abonnement Unibet Coolblue
pi_186220700
  zondag 14 april 2019 @ 21:24:18 #2
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_186220720
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:23 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
O+
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_186220734
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:22 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar wat maakt het uit als die ander het alsnog wil ontkennen? Word je daar persoonlijk door benadeeld?
Triest hoor. Dat je dat oké vindt.
Mijn hemel. Dus het is wat jou betreft oké dat de CoS vol met leugens staat. Maakt allemaal niet uit, want je wordt niet persoonlijk benadeeld 8)7
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186220753
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:19 schreef mootie het volgende: [..] Je trekt overduidelijk partij, probeert onnodig veel te relativeren. De Cos in de morgen is al maanden niet te doen. Vrij weinig over de streams, in elke post staat snotkoker, een beetje off topic-gereutel, veel gehaat. Dat is mijn mening :+
Ik trek juist geen partij. En juist in de morgen geniet ik van de vele gifjes ^O^
pi_186220756
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:23 schreef mootie het volgende:

[..]

HET IS FUCKING VERVELEND OM ZOVEEL ONZIN TE LEZEN IN EEN COS!!!!!!!!
Dat vind jij, en een ander vind dat gehak op elkaar meer vervelend, en weer een ander vind weer wat anders vervelend.

Je kunt elkaar niet gaan opleggen precies op jouw favoriete manier te cossen. Daarvoor zijn er teveel verschillende mensen en meningen.
pi_186220769
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:18 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dus een andere mening is 'goed praten'?
Dan praat jij ook goed :6
Het gaat niet om een mening, tering lees je in. Dat is eigenlijk het probleem, cos is commentaar op streams niet commentaar dag in dag uit over één persoon daar. Het is zo enorm zwart/wit bij een aantal users dat als je het tegendeel bewijst er nog tegenin wordt gegaan. Wat ik al eerder schreef, ik loog .... Plus ben je een fan gelijk :? Uhh ok of een schuimpje. En de grootste smoelen, waarvan ik er van één weet die zelf zat te mailen met de inwoners. LOL
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186220773
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:25 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik trek juist geen partij. En juist in de morgen geniet ik van de vele gifjes ^O^
Tering, het gaat toch niet om gifjes? 8)7
pi_186220784
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:25 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat vind jij, en een ander vind dat gehak op elkaar meer vervelend, en weer een ander vind weer wat anders vervelend.

Je kunt elkaar niet gaan opleggen precies op jouw favoriete manier te cossen. Daarvoor zijn er teveel verschillende mensen en meningen.
Mijn hemel. Lees je de CoS wel eens? Hoeveel mensen tussen door wel niet aangeven er flauw van te zijn?
Of lees je alleen wat je wilt zien?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186220792
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:25 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat vind jij, en een ander vind dat gehak op elkaar meer vervelend, en weer een ander vind weer wat anders vervelend.

Je kunt elkaar niet gaan opleggen precies op jouw favoriete manier te cossen. Daarvoor zijn er teveel verschillende mensen en meningen.
Kanonne, dringt het nou nog niet door dat veel mensen het enorm storend vinden?
pi_186220807
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Kanonne, dringt het nou nog niet door dat veel mensen het enorm storend vinden?
We krijgen vast weer een hoop notes uit dit topic :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186220809
ik geef het op, het lijkt wel onwil of persoonsgebonden
pi_186220818
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:27 schreef Ranah het volgende:
ik geef het op, het lijkt wel onwil of persoonsgebonden i
Ja. Soul moet gewoon wat anders gaan doen en stoppen met modden :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186220821
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:19 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. En sorry hoor, maar zeer terecht. Weet jij wel hoeveel users er wegblijven om die user o.a.
Mag wel eens doordringen volgens mij.
De Cos is meer dan alleen de rode lippen / cq lichaamsdelen brigade
Dus jij vindt het 'terecht' dat users worden weggetreiterd? Dan haal je je eigen betoog onderuit, snap je dat?
pi_186220825
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:27 schreef Ranah het volgende:
ik geef het op, het lijkt wel onwil of persoonsgebonden
Het wordt lichtelijk frustrerend :')
pi_186220832
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:28 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dus jij vindt het 'terecht' dat users worden weggetreiterd? Dan haal je je eigen betoog onderuit, snap je dat?
Hou op, hou op, hou op.
pi_186220851
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:28 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dus jij vindt het 'terecht' dat users worden weggetreiterd? Dan haal je je eigen betoog onderuit, snap je dat?
Je snapt er echt geen hout van. Dus ik laat jouw posts voor wat het is :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186220852
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Tering, het gaat toch niet om gifjes? 8)7
Ik bedoel maar als je alleen op in jouw ogen 'negatief gedrag' let zie je niets ander.
pi_186220856
als dit weer over Utopia gaat, dan moet je echt ff naar de huisarts dames

wat doen jullie nou?
pi_186220862
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Het wordt lichtelijk frustrerend :')
Een beetje? :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186220878
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:29 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik bedoel maar als je alleen op in jouw ogen 'negatief gedrag' let zie je niets ander.
Euhm, ik weet precies wat ik wel en niet zie, ben niet op mijn achterhoofd gevallen :{w
pi_186220884
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:26 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Mijn hemel. Lees je de CoS wel eens? Hoeveel mensen tussen door wel niet aangeven er flauw van te zijn?
Of lees je alleen wat je wilt zien?
Ik lees alles in de cos, ik kan me alleen niet zo drukmaken om iemand die iets post waar ik me aan erger. Die dingen gaan er altijd wel zijn. En voor iedereen ligt die irritatie ergens anders. Net zoals jij wil cossen op een manier die jij fijn vind, wil een ander dat ook.

Ik begrijp dat het vervelend kan zijn maar andersom doen jullie vast ook dingen die een ander vervelend vind, ik ook, etc. Alleen je kunt niet verwachten dat alles was je irriteert ook verboden word.
pi_186220917
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:30 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik lees alles in de cos, ik kan me alleen niet zo drukmaken om iemand die iets post waar ik me aan erger. Die dingen gaan er altijd wel zijn. En voor iedereen ligt die irritatie ergens anders. Net zoals jij wil cossen op een manier die jij fijn vind, wil een ander dat ook.

Ik begrijp dat het vervelend kan zijn maar andersom doen jullie vast ook dingen die een ander vervelend vind, ik ook, etc. Alleen je kunt niet verwachten dat alles was je irriteert ook verboden word.
Ja, leuk voor je dat jij je niet drukmaakt, beetje kut voor de users, die het wel stomvervelend vinden en er om wegblijven.

En nogmaals, dat wollige gekeutel, daar trapt niemand in.
pi_186220939
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:30 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik lees alles in de cos, ik kan me alleen niet zo drukmaken om iemand die iets post waar ik me aan erger. Die dingen gaan er altijd wel zijn. En voor iedereen ligt die irritatie ergens anders. Net zoals jij wil cossen op een manier die jij fijn vind, wil een ander dat ook.

Ik begrijp dat het vervelend kan zijn maar andersom doen jullie vast ook dingen die een ander vervelend vind, ik ook, etc. Alleen je kunt niet verwachten dat alles was je irriteert ook verboden word.
En dat is het enige wat je er uit kunt halen?
Dat er talloze users aangeven het niet meer te willen dat doet er niet toe?
Dat er velen wegblijven. Soms proberen, maar er al snel genoeg van hebben.
Maakt allemaal niks uit?
Kop in het zand gedrag en alles behalve objectief overigens
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186220960
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:30 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik lees alles in de cos, ik kan me alleen niet zo drukmaken om iemand die iets post waar ik me aan erger. Die dingen gaan er altijd wel zijn. En voor iedereen ligt die irritatie ergens anders. Net zoals jij wil cossen op een manier die jij fijn vind, wil een ander dat ook.

Ik begrijp dat het vervelend kan zijn maar andersom doen jullie vast ook dingen die een ander vervelend vind, ik ook, etc. Alleen je kunt niet verwachten dat alles was je irriteert ook verboden word.
ja ik wil ook graag weten wat ik al maanden lang dagelijks tientallen keren voor ergerlijks post, dan beloof ik daar meteen mee op te houden vanaf nu
pi_186220979
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, leuk voor je dat jij je niet drukmaakt, beetje kut voor de users, die het wel stomvervelend vinden en er om wegblijven.

En nogmaals, dat wollige gekeutel, daar trapt niemand in.
Er zijn vast ook users die dingen die jij doet vervelend vinden. Je bent niet de enige user hier, mootie, dat moet je ook begrijpen. Cos gewoon op je eigen manier en maak je niet druk om wat een ander doet.
pi_186220990
ik ontweek me daar toch een swingend handtasje, zag hem zo in m'n doode hoek
pi_186221021
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:33 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Er zijn vast ook users die dingen die jij doet vervelend vinden. Je bent niet de enige user hier, mootie, dat moet je ook begrijpen. Cos gewoon op je eigen manier en maak je niet druk om wat een ander doet.
Godallejezus, tuurlijk vinden mensen ook dingen van mij vervelend, maar ik post niet uren per dag, elke dag, steeds dezelfde dingen.

Laat
Het
Doordringen
pi_186221023
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:33 schreef christmastsunami het volgende:
ik ontweek me daar toch een swingend handtasje, zag hem zo in m'n doode hoek
Dode
pi_186221040
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:33 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Er zijn vast ook users die dingen die jij doet vervelend vinden. Je bent niet de enige user hier, mootie, dat moet je ook begrijpen. Cos gewoon op je eigen manier en maak je niet druk om wat een ander doet.
Hou toch eens op met je bent niet de enige
Als je zegt de Cos te lezen, dan WEET je dat dat niet zo is.
Het is niet een paar. Het zijn er velen.
Dat zelfs users die normaal niet in FB komen de laatste maanden dat wel doen zegt al genoeg.
Het is niet een paar
Het zijn er een paar die de boel verzieken. Kijk daar eens naar
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221043
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Dode
_O-
  zondag 14 april 2019 @ 21:36:26 #31
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186221078
Ik begrijp dat de oorzaak Jessie is of de febo die hem heeft terug gehaald dat er users wegblijven.
Duhh !
pi_186221088
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Mijn hemel. Hoe vaak moet er nu nog vertelt worden dat het niet om die neus gaat. Je blijft er maar op terug komen. Ondanks wat er allemaal al op gezegd is
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Daar gaat het ook helemaal niet (alleen) om.
Waar het wel om gaat is dat 100 keer per dag weer gepost word dat Jessie zijn neus weer ophaalt. Stront vervelend.
Ik moet van de omschrijving daarvan meer kokhalzen dan het neus ophalen van Jessie

@Zeyina, Hier schrijf je toch echt dat je je drukker maakt om snotkoker/snotsnuiver dan het snuiven van Jessie zelf
pi_186221090
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:33 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Er zijn vast ook users die dingen die jij doet vervelend vinden. Je bent niet de enige user hier, mootie, dat moet je ook begrijpen. Cos gewoon op je eigen manier en maak je niet druk om wat een ander doet.
HAHAHAHAHA
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221099
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:36 schreef Cargamelk het volgende:
Ik begrijp dat de oorzaak Jessie is of de febo die hem heeft terug gehaald dat er users wegblijven.
Nee, totaal niet.
pi_186221107
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Hou op, hou op, hou op.
Wordt het te ingewikkeld?
pi_186221114
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:36 schreef Crabapple het volgende:

[..]


