quote:Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik snap het uitstekend.
quote:Op zondag 14 april 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat kan dat ik het anders interpreteer dan Zeyina bedoeld heeft. Maar ik laat zien wat ze zelf heeft opgeschreven.
En je wrijft haar in wat jij denkt dat ze gezegd heeft. Beetje jammer.quote:Op zondag 14 april 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat kan dat ik het anders interpreteer dan Zeyina bedoeld heeft. Maar ik laat zien wat ze zelf heeft opgeschreven.
Terwijl het er niet eens staatquote:Op zondag 14 april 2019 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
En je wrijft haar in wat jij denkt dat ze gezegd heeft. Beetje jammer.
Dus de oorzaak is wel Jessie of de febo .. waren zij er niet geweest dan hadden we het probleem niet van al die herhalingen van snotkoker e.d.quote:Op zondag 14 april 2019 21:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
100.000 keer dezelfde uitspraken op 1 bladzijde elke dag zijn lastig te verteren
Een mening hebben is het probleem toch niet? Dit is niet de eerste keer dat er wat klachten zijn he?quote:Op zondag 14 april 2019 21:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is dus een mening. En anderen vinden weer dat het gediscussieer elke keer de cos verziekt, een ander wil minder moderatie en vind dat het grootste probleem. Iedereen wijst het vingertje naar de ander.
Er wordt meer tijd doorgebracht met klagen over wat een ander doet dan cossen. Dat is toch bizar? Er wordt hier gesproken over "Dit is HET probleem en als je dat niet ziet ben je dom". Dat zijn geen feiten. Dat is wat JIJ vervelend vind, maar dat maakt het geen feiten en zolang er niet open gestaan word voor elkaar en wat de ander vind, kom je nooit een stap vooruit.
En zo blijven jullie naar elkaar wijzen in plaats van met elkaar het beste er van te maken.quote:Op zondag 14 april 2019 21:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je bent niet de enige
Als je zegt de Cos te lezen, dan WEET je dat dat niet zo is.
Het is niet een paar. Het zijn er velen.
Dat zelfs users die normaal niet in FB komen de laatste maanden dat wel doen zegt al genoeg.
Het is niet een paar
Het zijn er een paar die de boel verzieken. Kijk daar eens naar
nee, de oorzaak is mijn slechte spijsverteringquote:Op zondag 14 april 2019 21:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dus de oorzaak is wel Jessie of de febo .. waren zij er niet geweest dan hadden we het probleem niet van al die herhalingen van snotkoker e.d.
Ja, dat is lekker makkelijk. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 april 2019 21:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dus de oorzaak is wel Jessie of de febo .. waren zij er niet geweest dan hadden we het probleem niet van al die herhalingen van snotkoker e.d.
Julliequote:Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En zo blijven jullie naar elkaar wijzen in plaats van met elkaar het beste er van te maken.
Ik dicteer niet wat een ander wel of niet mag posten, zolang het binnen de gestelde regels is en enigzins stream gerelateerd. Ongeacht of ik iets persoonlijk als vervelend ervaar of niet.quote:Op zondag 14 april 2019 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
En wat doe jij eraan om dat te stoppen?
Ja trustenquote:Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En zo blijven jullie naar elkaar wijzen in plaats van met elkaar het beste er van te maken.
Die eer komt mij vandaag niet toequote:Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus je zet jezelf wel een beetje boel voor lul
ik heb steeds geprobeerd er het beste van te maken maar heb het bijltje er bij neergegooidquote:Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Je kunt dus echt niet goed kijken/ lezen. Ik reageerde op jouw quote, niet op mijn eigen schrijfselquote:Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Val je nou in slaap bij je eigen schrijfsels?
Dek je jezelf nu in? Dit is toch een normaal gesprekquote:Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik dicteer niet wat een ander wel of niet mag posten, zolang het binnen de gestelde regels is en enigzins stream gerelateerd. Ongeacht of ik iets persoonlijk als vervelend ervaar of niet.
Ook even een algemene mededeling, deze discussie mag even gevoerd worden, mits dat op een normale manier gebeurd. Gaan we schelden, pesten, etc. is het snel afgelopen.
Soul, post in normale bewoordingen, voor je mod werd was je ook niet zo hoogdravend.quote:Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik dicteer niet wat een ander wel of niet mag posten, zolang het binnen de gestelde regels is en enigzins stream gerelateerd. Ongeacht of ik iets persoonlijk als vervelend ervaar of niet.
Ook even een algemene mededeling, deze discussie mag even gevoerd worden, mits dat op een normale manier gebeurd. Gaan we schelden, pesten, etc. is het snel afgelopen.
Nee. Zij verwijt mij dat het niet om het woord 'snotkoker' gaat terwijl ze eerst anders opschrijft in mijn beleving.quote:Op zondag 14 april 2019 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
En je wrijft haar in wat jij denkt dat ze gezegd heeft. Beetje jammer.
Eigenlijk wel .. haal de oorzaak weg en het probleem is ook weg.quote:Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker makkelijk. Zo werkt het natuurlijk niet.
Oh, jawel. Je zou moeten kijken of er een modpositie open isquote:
Dat is wel een enorme cop out.quote:Op zondag 14 april 2019 21:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Eigenlijk wel .. haal de oorzaak weg en het probleem is ook weg.
Ik post hoe ik post, als dat al iets is om je druk over te maken dat weet ik het ook niet meer, en heb je volgens mij ook weinigs nuttigs toe te voegen schijnbaar.quote:Op zondag 14 april 2019 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Soul, post in normale bewoordingen, voor je mod werd was je ook niet zo hoogdravend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |