ja trusten *O*
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221346
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Jesus je zet jezelf wel een beetje boel voor lul
Die eer komt mij vandaag niet toe _O_
pi_186221349
quote:

[..]

ik heb steeds geprobeerd er het beste van te maken maar heb het bijltje er bij neergegooid
pi_186221358
quote:

[..]

Val je nou in slaap bij je eigen schrijfsels?
Je kunt dus echt niet goed kijken/ lezen. Ik reageerde op jouw quote, niet op mijn eigen schrijfsel :D
pi_186221384
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik dicteer niet wat een ander wel of niet mag posten, zolang het binnen de gestelde regels is en enigzins stream gerelateerd. Ongeacht of ik iets persoonlijk als vervelend ervaar of niet.

Ook even een algemene mededeling, deze discussie mag even gevoerd worden, mits dat op een normale manier gebeurd. Gaan we schelden, pesten, etc. is het snel afgelopen.
Dek je jezelf nu in? Dit is toch een normaal gesprek
pi_186221386
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Soul, post in normale bewoordingen, voor je mod werd was je ook niet zo hoogdravend.
pi_186221405
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee. Zij verwijt mij dat het niet om het woord 'snotkoker' gaat terwijl ze eerst anders opschrijft in mijn beleving.
  Moderator zondag 14 april 2019 @ 21:48:45 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_186221408
Ik vind het gescheld op Jessie en hem overal bij betrekken, zelfs al hij helemaal niet aanwezig is ook oervervelend. En het gaat maar door. Elke dag weer.
We kunnen toch ook COSsen en het gewoon over de streams hebben zonder elke keer die ergernis over hem er aan de oren bij te trekken?
Het is Commentaar op Streams. Zo moeilijk is dat niet. En dat snuiven, tja, elke bewoner heeft wel iets waar je je aan kunt ergeren als je toch al bevooroordeeld bent of toch al een hekel aan iemand hebt, maar laten we proberen objectief te posten en het over de streams te laten gaan.
Ik kan me voorstellen dat door dit ononderbroken gescheld over en weer er users afhaken. Dat geruzie de hele tijd. We zijn nog erger dan de bewoners van Utopia zo langzamerhand.
  zondag 14 april 2019 @ 21:48:52 #71
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186221410
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, dat is lekker makkelijk. Zo werkt het natuurlijk niet.
Eigenlijk wel .. haal de oorzaak weg en het probleem is ook weg.
Duhh !
pi_186221413
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Die eer komt mij vandaag niet toe _O_
Oh, jawel. Je zou moeten kijken of er een modpositie open is *O*

En nee, niet om de de domheid voor we dat weer krijgen.
pi_186221419
Ik zie hier nu al pagina's voorbij komen dat mensen dom zijn, beter moeten lezen, het niet willen snappen en nog meer verwijten voorbij komen.

Vinden een aantal hele normale posten blijkbaar zo vaak en gemakkelijk als het eruit komt.
Ik vind dat niet normaal.

Net zoals mensen in de COS het niet erg vinden of juist wel.

We hebben het er met zijn allen maar mee te doen dat we allemaal anders zijn en wat de 1 wel leuk vind dat de ander dat niet leuk vind.
pi_186221427
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:48 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

Eigenlijk wel .. haal de oorzaak weg en het probleem is ook weg.
Dat is wel een enorme cop out.
pi_186221435
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Soul, post in normale bewoordingen, voor je mod werd was je ook niet zo hoogdravend.
Ik post hoe ik post, als dat al iets is om je druk over te maken dat weet ik het ook niet meer, en heb je volgens mij ook weinigs nuttigs toe te voegen schijnbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')