[..]

@:Zeyina, Hier schrijf je toch echt dat je je drukker maakt om snotkoker/snotsnuiver dan het snuiven van Jessie zelf
Nee, dat is jouw interpretatie van die post.
pi_186221123
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:37 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Wordt het te ingewikkeld?
Voor mij niet, ik snap het uitstekend.
pi_186221137
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:29 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Je snapt er echt geen hout van. Dus ik laat jouw posts voor wat het is :Y
Een andere zienswijze hebben wil niet per definitie zeggen dat iets niet gesnapt wordt.
pi_186221139
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:37 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Wordt het te ingewikkeld?
Jesus je zet jezelf wel een beetje boel voor lul
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221141
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:36 schreef Crabapple het volgende:

[..]

[..]

@:Zeyina, Hier schrijf je toch echt dat je je drukker maakt om snotkoker/snotsnuiver dan het snuiven van Jessie zelf
Ik heb het over de omschrijving van die neus op halen. Post over hoe de fluim er uitziet of hoe hij er uit kwam . Dat is heel wat anders.
Maar jij je zin hoor.
Maar je moet toch even beter lezen. .Vooral die laatste zin in de tweede quote
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221157
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Een andere zienswijze hebben wil niet per definitie zeggen dat iets niet gesnapt wordt.
klopt, maar je hebt het toch steeds over iets anders
pi_186221179
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:29 schreef christmastsunami het volgende:
als dit weer over Utopia gaat, dan moet je echt ff naar de huisarts dames

wat doen jullie nou?
Het gaat over het verdragen van elkaars meningen in de Cos. Sommige uitspraken zijn lastig te verteren.
pi_186221192
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:35 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Hou toch eens op met je bent niet de enige
Als je zegt de Cos te lezen, dan WEET je dat dat niet zo is.
Het is niet een paar. Het zijn er velen.
Dat zelfs users die normaal niet in FB komen de laatste maanden dat wel doen zegt al genoeg.
Het is niet een paar
Het zijn er een paar die de boel verzieken. Kijk daar eens naar
Dat is dus een mening. En anderen vinden weer dat het gediscussieer elke keer de cos verziekt, een ander wil minder moderatie en vind dat het grootste probleem. Iedereen wijst het vingertje naar de ander.

Er wordt meer tijd doorgebracht met klagen over wat een ander doet dan cossen. Dat is toch bizar? Er wordt hier gesproken over "Dit is HET probleem en als je dat niet ziet ben je dom". Dat zijn geen feiten. Dat is wat JIJ vervelend vind, maar dat maakt het geen feiten en zolang er niet open gestaan word voor elkaar en wat de ander vind, kom je nooit een stap vooruit.
pi_186221202
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:39 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het gaat over het verdragen van elkaars meningen in de Cos. Sommige uitspraken zijn lastig te verteren.
Nee, nee, nee! Het gaat niet over meningen. Zo moeilijk is het toch niet. 8)7
pi_186221205
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:39 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het gaat over het verdragen van elkaars meningen in de Cos. Sommige uitspraken zijn lastig te verteren.
Daar gaat het totaal niet om. Maar blijf jij er maar bij hoor. Als je daar happy van word ^O^
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221209
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Euhm, ik weet precies wat ik wel en niet zie, ben niet op mijn achterhoofd gevallen :{w
Dat zeg ik ook niet Mootie, ik zou niet durven :*
pi_186221214
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:39 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het gaat over het verdragen van elkaars meningen in de Cos. Sommige uitspraken zijn lastig te verteren.
100.000 keer dezelfde uitspraken op 1 bladzijde elke dag zijn lastig te verteren -O-
pi_186221219
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:40 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is dus een mening. En anderen vinden weer dat het gediscussieer elke keer de cos verziekt, een ander wil minder moderatie en vind dat het grootste probleem. Iedereen wijst het vingertje naar de ander.

Er wordt meer tijd doorgebracht met klagen over wat een ander doet dan cossen. Dat is toch bizar? Er wordt hier gesproken over "Dit is HET probleem en als je dat niet ziet ben je dom". Dat zijn geen feiten. Dat is wat JIJ vervelend vind, maar dat maakt het geen feiten en zolang er niet open gestaan word voor elkaar en wat de ander vind, kom je nooit een stap vooruit.
En wat doe jij eraan om dat te stoppen?
pi_186221231
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:41 schreef mootie het volgende:

[..]

En wat doe jij eraan om dat te stoppen?
Loze argumenten aanvoeren? :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221250
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, dat is jouw interpretatie van die post.
Dat kan dat ik het anders interpreteer dan Zeyina bedoeld heeft. Maar ik laat zien wat ze zelf heeft opgeschreven.
pi_186221261
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Voor mij niet, ik snap het uitstekend.
^O^
pi_186221265
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat kan dat ik het anders interpreteer dan Zeyina bedoeld heeft. Maar ik laat zien wat ze zelf heeft opgeschreven.
:O :O :O :O
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221268
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat kan dat ik het anders interpreteer dan Zeyina bedoeld heeft. Maar ik laat zien wat ze zelf heeft opgeschreven.
En je wrijft haar in wat jij denkt dat ze gezegd heeft. Beetje jammer.
pi_186221287
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:43 schreef mootie het volgende:

[..]

En je wrijft haar in wat jij denkt dat ze gezegd heeft. Beetje jammer.
Terwijl het er niet eens staat _O-
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zondag 14 april 2019 @ 21:44:24 #55
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186221295
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:41 schreef Ranah het volgende:

[..]

100.000 keer dezelfde uitspraken op 1 bladzijde elke dag zijn lastig te verteren -O-
Dus de oorzaak is wel Jessie of de febo .. waren zij er niet geweest dan hadden we het probleem niet van al die herhalingen van snotkoker e.d.
Duhh !
pi_186221305
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:40 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is dus een mening. En anderen vinden weer dat het gediscussieer elke keer de cos verziekt, een ander wil minder moderatie en vind dat het grootste probleem. Iedereen wijst het vingertje naar de ander.

Er wordt meer tijd doorgebracht met klagen over wat een ander doet dan cossen. Dat is toch bizar? Er wordt hier gesproken over "Dit is HET probleem en als je dat niet ziet ben je dom". Dat zijn geen feiten. Dat is wat JIJ vervelend vind, maar dat maakt het geen feiten en zolang er niet open gestaan word voor elkaar en wat de ander vind, kom je nooit een stap vooruit.
Een mening hebben is het probleem toch niet? Dit is niet de eerste keer dat er wat klachten zijn he?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221312
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:35 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Hou toch eens op met je bent niet de enige
Als je zegt de Cos te lezen, dan WEET je dat dat niet zo is.
Het is niet een paar. Het zijn er velen.
Dat zelfs users die normaal niet in FB komen de laatste maanden dat wel doen zegt al genoeg.
Het is niet een paar
Het zijn er een paar die de boel verzieken. Kijk daar eens naar
En zo blijven jullie naar elkaar wijzen in plaats van met elkaar het beste er van te maken.
pi_186221315
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:44 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

Dus de oorzaak is wel Jessie of de febo .. waren zij er niet geweest dan hadden we het probleem niet van al die herhalingen van snotkoker e.d.
nee, de oorzaak is mijn slechte spijsvertering
pi_186221320
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:44 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

Dus de oorzaak is wel Jessie of de febo .. waren zij er niet geweest dan hadden we het probleem niet van al die herhalingen van snotkoker e.d.
Ja, dat is lekker makkelijk. Zo werkt het natuurlijk niet.
pi_186221326
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:43 schreef Zeyina het volgende:

[..]

:O :O :O :O
Val je nou in slaap bij je eigen schrijfsels?
pi_186221328
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef Crabapple het volgende:

[..]

En zo blijven jullie naar elkaar wijzen in plaats van met elkaar het beste er van te maken.
Jullie :')
pi_186221338
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:41 schreef mootie het volgende:

[..]

En wat doe jij eraan om dat te stoppen?
Ik dicteer niet wat een ander wel of niet mag posten, zolang het binnen de gestelde regels is en enigzins stream gerelateerd. Ongeacht of ik iets persoonlijk als vervelend ervaar of niet.


Ook even een algemene mededeling, deze discussie mag even gevoerd worden, mits dat op een normale manier gebeurd. Gaan we schelden, pesten, etc. is het snel afgelopen.
pi_186221342
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef Crabapple het volgende:

[..]

En zo blijven jullie naar elkaar wijzen in plaats van met elkaar het beste er van te maken.
Ja trusten *O*
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221346
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Jesus je zet jezelf wel een beetje boel voor lul
Die eer komt mij vandaag niet toe _O_
pi_186221349
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef Crabapple het volgende:

[..]

En zo blijven jullie naar elkaar wijzen in plaats van met elkaar het beste er van te maken.
ik heb steeds geprobeerd er het beste van te maken maar heb het bijltje er bij neergegooid
pi_186221358
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Val je nou in slaap bij je eigen schrijfsels?
Je kunt dus echt niet goed kijken/ lezen. Ik reageerde op jouw quote, niet op mijn eigen schrijfsel :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221384
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik dicteer niet wat een ander wel of niet mag posten, zolang het binnen de gestelde regels is en enigzins stream gerelateerd. Ongeacht of ik iets persoonlijk als vervelend ervaar of niet.

Ook even een algemene mededeling, deze discussie mag even gevoerd worden, mits dat op een normale manier gebeurd. Gaan we schelden, pesten, etc. is het snel afgelopen.
Dek je jezelf nu in? Dit is toch een normaal gesprek
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221386
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik dicteer niet wat een ander wel of niet mag posten, zolang het binnen de gestelde regels is en enigzins stream gerelateerd. Ongeacht of ik iets persoonlijk als vervelend ervaar of niet.


Ook even een algemene mededeling, deze discussie mag even gevoerd worden, mits dat op een normale manier gebeurd. Gaan we schelden, pesten, etc. is het snel afgelopen.
Soul, post in normale bewoordingen, voor je mod werd was je ook niet zo hoogdravend.
pi_186221405
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:43 schreef mootie het volgende:

[..]

En je wrijft haar in wat jij denkt dat ze gezegd heeft. Beetje jammer.
Nee. Zij verwijt mij dat het niet om het woord 'snotkoker' gaat terwijl ze eerst anders opschrijft in mijn beleving.
  Moderator zondag 14 april 2019 @ 21:48:45 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_186221408
Ik vind het gescheld op Jessie en hem overal bij betrekken, zelfs al hij helemaal niet aanwezig is ook oervervelend. En het gaat maar door. Elke dag weer.
We kunnen toch ook COSsen en het gewoon over de streams hebben zonder elke keer die ergernis over hem er aan de oren bij te trekken?
Het is Commentaar op Streams. Zo moeilijk is dat niet. En dat snuiven, tja, elke bewoner heeft wel iets waar je je aan kunt ergeren als je toch al bevooroordeeld bent of toch al een hekel aan iemand hebt, maar laten we proberen objectief te posten en het over de streams te laten gaan.
Ik kan me voorstellen dat door dit ononderbroken gescheld over en weer er users afhaken. Dat geruzie de hele tijd. We zijn nog erger dan de bewoners van Utopia zo langzamerhand.
  zondag 14 april 2019 @ 21:48:52 #71
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186221410
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, dat is lekker makkelijk. Zo werkt het natuurlijk niet.
Eigenlijk wel .. haal de oorzaak weg en het probleem is ook weg.
Duhh !
pi_186221413
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Die eer komt mij vandaag niet toe _O_
Oh, jawel. Je zou moeten kijken of er een modpositie open is *O*

En nee, niet om de de domheid voor we dat weer krijgen.
pi_186221419
Ik zie hier nu al pagina's voorbij komen dat mensen dom zijn, beter moeten lezen, het niet willen snappen en nog meer verwijten voorbij komen.

Vinden een aantal hele normale posten blijkbaar zo vaak en gemakkelijk als het eruit komt.
Ik vind dat niet normaal.

Net zoals mensen in de COS het niet erg vinden of juist wel.

We hebben het er met zijn allen maar mee te doen dat we allemaal anders zijn en wat de 1 wel leuk vind dat de ander dat niet leuk vind.
pi_186221427
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:48 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

Eigenlijk wel .. haal de oorzaak weg en het probleem is ook weg.
Dat is wel een enorme cop out.
pi_186221435
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Soul, post in normale bewoordingen, voor je mod werd was je ook niet zo hoogdravend.
Ik post hoe ik post, als dat al iets is om je druk over te maken dat weet ik het ook niet meer, en heb je volgens mij ook weinigs nuttigs toe te voegen schijnbaar.
pi_186221439
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het gescheld op Jessie en hem overal bij betrekken, zelfs al hij helemaal niet aanwezig is ook oervervelend. En het gaat maar door. Elke dag weer.
We kunnen toch ook COSsen en het gewoon over de streams hebben zonder elke keer die ergernis over hem er aan de oren bij te trekken?
Het is Commentaar op Streams. Zo moeilijk is dat niet. En dat snuiven, tja, elke bewoner heeft wel iets waar je je aan kunt ergeren als je toch al bevooroordeeld bent of toch al een hekel aan iemand hebt, maar laten we proberen objectief te posten en het over de streams te laten gaan.
Ik kan me voorstellen dat door dit ononderbroken gescheld over en weer er users afhaken. Dat geruzie de hele tijd. We zijn nog erger dan de bewoners van Utopia zo langzamerhand.
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

Eindelijk een normale reactie
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221460
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het gescheld op Jessie en hem overal bij betrekken, zelfs al hij helemaal niet aanwezig is ook oervervelend. En het gaat maar door. Elke dag weer.
We kunnen toch ook COSsen en het gewoon over de streams hebben zonder elke keer die ergernis over hem er aan de oren bij te trekken?
Het is Commentaar op Streams. Zo moeilijk is dat niet. En dat snuiven, tja, elke bewoner heeft wel iets waar je je aan kunt ergeren als je toch al bevooroordeeld bent of toch al een hekel aan iemand hebt, maar laten we proberen objectief te posten en het over de streams te laten gaan.
Ik kan me voorstellen dat door dit ononderbroken gescheld over en weer er users afhaken. Dat geruzie de hele tijd. We zijn nog erger dan de bewoners van Utopia zo langzamerhand.
Je moet je er niet aan storen, doet Soul ook niet, en dan is de
Cos op magische wijze ineens weer heel leuk *O*
pi_186221464
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:49 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik post hoe ik post, als dat al iets is om je druk over te maken dat weet ik het ook niet meer, en heb je volgens mij ook weinigs nuttigs toe te voegen schijnbaar.
LOL Sorry maar ik neem je niet echt serieus
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221466
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik heb het over de omschrijving van die neus op halen. Post over hoe de fluim er uitziet of hoe hij er uit kwam . Dat is heel wat anders.
Maar jij je zin hoor.
Maar je moet toch even beter lezen. .Vooral die laatste zin in de tweede quote
Dit schrijf je er nu bij, wel volledig zijn in de informatie ^O^
pi_186221480
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:49 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik post hoe ik post, als dat al iets is om je druk over te maken dat weet ik het ook niet meer, en heb je volgens mij ook weinigs nuttigs toe te voegen schijnbaar.
Weer veel te veel woorden voor weinig inhoud. Jammer, siert je niet.
pi_186221483
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:50 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dit schrijf je er nu bij, wel volledig zijn in de informatie ^O^
Ik zou een zakdoekje pakken als ik jou was
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221500
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:50 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dit schrijf je er nu bij, wel volledig zijn in de informatie ^O^
Dus je hebt nog steeds niet de laatste zin gelezen van mijn twee quotes die je aanhaalde.
Jammer.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221508
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Je kunt dus echt niet goed kijken/ lezen. Ik reageerde op jouw quote, niet op mijn eigen schrijfsel :D
Ik had verwacht dat je enig sarcasme wel zou herkennen :*
pi_186221522
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik zie hier nu al pagina's voorbij komen dat mensen dom zijn, beter moeten lezen, het niet willen snappen en nog meer verwijten voorbij komen.

Vinden een aantal hele normale posten blijkbaar zo vaak en gemakkelijk als het eruit komt.
Ik vind dat niet normaal.

Net zoals mensen in de COS het niet erg vinden of juist wel.

We hebben het er met zijn allen maar mee te doen dat we allemaal anders zijn en wat de 1 wel leuk vind dat de ander dat niet leuk vind.
Heel veilig geantwoord ^O^
pi_186221524
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:52 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat je enig sarcasme wel zou herkennen :*
Nee je zat gewoon fout skeet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186221527
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef Ranah het volgende:

[..]

ik heb steeds geprobeerd er het beste van te maken maar heb het bijltje er bij neergegooid
Jammer!
pi_186221542
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:52 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat je enig sarcasme wel zou herkennen :*
Je vindt jezelf echt een stuk slimmer dan anderen he? :D
pi_186221558
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:53 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Jammer!
meer jammer vind ik dat ik niet uit kan leggen waarom
pi_186221582
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:55 schreef Ranah het volgende:

[..]

meer jammer vind ik dat ik niet uit kan leggen waarom
Ik snap je uitstekend. >:O
pi_186221603
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Je moet je er niet aan storen, doet Soul ook niet, en dan is de
Cos op magische wijze ineens weer heel leuk *O*
Dat zijn mijn woorden niet. Net zoals lav haar ergernissen heeft, heb ik ze ook. Alleen dat iets ergert is niet iets waar op moderaten. Lav ergert zich aan iets, vraagt netjes of het wat minder kan, maar ze verbied het niemand en dat is waar mensen in de war raken.

Je kunt iets niet leuk vinden, je kunt netjes vragen of het anders mag, maar je kunt niet anderen jouw wil opleggen.
pi_186221633
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:57 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat zijn mijn woorden niet. Net zoals lav haar ergernissen heeft, heb ik ze ook. Alleen dat iets ergert is niet iets waar op moderaten. Lav ergert zich aan iets, vraagt netjes of het wat minder kan, maar ze verbied het niemand en dat is waar mensen in de war raken.

Je kunt iets niet leuk vinden, je kunt netjes vragen of het anders mag, maar je kunt niet anderen jouw wil opleggen.
Maar je kunt wel iemand de Cos onleesbaar laten maken. Duidelijk.
pi_186221642
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:52 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dus je hebt nog steeds niet de laatste zin gelezen van mijn twee quotes die je aanhaalde.
Jammer.
Natuurlijk heb ik die wel gelezen Zeyina
pi_186221657
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee je zat gewoon fout skeet.
Spreek jij voor Zeyina?
pi_186221665
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar je kunt wel iemand de Cos onleesbaar laten maken. Duidelijk.
In jou ogen is het onleesbaar, er zijn ook veel die er prima mee kunnen leven en het zelf ook zo vinden of dezelfde ergenissen hebben.
pi_186221673
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

In jou ogen is het onleesbaar, er zijn ook veel die er prima mee kunnen leven en het zelf ook zo vinden of dezelfde ergenissen hebben.
Ja hoor, helemaal prima de bima ^O^
pi_186221683
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja hoor, helemaal prima de bima ^O^
Mooi. ^O^
pi_186221686
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar je kunt wel iemand de Cos onleesbaar laten maken. Duidelijk.
Kijk dat is dus weer dat stukje mening. Jij vind het onleesbaar. Anderen weer niet.

Ik erken dat jij het een probleem vind, maar dat betekend niet dat het nu speciaal voor jou verandert gaat worden waar mee een ander die het juist weer wel fijn vond benadeelt word.
pi_186221687
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

In jou ogen is het onleesbaar, er zijn ook veel die er prima mee kunnen leven en het zelf ook zo vinden of dezelfde ergenissen hebben.
niet alleen in de ogen van Mootie maar van meerderen
pi_186221697
okee duidelijk
pi_186221703
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:55 schreef Ranah het volgende:

[..]

meer jammer vind ik dat ik niet uit kan leggen waarom
Ik denk dat ik wel in kan denken waarom, maar probeer alle reacties in de Cos wat minder serieus te nemen dat Cos't een stuk prettiger ^O^
  † In Memoriam † zondag 14 april 2019 @ 22:00:59 #101
137949 Disana
pi_186221709
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:40 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is dus een mening. En anderen vinden weer dat het gediscussieer elke keer de cos verziekt, een ander wil minder moderatie en vind dat het grootste probleem. Iedereen wijst het vingertje naar de ander.

Er wordt meer tijd doorgebracht met klagen over wat een ander doet dan cossen. Dat is toch bizar? Er wordt hier gesproken over "Dit is HET probleem en als je dat niet ziet ben je dom". Dat zijn geen feiten. Dat is wat JIJ vervelend vind, maar dat maakt het geen feiten en zolang er niet open gestaan word voor elkaar en wat de ander vind, kom je nooit een stap vooruit.
Ik lees de COS 's ochtends niet meer ondanks dat ik drie keer per week om zeven uur op moet staan. Ik ben er wars van dat er steeds maar hetzelfde wordt herhaald en ingehamerd op een toon waarvan de honden geen brood lusten. Omdat ik de user in kwestie mag heb ik eerder niets gezegd, maar het was echt te veel.
pi_186221712
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Kijk dat is dus weer dat stukje mening. Jij vind het onleesbaar. Anderen weer niet.

Ik erken dat jij het een probleem vind, maar dat betekend niet dat het nu speciaal voor jou verandert gaat worden waar mee een ander die het juist weer wel fijn vond benadeelt word.
Hou eens op met persoonlijk op iemand spelen.
Het is niet 1 iemand die het aangeeft de laatste maanden
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221717
Doen er 3 nou aan tagteam-chat? Zellie *O*
pi_186221727
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Kijk dat is dus weer dat stukje mening. Jij vind het onleesbaar. Anderen weer niet.

Ik erken dat jij het een probleem vind, maar dat betekend niet dat het nu speciaal voor jou verandert gaat worden waar mee een ander die het juist weer wel fijn vond benadeelt word.
Jij jij jij, alsof ik de enige ben, bizar.

En t’s zijn cool, d’s soms ook.
pi_186221740
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Je vindt jezelf echt een stuk slimmer dan anderen he? :D
Nee hoor, ik heb de wijsheid niet in pacht maar heb wel een eigen mening.
pi_186221741
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:01 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Doen er 3 nou aan tagteam-chat? Zellie *O*
Lekker stoken *O* dat is pas een goede toevoeging *O*
pi_186221755
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 22:01 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Hou eens op met persoonlijk op iemand spelen.
Het is niet 1 iemand die het aangeeft de laatste maanden
Ik reageer op de persoon die de post gemaakt heeft, dat betekend niet dat het alleen die persoon is.

Maar zeggen "Ja maar iedereen vind dit", is gewoon niet waar, of je dat nu wilt geloven of niet.
pi_186221764
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Lekker stoken *O* dat is pas een goede toevoeging *O*
;(
pi_186221765
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel in kan denken waarom, maar probeer alle reacties in de Cos wat minder serieus te nemen dat Cos't een stuk prettiger ^O^
Daar gaat het niet om! Echt, serieus, really, denk je dat nog steeds? Wat gaat er hier mis.
pi_186221767
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Ranah het volgende:

[..]

niet alleen in de ogen van Mootie maar van meerderen
Ik reageerde op Mootie.
In jou ogen dus ook niet, en waarschijnlijk zijn er nog meer ogen die er niet tegen kunnen.
Maar er zijn ook genoeg andere dingen die gebeuren in de COS die jou ogen wel fijn vinden en waar een ander de balen van heeft.
Focus je dan op de dingen die je leuk vind en scroll over de rest heen. Moet iedereen doen.
pi_186221786
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:02 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik reageer op de persoon die de post gemaakt heeft, dat betekend niet dat het alleen die persoon is.

Maar zeggen "Ja maar iedereen vind dit", is gewoon niet waar, of je dat nu wilt geloven of niet.
Dat zegt dan ook niemand 8)7
pi_186221806
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik reageerde op Mootie.
In jou ogen dus ook niet, en waarschijnlijk zijn er nog meer ogen die er niet tegen kunnen.
Maar er zijn ook genoeg andere dingen die gebeuren in de COS die jou ogen wel fijn vinden en waar een ander de balen van heeft.
Focus je dan op de dingen die je leuk vind en scroll over de rest heen. Moet iedereen doen.
Waarschijnlijk? Lees je nou hier mee, of in de Cos?
Scrollen, heb je dit topic gelezen?
Ik sta werkelijk versteld van dit soort posts.
pi_186221811
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om! Echt, serieus, really, denk je dat nog steeds? Wat gaat er hier mis.
Hoe weet jij wat ik denk B-)
pi_186221828
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:04 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Hoe weet jij wat ik denk B-)
Je bent vervelend, sorry, het lijkt alsof je zit te trollen.
pi_186221839
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk? Lees je nou hier mee, of in de Cos?
Scrollen, heb je dit topic gelezen?
Ik sta werkelijk versteld van dit soort posts.
Ik sta versteld van merendeels van jou posten hier.
pi_186221873
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik lees de COS 's ochtends niet meer ondanks dat ik drie keer per week om zeven uur op moet staan. Ik ben er wars van dat er steeds maar hetzelfde wordt herhaald en ingehamerd op een toon waarvan de honden geen brood lusten. Omdat ik de user in kwestie mag heb ik eerder niets gezegd, maar het was echt te veel.
Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar er zijn ook genoeg mensen die dat juist WEL de leukste cos vinden.

We willen daar denk ik allemaal wel een goede middenweg in vinden maar een groot stuk daarvan zal toch ook geven en nemen moeten zijn. Er gaan altijd dingen zijn die je vervelend vind, we zijn een groot forum en iedereen vind weer wat anders leuk.

En net zoals er nu misschien mensen wegblijven omdat ze dingen niet prettig vinden, heb je dat ook als je de boel omgooit. Hoe bepaal je nu wie meer recht heeft dan een ander?
pi_186221890
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik reageerde op Mootie.
In jou ogen dus ook niet, en waarschijnlijk zijn er nog meer ogen die er niet tegen kunnen.
Maar er zijn ook genoeg andere dingen die gebeuren in de COS die jou ogen wel fijn vinden en waar een ander de balen van heeft.
Focus je dan op de dingen die je leuk vind en scroll over de rest heen. Moet iedereen doen.
ik scrollde me het leplazarus maar ik vind het wel gescheten zo langzamerhand, ik trek niet langer aan een dood paard
pi_186221893
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik sta versteld van merendeels van jou posten hier.
Van het merendeel.

Ik geef het maar weer eens op. Zoals zovelen.

Tot morgen bij de snotkokerbrigade,
pi_186221921
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om! Echt, serieus, really, denk je dat nog steeds? Wat gaat er hier mis.
Dat een aantal users de Cos te serieus nemen.
pi_186221922
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar er zijn ook genoeg mensen die dat juist WEL de leukste cos vinden.

We willen daar denk ik allemaal wel een goede middenweg in vinden maar een groot stuk daarvan zal toch ook geven en nemen moeten zijn. Er gaan altijd dingen zijn die je vervelend vind, we zijn een groot forum en iedereen vind weer wat anders leuk.

En net zoals er nu misschien mensen wegblijven omdat ze dingen niet prettig vinden, heb je dat ook als je de boel omgooit. Hoe bepaal je nu wie meer recht heeft dan een ander?
Meid, dit heb je nu al 100 keer gezegd. Niemand schiet daar iets mee op.
pi_186221929
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat een aantal users de Cos te serieus nemen.
Ja, doei.
pi_186221938
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
  † In Memoriam † zondag 14 april 2019 @ 22:09:17 #123
137949 Disana
pi_186221947
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:06 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar er zijn ook genoeg mensen die dat juist WEL de leukste cos vinden.

We willen daar denk ik allemaal wel een goede middenweg in vinden maar een groot stuk daarvan zal toch ook geven en nemen moeten zijn. Er gaan altijd dingen zijn die je vervelend vind, we zijn een groot forum en iedereen vind weer wat anders leuk.

En net zoals er nu misschien mensen wegblijven omdat ze dingen niet prettig vinden, heb je dat ook als je de boel omgooit. Hoe bepaal je nu wie meer recht heeft dan een ander?
Ik zie die mensen niet die het prettig zouden vinden, hoe weet je dat? Ik zie een buitensporig dominant gedrag, keer op keer, elke ochtend, voortdurend en zichzelf herhalend.
pi_186221971
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Laysa het volgende:
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
En posts met enorm 'vieze' persoonlijke aanvallen naar mij van iemand die totaal niet mee doet aan het gesprek hier, blijven gewoon vrolijk staan.

Top moderatie hier ^O^
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186221992
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie die mensen niet die het prettig zouden vinden, hoe weet je dat? Ik zie een buitensporig dominant gedrag, keer op keer, elke ochtend, voortdurend en zichzelf herhalend.
Jij ziet ze niet? Die mensen die zo posten, dat zijn toch de mensen die het wel leuk vinden, onder andere.

Wat maakt het uit als diegene zo post. Jij kunt toch ondertussen ook posten zoals jij het prettig vind. Dat staat elkaar niet in de weg.
pi_186221995
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Laysa het volgende:
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
En als de users dan gefrustreerd raken door die enorme muur...
pi_186222006
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Laysa het volgende:
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
Volgens mij is hier niemand verboden zijn mening te geven, of wel?
pi_186222018
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:11 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Jij ziet ze niet? Die mensen die zo posten, dat zijn toch de mensen die het wel leuk vinden, onder andere.

Wat maakt het uit als diegene zo post. Jij kunt toch ondertussen ook posten zoals jij het prettig vind. Dat staat elkaar niet in de weg.
Ik heb hier geen woorden voor. Echt niet.
  † In Memoriam † zondag 14 april 2019 @ 22:12:26 #129
137949 Disana
pi_186222023
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:11 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Jij ziet ze niet? Die mensen die zo posten, dat zijn toch de mensen die het wel leuk vinden, onder andere.

Wat maakt het uit als diegene zo post. Jij kunt toch ondertussen ook posten zoals jij het prettig vind. Dat staat elkaar niet in de weg.
Ik zie maar weinig bijval. Het schrikt volgens mij af. En wat het uitmaakt? Het is gewoon heel naar om steeds maar weer te moeten lezen.
pi_186222035
Kay weer miepen dat ze elkaar niet versterken in hun zwakke punten.
pi_186222044
Kay vindt dat ze Dil wel helpt in zijn zwakke punten.
pi_186222047
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:

[..]

:Y :Y
Heeft weer wat zieltjes gewonnen met haar drama :D
Dat is jouw beleving, ik zie het anders.
pi_186222051
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat zou ik fijn vinden ^O^
Richten jullie samen een snotkokerforumpje op *;
pi_186222099
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie maar weinig bijval. Het schrikt volgens mij af. En wat het uitmaakt? Het is gewoon heel naar om steeds maar weer te moeten lezen.
Ik vind het heerlijk om 's morgens de Cos te lezen, en Jessie snuift vaker dan het woord snotkoker in de Cos verschijnt, dus ik snap al die ophef niet.
pi_186222109
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik reageerde op Mootie.
In jou ogen dus ook niet, en waarschijnlijk zijn er nog meer ogen die er niet tegen kunnen.
Maar er zijn ook genoeg andere dingen die gebeuren in de COS die jou ogen wel fijn vinden en waar een ander de balen van heeft.
Focus je dan op de dingen die je leuk vind en scroll over de rest heen. Moet iedereen doen.
Dat overheen scrollen komt mijn neus uit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186222125
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk om 's morgens de Cos te lezen, en Jessie snuift vaker dan het woord snotkoker in de Cos verschijnt, dus ik snap al die ophef niet.
Dat is onderdehand wel duidelijk :Z
pi_186222126
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie maar weinig bijval. Het schrikt volgens mij af. En wat het uitmaakt? Het is gewoon heel naar om steeds maar weer te moeten lezen.
Jij vind het naar, dat kan, en mag je vinden. Maar je bent niet de enige user. En anderen vinden het wel weer leuk. Dat jij dat niet ziet, prima, maar dat betekend niet dat ze er niet zijn.

Maar aangezien deze discussie weer eens uitloopt op niks, gaan we hem hier even afkappen, want het blijft zo hetzelfde riedeltje.


We nemen iig alles mee wat er gezegd is. Een oplossing voor alle irritatie hebben we als mods helaas niet zo even. Ik begrijp echt dat die er is, op verschillende fronten maar een oplossing waar iedereen tevreden mee is, is niet iets wat we zo 1 2 3 even hebben. Voor nu is er weer even genoeg gezegd, dus we houden het hier even bij.
pi_186222128
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie maar weinig bijval. Het schrikt volgens mij af. En wat het uitmaakt? Het is gewoon heel naar om steeds maar weer te moeten lezen.
scrollen, het is maar een mening, maak je niet druk en jij schrijft ook weleens vervelend o|O
ik snap het eindelijk *O*
pi_186222129
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat overheen scrollen komt mijn neus uit
Gewoon je neus flink ophalen, dan mag je bij het cluppie :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zondag 14 april 2019 @ 22:18:02 #140
111260 Charmian
a little joy
pi_186222149
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Kijk dat is dus weer dat stukje mening. Jij vind het onleesbaar. Anderen weer niet.

Ik erken dat jij het een probleem vind, maar dat betekend niet dat het nu speciaal voor jou verandert gaat worden waar mee een ander die het juist weer wel fijn vond benadeelt word.
hoezo denk jij dat alleen mootie die mening is toegedaan?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186222161
Ik vind het ook heurrrrrlijk om in de ochtend de expliciete uitgetikte tekst te lezen hoe het snot van Jessie zich een baan werkt naar de sappen van zn maag. En het geluk als een snotplas zich naar buiten werkt via een welgemikte kits.
Just love it. O+
Zo dankbaar dat het er dan staat O+
  zondag 14 april 2019 @ 22:18:47 #142
111260 Charmian
a little joy
pi_186222170
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk om 's morgens de Cos te lezen, en Jessie snuift vaker dan het woord snotkoker in de Cos verschijnt, dus ik snap al die ophef niet.
good for you :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186222174
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat overheen scrollen komt mijn neus uit
Haha gelijk aan Jessie....Jij ouwe Jessie fan O+ :*
pi_186222181
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Richten jullie samen een snotkokerforumpje op *;
Gezellig, maar alleen als er ook een hoerforumpje komt O+
  zondag 14 april 2019 @ 22:19:24 #145
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186222187
Scrollen is ook geen oplossing want je zal het eerst wel moeten lezen voor je besluit te scrollen over wat je net gelezen hebt.
Duhh !
pi_186222189
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:10 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Aangezien Dotteke vanmorgen is weggetreiterd, zal ik kijken of ik haar stokje over kan nemen ^O^

(op mijn tablet kan ik geen gifjes maken)
Die zit nu te snotkokeren. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186222193
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:17 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Jij vind het naar, dat kan, en mag je vinden. Maar je bent niet de enige user. En anderen vinden het wel weer leuk. Dat jij dat niet ziet, prima, maar dat betekend niet dat ze er niet zijn.

Maar aangezien deze discussie weer eens uitloopt op niks, gaan we hem hier even afkappen, want het blijft zo hetzelfde riedeltje.


We nemen iig alles mee wat er gezegd is. Een oplossing voor alle irritatie hebben we als mods helaas niet zo even. Ik begrijp echt dat die er is, op verschillende fronten maar een oplossing waar iedereen tevreden mee is, is niet iets wat we zo 1 2 3 even hebben. Voor nu is er weer even genoeg gezegd, dus we houden het hier even bij.
Joh, wat dacht je ervan om de betreffende user te verzoeken wat in te dammen. Het is maar een ideetje.
Hoeveel users wil je nog kwijtraken? Moet de Cos een circle jerk worden?
pi_186222206
De discussie is nu even klaar want het word weer veel te persoonlijk.
pi_186222226
_O-
pi_186222228
wacht fff....het wordt te persoonlijk.
pi_186222251
vegen in de cos? ik mis de goeie oude tijd. de tijd waarin de mods gewoon users waren in de sc.
wauw...echt wauw
pi_186222256
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:20 schreef Soulraven het volgende:
[Modbreak]De discussie is nu even klaar want het word weer veel te persoonlijk.[/modbreak]
LOL
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186222260
Kwam net goed op dreef 8-)
pi_186222265
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:22 schreef Laysa het volgende:
vegen in de cos? ik mis de goeie oude tijd. de tijd waarin de mods gewoon users waren in de sc.
wauw...echt wauw
Dat waren oudgedienden, mensen die feeling hadden met FoK!
pi_186222272
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:22 schreef Crabapple het volgende:
Kwam net goed op dreef 8-)
Nou nee dat lukt je nooit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186222277
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat waren oudgedienden, mensen die feeling hadden met FoK!
Ik mis ze ;(
Christus kijk nu wat ze me laten zeggen :o
pi_186222287
Deze gaat even dicht. Discussie is klaar nu
pi_186222973
We zijn weer open
  zondag 14 april 2019 @ 23:00:24 #159
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186223088
SOONY
pi_186223117
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 23:00 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in de aquazoo zitten 2 ijsberen. Die vind ik altijd zo sneu.
pi_186223192
Wow..
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_186223332
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 23:05 schreef Voxs het volgende:
Wow..
Ik kan het niet beter verwoorden. :N -O-
pi_186223359
verkeerde topic. :X
pi_186223415
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:13 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik kan het niet beter verwoorden. :N -O-
Sprakeloos ;)
Slapen ook, fijne nacht :W
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_186223423
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 23:18 schreef Voxs het volgende:

[..]

Sprakeloos ;)
Slapen ook, fijne nacht :W
Yep, zoiets. Welterusten. :W
pi_186223692
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Joh, wat dacht je ervan om de betreffende user te verzoeken wat in te dammen. Het is maar een ideetje.
Hoeveel users wil je nog kwijtraken? Moet de Cos een circle jerk worden?
Ik kan het niet laten om hier om te reageren. Ik haak ook aardig af en het heeft helemaal niets met de ochtendCos te maken. Echt helemaal niets. :N Dus vul niet in, waarom mensen afhaken, want je maakt aannames die je niet kan staven. :N
pi_186223793
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:33 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten om hier om te reageren. Ik haak ook aardig af en het heeft helemaal niets met de ochtendCos te maken. Echt helemaal niets. :N Dus vul niet in, waarom mensen afhaken, want je maakt aannames die je niet kan staven. :N
Euhm zoals al de posts hier, en in mijn dm?
pi_186223829
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 23:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Euhm zoals al de posts hier, en in mijn dm?
Dat heeft niets met de posts van Dotteke te maken, want daar gaat het toch om? Misselijk om het zo te spelen en dan nog te zeggen dat ze weggaat maar heus wel weer terugkomt. :') En dat door Heintje Davids die uit frustraties hele OP's overhoop haalt uit frustratie. 8)7 Ik vind het heel bijzonder.
pi_186223857
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat heeft niets met de posts van Dotteke te maken, want daar gaat het toch om? Misselijk om het zo te spelen en dan nog te zeggen dat ze weggaat maar heus wel weer terugkomt. :') En dat door Heintje Davids die uit frustraties hele OP's overhoop haalt uit frustratie. 8)7 Ik vind het heel bijzonder.
Ik heb nu even geen idee waar het over gaat.
pi_186223864
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 23:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb nu even geen idee waar het over gaat.
Misschien moet je dan even teruglezen. :Y
pi_186223879
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 23:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Euhm zoals al de posts hier, en in mijn dm?
Oeps
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186223884
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Oeps
Hoezo oeps? :?
pi_186226310
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat heeft niets met de posts van Dotteke te maken, want daar gaat het toch om? Misselijk om het zo te spelen en dan nog te zeggen dat ze weggaat maar heus wel weer terugkomt. :') En dat door Heintje Davids die uit frustraties hele OP's overhoop haalt uit frustratie. 8)7 Ik vind het heel bijzonder.
Dotteke is al weg gepest.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186226558
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 08:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Dotteke is al weg gepest.
Ik heb even teruggelezen, ik zag een paar posts waarin werd aangegeven dat mensen haar manier van posten beu waren. Is er veel geveegd of was dat alles?
pi_186226574
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 08:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb even teruggelezen, ik zag een paar posts waarin werd aangegeven dat mensen haar manier van posten beu waren. Is er veel geveegd of was dat alles?
Mooitie dat kan..maar nu is ze pleitte en geloof nooit dat dat de bedoeling was...

Jammer dat we er niet uitkomen..met elkaar en langzamerhand users weg blijven
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186226610
Geen idee of er geveegd is . ik was hier niet
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186226821
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 08:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb even teruggelezen, ik zag een paar posts waarin werd aangegeven dat mensen haar manier van posten beu waren. Is er veel geveegd of was dat alles?
"Heeft weer wat zieltjes gewonnen met haar drama"......
Vind jij dit een normale, volwassen reactie? :?

En dat nota bene van iemand die om de zoveel tijd stampend van woede een tijdje verdwijnt en als wraak de OP vernaggelt om later weer terug te komen.

Echt te hilarisch voor woorden.
En ja, het werd dus persoonlijk en ook zonder namen te noemen is eea wel duidelijk. :Y

Lees over de posts heen, die je irriteren en sta anders zelf vroeg op om verslagen te maken. ^O^
pi_186226828
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Sambalbaai op 15-04-2019 09:29:30 ]
pi_186226834
dubbel
  maandag 15 april 2019 @ 09:39:35 #180
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186227061
Heb ff terug gelezen die cos nr.3184 en er is volgens mij niet geveegd.
Duhh !
pi_186227075
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 09:23 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

^O^ dus dit..
ergeren aan bijnamen en posten doen we allemaal wel eens..
en ik vind snotkoker . snotsnuiver niet eens een erge...

ik vond het verschrikkelijk ( was geen tim fan) maar wat er over hem geschreven stond lusten de honden geen brood van...
of over lotus .
en zo staat er over alle utopianen dingen waarvan we kunnen denken is dit oke of vervelend..

laatste tijd is het jessie fans versus geen jessie fans...
terwijl het niet nodig is...
niemand kent elkaar persoonlijk hier letters op een scherm..
Maar om nu onderling elkaar te gaan aanvallen op een mening of bijnamen of wat iemand post.. is niet de bedoeling neem ik aan..
Het zou nl zo maar kunnen dat je in real live heel goed samen door een deur zou kunnen. of zelfs dan denkt wat een leuk mens..
nu zeg ik niet dat we elkaar moeten ontmoeten..

je kan nl een zin lezen zoals je zelf wil .. met humor. met een lach of negatief..
dit geld natuurlijk voor iedereen dus ook voor mij...

Misschien ene idee om elkaar wat meer in waarde te laten . welke favo of geen favo je ook hebt...
de meeste cossen voor hun plezier zo blijft utopia kijken nog leuk ...
want utopia is niet zo erg leuk meer om te volgen maar met de cos erbij was en is het wel leuk...

er zijn al mensen afgehaakt ...
van beide kanten haken mensen af de 1 omdat die denkt en vind jessie fans nemen bijvb overhand..
de andere kant denkt de haat is te groot naar jessie ik haak af...

ik opper maar wat. want ik zelf post gewoon door slaap er niet minder om...
doe gewoon wat ik wil en blijf bij mijn standpunt en mening..
maar iedereen kan zien dat de cos minderwordt mede door dit gezeik en utopia loopt terug...
de anderen omdat ze vinden dat
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186227278
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

^O^ dus dit..
ergeren aan bijnamen en posten doen we allemaal wel eens..
en ik vind snotkoker . snotsnuiver niet eens een erge...

ik vond het verschrikkelijk ( was geen tim fan) maar wat er over hem geschreven stond lusten de honden geen brood van...
of over lotus .
en zo staat er over alle utopianen dingen waarvan we kunnen denken is dit oke of vervelend..

laatste tijd is het jessie fans versus geen jessie fans...
terwijl het niet nodig is...
niemand kent elkaar persoonlijk hier letters op een scherm..
Maar om nu onderling elkaar te gaan aanvallen op een mening of bijnamen of wat iemand post.. is niet de bedoeling neem ik aan..
Het zou nl zo maar kunnen dat je in real live heel goed samen door een deur zou kunnen. of zelfs dan denkt wat een leuk mens..
nu zeg ik niet dat we elkaar moeten ontmoeten..

je kan nl een zin lezen zoals je zelf wil .. met humor. met een lach of negatief..
dit geld natuurlijk voor iedereen dus ook voor mij...

Misschien ene idee om elkaar wat meer in waarde te laten . welke favo of geen favo je ook hebt...
de meeste cossen voor hun plezier zo blijft utopia kijken nog leuk ...
want utopia is niet zo erg leuk meer om te volgen maar met de cos erbij was en is het wel leuk...

er zijn al mensen afgehaakt ...
van beide kanten haken mensen af de 1 omdat die denkt en vind jessie fans nemen bijvb overhand..
de andere kant denkt de haat is te groot naar jessie ik haak af...

ik opper maar wat. want ik zelf post gewoon door slaap er niet minder om...
doe gewoon wat ik wil en blijf bij mijn standpunt en mening..
maar iedereen kan zien dat de cos minderwordt mede door dit gezeik en utopia loopt terug...
de anderen omdat ze vinden dat
En het gaat dus niet over bijnamen :D
pi_186227292
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 09:23 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

"Heeft weer wat zieltjes gewonnen met haar drama"......
Vind jij dit een normale, volwassen reactie? :?

En dat nota bene van iemand die om de zoveel tijd stampend van woede een tijdje verdwijnt en als wraak de OP vernaggelt om later weer terug te komen.

Echt te hilarisch voor woorden.
En ja, het werd dus persoonlijk en ook zonder namen te noemen is eea wel duidelijk. :Y

Lees over de posts heen, die je irriteren en sta anders zelf vroeg op om verslagen te maken. ^O^
Tsja, ik krijg wel ergere dingen naar mijn hoofd geslingerd. Soms moet je ook incasseren als je uitdeelt.
pi_186227314
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef mootie het volgende:

[..]

En het gaat dus niet over bijnamen :D
Jou niet, anderen wel. Ik kan me flink ergeren aan bijnamen. :Y
En nu? De SC en FB volplempen met klachten daarover?
pi_186227329
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Tsja, ik krijg wel ergere dingen naar mijn hoofd geslingerd. Soms moet je ook incasseren als je uitdeelt.
Je vroeg of er ook andere dingen gezegd waren hier. Ik gaf je daar antwoord op.

En over incasseren gesproken: ook handig om te leren incasseren dat anderen een andere mening hebben en een eigen manier van posten. Een manier die nooit persoonlijk naar Cossers toe is. Daar kunnen velen nog van leren. ^O^

[ Bericht 21% gewijzigd door Sambalbaai op 15-04-2019 10:14:22 ]
pi_186227430
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef mootie het volgende:

[..]

En het gaat dus niet over bijnamen :D
Nee over manier van posten van iemand en dat die te vaak zou posten over jessie zijn neusophalen. dat t in de ochtend niet fijn lezen was ....omdat degene ......

misschien zijn er mensen die zich ergeren aan andere meningen manier van posten..
niet iedereen zou mijn manier fijn vinden en zich eraan ergeren.. dat kan en mag..
ik heb dat ook ...
Maar om er nu zon groot isseu van te maken...
maar goed ze blijft al weg dus is opgelost ^O^ ^O^ ^O^
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186227672
Het gaat niet om Dotteke, die is welkom maar wil even wegblijven, net als anderen dat een tijdje deden.
Ik denk dat we allemaal hetzelfde willen, dat iedereen met plezier in de cos zit, meer is het denk ik niet.
pi_186227695
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:19 schreef Ranah het volgende:
Het gaat niet om Dotteke, die is welkom maar wil even wegblijven, net als anderen dat een tijdje deden.
Ik denk dat we allemaal hetzelfde willen, dat iedereen met plezier in de cos zit, meer is het denk ik niet.
Dat idee krijg ik wel als ik het zo lees :?
pi_186227696
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:19 schreef Ranah het volgende:
Het gaat niet om Dotteke, die is welkom maar wil even wegblijven, net als anderen dat een tijdje deden.
Ik denk dat we allemaal hetzelfde willen, dat iedereen met plezier in de cos zit, meer is het denk ik niet.
Gaat wel om Dotteke ja en blijft inderdaad weg ... de reden omdat er gister stond degene met die rode lippen enz ga er verder niet op in. ik weet wel degelijk de reden
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186227709
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:20 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik wel als ik het zo lees :?
zeker wel ze werd beschreven met die met die rode lippen avater enz.. en ochtend posten met hij snuift snot
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186227759
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:19 schreef Ranah het volgende:
Het gaat niet om Dotteke, die is welkom maar wil even wegblijven, net als anderen dat een tijdje deden.
Ik denk dat we allemaal hetzelfde willen, dat iedereen met plezier in de cos zit, meer is het denk ik niet.
Ach kom nou toch. Het gaat een aantal hier wel degelijk om Dotteke.
En je plezier zal je toch echt zelf moeten maken. Jouw plezier is mijn plezier niet en andersom. Ik word beroerd van dit misselijke gedrag. Boehoe, er wordt steeds maar herhaald dat Jessie niet leuk is en zijn neus ophaalt. Het bederft al mijn Cosplezier.

Kolere zeg, het gaat om een real life soap. Niet meer niet minder. Is dat nog duidelijk? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sambalbaai op 15-04-2019 10:32:16 ]
pi_186227760
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:20 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik wel als ik het zo lees :?
ik mag toch hopen dat niemand serieus denkt dat men er op uit is iemand weg te pesten, dan heb je het echt niet begrepen
pi_186227772
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef Ranah het volgende:

[..]

ik mag toch hopen dat niemand serieus denkt dat men er op uit is iemand weg te pesten, dan heb je het echt niet begrepen
Nee hoor, ze moet alleen anders gaan posten. Dan hebben anderen het weer leuk in de Cos. :')
pi_186227778
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef Ranah het volgende:

[..]

ik mag toch hopen dat niemand serieus denkt dat men er op uit is iemand weg te pesten, dan heb je het echt niet begrepen
bewust of onbewust geen idee... maar ze blijft er dus nu voor weg..vond de aanvallen niet fijn... en is het zat dus dat
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186227785
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:25 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee hoor, ze moet alleen anders gaan posten. Dan hebben anderen het weer leuk in de Cos. :')
Precies Sambalbaai ^O^
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186227805
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ach kom nou toch op. Het gaat een aantal hier wel degelijk om Dotteke.
En je plezier zal je toch echt zelf moeten maken. Jouw plezier is mijn plezier niet en andersom. Ik word beroerd van dit misselijke gedrag. Boehoe, er wordt steeds maar herhaald dat Jessie niet leuk is en zijn neus ophallt. Het bederft al mijn Cosplezier.

Kolere zeg, het gaat om een real life soap. Niet meer niet minder. Is dat nog duidelijk? :?
Juist ik vind het ook niet altijd fijn om dingen te lezen.. of de manier van posten die ik lees..
Ook zullen anderen mijn manier niet altijd oke vinden..
Maar om elkaar er nu op te gaan aanvallen. rls forum we kennen elkaar persoonlijk niet eens...

ik negeer t of ik reageer of ik scrol
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  maandag 15 april 2019 @ 10:27:58 #197
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186227811
Ja Dotteke heeft de ongeschreven regels overtreden door een waarheid herhaaldelijk te vermelden en dat is niet in goede aarde gevallen bij de bende van vijf (kunnen er meer zijn).
Duhh !
pi_186227866
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:27 schreef Cargamelk het volgende:
Ja Dotteke heeft de ongeschreven regels overtreden door een waarheid herhaaldelijk te vermelden en dat is niet in goede aarde gevallen bij de bende van vijf (kunnen er meer zijn).
Ze vertelt haar waarheid en daar kunnen sommigen niet tegen, worden er ongelukkig van, blijven weg.....
Scrollen is te veel moeite en een abbo nemen en blokkeren te duur. Of zoiets. :')
  maandag 15 april 2019 @ 10:33:05 #199
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186228146
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:27 schreef Cargamelk het volgende:
Ja Dotteke heeft de ongeschreven regels overtreden door een waarheid herhaaldelijk te vermelden en dat is niet in goede aarde gevallen bij de bende van vijf (kunnen er meer zijn).
wow...
pi_186228160
quote:
kijk, de eerste met plezier is er weer *O* *O* *O*
  maandag 15 april 2019 @ 10:57:38 #202
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186228296
Zoals een groot Fokker eens heeft geschreven "Fok is geen democratie en het open riool heet Utopia"
Duhh !
  maandag 15 april 2019 @ 11:01:03 #203
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_186228334
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  maandag 15 april 2019 @ 11:05:47 #204
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186228409
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef Ranah het volgende:

[..]

kijk, de eerste met plezier is er weer *O* *O* *O*
Joh, ik lach me suf hier. Tis cabaret, circus en blijspel bij elkaar, hilarisch gewoon! _O-
pi_186228467
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:05 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Joh, ik lach me suf hier. Tis cabaret, circus en blijspel bij elkaar, hilarisch gewoon! _O-
ik zo langzamerhand ook, stappie terug en het is de beste tv ever *O*
  maandag 15 april 2019 @ 11:08:50 #206
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_186228471
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:05 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Joh, ik lach me suf hier. Tis cabaret, circus en blijspel bij elkaar, hilarisch gewoon! _O-
Ik voeg er toneel en drama aan toe. ^O^ Aan de quote dan wel hè. ^O^
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  maandag 15 april 2019 @ 11:09:14 #207
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_186228480
Ik heb het gemist, kan ik het nog terugkijken?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_186228486
Gelukkig wordt t zo weer druk in de cosss. Degene waarom velen weg bleven komt niet meer missie geslaagd
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186228604
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:05 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Joh, ik lach me suf hier. Tis cabaret, circus en blijspel bij elkaar, hilarisch gewoon! _O-
schuif es een stukkie op _O-
  maandag 15 april 2019 @ 11:20:25 #210
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186228628
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gelukkig wordt t zo weer druk in de cosss. Degene waarom velen weg bleven komt niet meer missie geslaagd
Schei toch eens uit mens. Users komen en gaan en je hoeft toch niet weg te lopen omdat een ander het niet met je eens is of je zelfs een trut of een lul vindt. Dat is geheel aan jezelf. Het is maar een soap, daar kun je beter de humor van inzien. En als je het toch niet trekt dan ga je even afkoelen en ga je daarna goedgemutst weer door. Godsamme je zou bijna denken dat er levens van afhingen.
  maandag 15 april 2019 @ 11:28:35 #211
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186228765
Wist niet dat er mensen zijn die mij miste in de cos.
Duhh !
pi_186228904
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:28 schreef Cargamelk het volgende:
Wist niet dat er mensen zijn die mij miste in de cos.
ik werd ook niet gemist -O-
pi_186228934
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:36 schreef Ranah het volgende:

[..]

ik werd ook niet gemist -O-
Wel o|O
pi_186229041
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gelukkig wordt t zo weer druk in de cosss. Degene waarom velen weg bleven komt niet meer missie geslaagd
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.
  maandag 15 april 2019 @ 11:47:11 #215
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_186229127
Ik dacht, goh leuk, leven in de SC _O- _O-

Het houdt niet op, niet vanzelf :')
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_186229146
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik dacht, goh leuk, leven in de SC _O- _O-

Het houdt niet op, niet vanzelf :')
solly -O-
pi_186229242
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik dacht, goh leuk, leven in de SC _O- _O-

Het houdt niet op, niet vanzelf :')
ja
why so serious *O*
Leven is al moeilijk genoeg
  maandag 15 april 2019 @ 11:53:32 #218
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_186229267
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:48 schreef Ranah het volgende:

[..]

solly -O-
Haha, doe niet zo gek. Ik lig in een deuk... :s)
Tenminste, eigenlijk is het al een eeuwigheid allemaal te achterlijk voor woorden, maar goed.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_186229322
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Haha, doe niet zo gek. Ik lig in een deuk... :s)
Tenminste, eigenlijk is het al een eeuwigheid allemaal te achterlijk voor woorden, maar goed.
:D
pi_186229402
En nu is het wel een keer afgelopen. Op een forum heb je verschillende mensen en dus ook verschillende manieren van posten. Wil je het een beetje gezellig hebben dan zal je daar toch echt zelf aan moeten wennen want modereren op hoe iemand post gaan we niet doen zolang het gewoon binnen de regels is en redelijk stream gerelateerd.

Je kunt netjes vragen of iets minder mag maar meer kun je niet verwachten, en dan maar met een groepje iemand wegjagen omdat het je niet zint want diegene post, dat is niet het gedrag wat je verwacht van volwassen mensen, gaan we ook niet accepteren.

Met antwoord zul je het moeten doen en we gaan er nu ook niet meer over door. Als je niet kunt accepteren dat een ander anders post dan jij en misschien wel anders over de dingen denkt, jammer dan.
  maandag 15 april 2019 @ 12:03:36 #221
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186229436
Juist laten we het gezellie houden ... ik ga BB kijken :o
Duhh !
pi_186229632
ik heb niemand weggepest en ben dat niet van plan ook, dat laat ik me niet aanpraten
pi_186229682
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:14 schreef Ranah het volgende:
ik heb niemand weggepest en ben dat niet van plan ook, dat laat ik me niet aanpraten
^O^
  maandag 15 april 2019 @ 12:49:43 #224
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186230178
-knip-

De discussie is wel eventjes klaar

[ Bericht 32% gewijzigd door Soulraven op 15-04-2019 12:51:41 ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 15 april 2019 @ 12:52:10 #225
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186230208
WAUW :{
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_186230224
Waarom mag er niet meer gediscuzeurd worden? Dit is toch de SC? Waarom deze censuur? :D
  maandag 15 april 2019 @ 12:53:28 #227
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186230235
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Waarom mag er niet meer gediscuzeurd worden? Dit is toch de SC? Waarom deze censuur? :D
Belachelijk. En je dan nog afvragen waarom mensen ontevreden zijn.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_186230238
Kom op zeg
pi_186230334
Je mag in de FB niet discussiëren en in de SC mag je niet praten 8)7
pi_186230370


En nu plassen
pi_186230384
Er wordt gediscussieerd over iemand die er zelf niet eens bij is en alles is ondertussen wel gezegd en gedaan. Het blijft maar om hetzelfde heendraaien en dat maakt de sfeer er echt niet beter op.
pi_186230404
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:00 schreef Soulraven het volgende:
Er wordt gediscussieerd over iemand die er zelf niet eens bij is en alles is ondertussen wel gezegd en gedaan. Het blijft maar om hetzelfde heendraaien en dat maakt de sfeer er echt niet beter op.
Maar dat is niet verboden lijkt me ??
  maandag 15 april 2019 @ 13:02:19 #233
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186230421
Dit is een SC op een discussieforum ... "is het nu afgelopen met die discussies" _O- _O-
pi_186230440
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:01 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Maar dat is niet verboden lijkt me ??
Maar het eerste stukje weer wel. En nee, het is niet verboden een discussie aan te gaan maar hij mag ook weer eens afgelopen zijn, bij deze.
  maandag 15 april 2019 @ 13:03:38 #235
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186230449
Ik snap niet waarom alles niet op slot gaat. De discussies worden monddood gemaakt en tegenspraak wordt er niet geduld. Open democratie?......Het is en blijft een lastig pakket. Een oplossing is er nog niet gevonden en dat is nog het schrijnende aan het hele verhaal. We zijn alweer een paar maand verder en nog steeds dezelfde discussie, dat kan toch echt niet de bedoeling zijn.
Misschien een suggestie, houd een enquete onder de users wat hun bevindingen zijn in het topic Utopia. Meerdere vragen kunnen aan bod komen. Bijvoorbeeld wat ze van de users onderling vinden, hoe ze sfeer in de cos vinden onder de huidige situatie, waarom iemand wegblijft uit de cos en wat daar de reden van is. Wat ze van de huidige moderatie vinden. Hoe er om wordt gegaan met klachten enzv enzv....Dan krijg je een beetje inzicht per user en kun je daar misschien een oplossing in vinden. Het hoeft niet moeilijk te zijn lijkt mij. Er moet echt een oplossing komen voor dit probleem, want het is een terugkerend fenomeen.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_186230461
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef BloesBloes het volgende:
Dit is een SC op een discussieforum ... "is het nu afgelopen met die discussies" _O- _O-
_O-
pi_186230480
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef BloesBloes het volgende:
Dit is een SC op een discussieforum ... "is het nu afgelopen met die discussies" _O- _O-
Echt ongelovelooos. :D
pi_186230488
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar het eerste stukje weer wel. En nee, het is niet verboden een discussie aan te gaan maar hij mag ook weer eens afgelopen zijn, bij deze.
Echt hoor. Ik geloof gewoon mijn ogen niet. :D _O- _O-
pi_186230497
Wow .. nog een keer..
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_186230616
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef Voxs het volgende:
Wow .. nog een keer..
:D

Hey voxs :W
pi_186230627
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

:D

Hey voxs :W
Ik deja vu-u-u ...

hoi :D :W
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  maandag 15 april 2019 @ 13:12:52 #242
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186230631
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap niet waarom alles niet op slot gaat. De discussies worden monddood gemaakt en tegenspraak wordt er niet geduld. Open democratie?......Het is en blijft een lastig pakket. Een oplossing is er nog niet gevonden en dat is nog het schrijnende aan het hele verhaal. We zijn alweer een paar maand verder en nog steeds dezelfde discussie, dat kan toch echt niet de bedoeling zijn.
Misschien een suggestie, houd een enquete onder de users wat hun bevindingen zijn in het topic Utopia. Meerdere vragen kunnen aan bod komen. Bijvoorbeeld wat ze van de users onderling vinden, hoe ze sfeer in de cos vinden onder de huidige situatie, waarom iemand wegblijft uit de cos en wat daar de reden van is. Wat ze van de huidige moderatie vinden. Hoe er om wordt gegaan met klachten enzv enzv....Dan krijg je een beetje inzicht per user en kun je daar misschien een oplossing in vinden. Het hoeft niet moeilijk te zijn lijkt mij. Er moet echt een oplossing komen voor dit probleem, want het is een terugkerend fenomeen.
Ik zeg een parlementaire enquete met alles erop en eraan, het liefst in de Gravenzaal, lekker statig, met een joelende menigte voor de deur en en en ... Paarden, mooie grote Zwarte Paarden In aanwezigheid van Fokkelijke Hoogheid Commandeur Daniël de Vijfde. 8-)
  maandag 15 april 2019 @ 13:15:57 #243
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186230706
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ik zeg een parlementaire enquete met alles erop en eraan, het liefst in de Gravenzaal, lekker statig, met een joelende menigte voor de deur en en en ... Paarden, mooie grote Zwarte Paarden In aanwezigheid van Fokkelijke Hoogheid Commandeur Daniël de Vijfde. 8-)
Jij camoufleert het als zijnde een geintje,maar je bent toch wel met mij eens dat er wat moet gebeuren toch.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_186230743
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap niet waarom alles niet op slot gaat. De discussies worden monddood gemaakt en tegenspraak wordt er niet geduld. Open democratie?......Het is en blijft een lastig pakket. Een oplossing is er nog niet gevonden en dat is nog het schrijnende aan het hele verhaal. We zijn alweer een paar maand verder en nog steeds dezelfde discussie, dat kan toch echt niet de bedoeling zijn.
Misschien een suggestie, houd een enquete onder de users wat hun bevindingen zijn in het topic Utopia. Meerdere vragen kunnen aan bod komen. Bijvoorbeeld wat ze van de users onderling vinden, hoe ze sfeer in de cos vinden onder de huidige situatie, waarom iemand wegblijft uit de cos en wat daar de reden van is. Wat ze van de huidige moderatie vinden. Hoe er om wordt gegaan met klachten enzv enzv....Dan krijg je een beetje inzicht per user en kun je daar misschien een oplossing in vinden. Het hoeft niet moeilijk te zijn lijkt mij. Er moet echt een oplossing komen voor dit probleem, want het is een terugkerend fenomeen.
Zullen we de enquete dan gewoon hier mondeling houden.
Constructief wel gaarne :P.
Wat is nu op dit moment het probleem?
ijs_beer fan!
  maandag 15 april 2019 @ 13:18:23 #245
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186230759
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Jij camoufleert het als zijnde een geintje,maar je bent toch wel met mij eens dat er wat moet gebeuren toch.
Ja een paar simpele kleine dingetjes en dan is het over. Daarnaast is dit gewoon een hilarisch gebeuren over werkelijk niets ... maar dan ook niets. :D
pi_186230808
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zullen we de enquete dan gewoon hier mondeling houden.
Constructief wel gaarne :P.
Wat is nu op dit moment het probleem?
Dat een moderator bepaalt wanneer een discussie de sfeer bederft en moet ophouden. :Y
  maandag 15 april 2019 @ 13:21:54 #247
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186230833
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zullen we de enquete dan gewoon hier mondeling houden.
Constructief wel gaarne :P.
Wat is nu op dit moment het probleem?
De discussie mag hier niet gevoerd worden werd er in een eerdere posting vermeld, dan houd ik mij daar aan. Zie mijn voorbeeld, ik denk dat dat een oplossing zou kunnen zijn. Ik ga hier niet met namen gooien wat het probleem kan zijn. Het onderwerp is vaak genoeg ter discussie gekomen en wordt weggeveegd als zijnde niet het probleem. Ik zou zeggen lees de discussie eens terug tot een maand of 4 geleden en hoe het daarvoor ging. Toen waren er incidenten, maar escaleerde het niet in het geen nu geschied.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 15 april 2019 @ 13:23:18 #248
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186230863
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 13:18 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ja een paar simpele kleine dingetjes en dan is het over. Daarnaast is dit gewoon een hilarisch gebeuren over werkelijk niets ... maar dan ook niets. :D
Dat is jou interpretatie, maar niet voor het gros users.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_186230891
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zullen we de enquete dan gewoon hier mondeling houden.
Constructief wel gaarne :P.
Wat is nu op dit moment het probleem?
-Niet gelijk overal slotjes op janken (is een teken van zwakte)
-Beseffen dat het een Fok! forum is en dat zijn charme heeft dat het wat harder mag en dus NIET GAAN VEGEN .
-T moment dat een mod niet serieus meer genomen kan worden, er misschien een belletje moet gaan rinkelen.
  maandag 15 april 2019 @ 13:24:51 #250
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186230892
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dat is jou interpretatie, maar niet voor het gros users.
Dat kan, maar ik heb gelijk.
pi_186230896
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dat is jou interpretatie, maar niet voor het gros users.
Ik zou het wel echt op prijs stellen als er niet voor anderen gepraat wordt. Probeer je probleem wat je hebt gewoon bij jezelf te houden, jouw ergenissen te uiten en anderen mogen voor zichzelf praten.
ijs_beer fan!
  maandag 15 april 2019 @ 13:26:25 #252
111260 Charmian
a little joy
pi_186230917
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2019 13:25 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik zou het wel echt op prijs stellen als er niet voor anderen gepraat wordt. Probeer je probleem wat je hebt gewoon bij jezelf te houden, jouw ergenissen te uiten en anderen mogen voor zichzelf praten.
niet iedereen wil, kan of durft dat, net zoals in het echte leven ^O^
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186230940
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef Charmian het volgende:

[..]

niet iedereen wil of kan dat, net zoals in het echte leven ^O^
Daar heb je overigens een goed punt. Maar ik hoop dat je mijn punt begrijp waarom ik dat vraag. Alles loopt door elkaar heen anders en dan heb ik helemaal geen overzicht meer.
ijs_beer fan!
pi_186230966
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2019 13:25 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik zou het wel echt op prijs stellen als er niet voor anderen gepraat wordt. Probeer je probleem wat je hebt gewoon bij jezelf te houden, jouw ergenissen te uiten en anderen mogen voor zichzelf praten.
- wat ik eerder zei: een mod bepaalt waneer en waarom een discussie gestopt moet worden en dat in de SC.
- de moderatie op zich: sommigen mogen meer dan anderen. Voorbeeld: de 1 vliegt eruit met een filmpje, een ander plaatst een reeks offtopic foto's, gaat schelden na een verzoek te stoppen en de mod regaeert: ga nu maar ontopic. ;)
  maandag 15 april 2019 @ 13:30:18 #255
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186230976
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2019 13:25 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik zou het wel echt op prijs stellen als er niet voor anderen gepraat wordt. Probeer je probleem wat je hebt gewoon bij jezelf te houden, jouw ergenissen te uiten en anderen mogen voor zichzelf praten.
Ik praat voor mijzelf en gaf een voorbeeld over een mogelijke oplossing. Dat daar vrijwel meteen overheen wordt gesproken is dan weer een gemiste kans. Dat ik het gros users erbij haalde komt voort uit meerdere DM's die er over en weer gaan over het wel en wee van de cos. Maar goed ik begrijp dat ik mij moet gehoorzamen en zal mij daar aan gaan houden bij deze.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 15 april 2019 @ 13:31:53 #256
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186231008
Goed, ik ga eens in de Cos kijken hoe het met mijn vriend Jassie gaat. Vruchtbaar overleg gewenst :W
pi_186231009
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Ik praat voor mijzelf en gaf een voorbeeld over een mogelijke oplossing. Dat daar vrijwel meteen overheen wordt gesproken is dan weer een gemiste kans. Dat ik het gros users erbij haalde komt voort uit meerdere DM's die er over en weer gaan over het wel en wee van de cos. Maar goed ik begrijp dat ik mij moet gehoorzamen en zal mij daar aan gaan houden bij deze.
Nee nee je moet helemaal niks gehoorzamen joh :o. Ik wil samen naar een oplossing werken ipv jullie even vertellen wat je moet doen of hoe jullie moeten posten. Deze situatie is voor niemad leuk zo, lijkt me.
Laat iedereen is godesnaam lekker zichzelf blijven ipv op de teentjes te lopen.
ijs_beer fan!
pi_186231014
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

- wat ik eerder zei: een mod bepaalt waneer en waarom een discussie gestopt moet worden en dat in de SC.
- de moderatie op zich: sommigen mogen meer dan anderen. Voorbeeld: de 1 vliegt eruit met een filmpje, een ander plaatst een reeks offtopic foto's, gaat schelden na een verzoek te stoppen en de mod regaeert: ga nu maar ontopic. ;)
Heb je linkjes van dat voorbeeld?
ijs_beer fan!
pi_186231074
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:32 schreef NanKing het volgende:

[..]

Heb je linkjes van dat voorbeeld?
^O^ Ik stuur je een DM.
pi_186231087
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

- wat ik eerder zei: een mod bepaalt waneer en waarom een discussie gestopt moet worden en dat in de SC.
- de moderatie op zich: sommigen mogen meer dan anderen. Voorbeeld: de 1 vliegt eruit met een filmpje, een ander plaatst een reeks offtopic foto's, gaat schelden na een verzoek te stoppen en de mod regaeert: ga nu maar ontopic. ;)
^O^ Dat dus de een vliegt sneller eraf met ban dan de ander..
Ook de 1 vliegt eraf voor minder. anderen vliegen niet eens...
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_186231106
En notes voor de meest ridicule dingen, dat blijf ik wel bijzonder vinden.
pi_186231123
Discussies te snel gestopt. en dan kijg je onder users geen dingen goed uitgepraat blijft t sudderen .
en als er dan weer iets gebeurt dan ontploft het.
Terwijl het gewoon in een discussie zonder grof te schelden uitgepraat en begrijp kan opwekken naar elkaar...

standaardantwoorden geven users ook onvredig gevoel
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  maandag 15 april 2019 @ 13:38:39 #263
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_186231129
Vroeger ging het hier niet over UTO
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 15 april 2019 @ 13:39:12 #264
111260 Charmian
a little joy
pi_186231138
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:32 schreef NanKing het volgende:

[..]

Heb je linkjes van dat voorbeeld?
voor dat eerste zie #148 van dit topic. De discussie was nog helemaal niet klaar. Ik vraag me af voor wie het nu te heet onder de voeten werd. Mods of users. En op deze manier worden dus constant discussies vermoord. eerst wordt je van de fb naar de sc verwezen en dan ineens is het klaar volgens de juf. Laat het dan gewoon een keer escaleren, dat klaart de lucht, dat monddood maken is voer voor onderhuidse ergernissen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 15 april 2019 @ 13:40:12 #265
111260 Charmian
a little joy
pi_186231147
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2019 13:38 schreef chufi het volgende:
Vroeger ging het hier niet over UTO
dit hoort mi ook helemaal niet in de sc, mja in fb mag het ook al niet
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186231160
We kunnen wmb ook naar FB verhuizen, ik kwam express hier heen omdat er wat dingen zijn en jullie hier aan t posten waren. Als jullie zeggen we willen dit topic liever gewoon een slowchat houden dan verhuizen we.
ijs_beer fan!
pi_186231161
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:39 schreef Charmian het volgende:

[..]

voor dat eerste zie #148 van dit topic. De discussie was nog helemaal niet klaar. Ik vraag me af voor wie het nu te heet onder de voeten werd. Mods of users. En op deze manier worden dus constant discussies vermoord. eerst wordt je van de fb naar de sc verwezen en dan ineens is het klaar volgens de juf. Laat het dan gewoon een keer escaleren, dat klaart de lucht, dat monddood maken is voer voor onderhuidse ergernissen.
_O_ _O_ _O_
pi_186231181
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2019 13:41 schreef NanKing het volgende:
We kunnen wmb ook naar FB verhuizen, ik kwam express hier heen omdat er wat dingen zijn en jullie hier aan t posten waren. Als jullie zeggen we willen dit topic liever gewoon een slowchat houden dan verhuizen we.
Vanuit de FB werd door de mods hierheen verwezen, want in FB moet ruimte zijn voor vragen aan de mods...... :)
pi_186231184
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:39 schreef Charmian het volgende:

[..]

voor dat eerste zie #148 van dit topic. De discussie was nog helemaal niet klaar. Ik vraag me af voor wie het nu te heet onder de voeten werd. Mods of users. En op deze manier worden dus constant discussies vermoord. eerst wordt je van de fb naar de sc verwezen en dan ineens is het klaar volgens de juf. Laat het dan gewoon een keer escaleren, dat klaart de lucht, dat monddood maken is voer voor onderhuidse ergernissen.
Plus je frustreert je users mateloos, waardoor de users harder gaan posten, en weer een sliert notes of een ban oplopen.
  maandag 15 april 2019 @ 13:42:58 #270
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186231191
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:39 schreef Charmian het volgende:

[..]

voor dat eerste zie #148 van dit topic. De discussie was nog helemaal niet klaar. Ik vraag me af voor wie het nu te heet onder de voeten werd. Mods of users. En op deze manier worden dus constant discussies vermoord. eerst wordt je van de fb naar de sc verwezen en dan ineens is het klaar volgens de juf. Laat het dan gewoon een keer escaleren, dat klaart de lucht, dat monddood maken is voer voor onderhuidse ergernissen.
Dat is de angel....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_186231228
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Plus je frustreert je users mateloos, waardoor de users harder gaan posten, en weer een sliert notes of een ban oplopen.
^O^
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  maandag 15 april 2019 @ 13:46:00 #272
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_186231241
Wij hebben een tijdelijke ledenstop
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_186231306
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zullen we de enquete dan gewoon hier mondeling houden.
Constructief wel gaarne :P.
Wat is nu op dit moment het probleem?
Probleem is een groot woord maar ik heb moeite met de onderlinge verdraagzaamheid die gisteren een dieptepunt bereikte waardoor een in mijn ogen zeer actieve (en waardevolle) user is afgehaakt. Als ik dat gisteravond hier benoem krijg ik te horen dat het 'terecht' is dat de user in kwestie is weggepest. Wat ik daarvan vind hou ik voor mijzelf.

'Discussieren' is hier een groot goed, maar niet iedereen is in staat om een goede discussie te voeren zonder schelden of persoonlijke aanval. Ook het kunnen accepteren van een andere mening/zienswijze hoort bij het voeren van een goede discussie, je hoeft niet altijd gelijk te krijgen. Ellenlang doorgang kan leuk zijn voor de meelezers maar draagt niet bij tot een zinvolle discussie. Soms ben je het gewoon niet met elkaar eens, dat mag, dat boet niet in aan iemands 'waarde'.

We kunnen TR's zetten waar Mods op reageren, ik vind het jammer dat in 95% de Mods dan worden afgezeken op een aktie van hun kant terwijl iedereen van ze verlangt op hun gezette TR te reageren. Volgens mij kunnen ze weinig goeds doen, terwijl ze veel moeite doen om het ieder naar de zin te maken.

Naar mijn idee moet men zich realiseren dat er maar 1 eigenaar is van dit forum en dat wij als users enkel maar te gast zijn hier en zich daar ook enigzins naar horen te gedragen.
pi_186231335
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:08 schreef Laysa het volgende:
Dus Mods mogen hier posten wat ze willen, maar users die het niet eens zijn met hun zienswijze op de COS ( die echt dood gemaakt is in en op allerlei manieren) mogen niet posten wat ze willen.
Wauw....Echt wauw..
[/quote]1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:11 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Volgens mij is hier niemand verboden zijn mening te geven, of wel?
[/quote]
uote]1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:20 schreef Soulraven het volgende:
[Modbreak]De discussie is nu even klaar want het word weer veel te persoonlijk.[/modbreak]
[/quote]

nou...zomaar een puntje
pi_186231345
huuuu en ik verneuk gelijk ff de quote...Maar het is de sc dus geen grote ramp toch
pi_186231349
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:49 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Probleem is een groot woord maar ik heb moeite met de onderlinge verdraagzaamheid die gisteren een dieptepunt bereikte waardoor een in mijn ogen zeer actieve (en waardevolle) user is afgehaakt. Als ik dat gisteravond hier benoem krijg ik te horen dat het 'terecht' is dat de user in kwestie is weggepest. Wat ik daarvan vind hou ik voor mijzelf.

'Discussieren' is hier een groot goed, maar niet iedereen is in staat om een goede discussie te voeren zonder schelden of persoonlijke aanval. Ook het kunnen accepteren van een andere mening/zienswijze hoort bij het voeren van een goede discussie, je hoeft niet altijd gelijk te krijgen. Ellenlang doorgang kan leuk zijn voor de meelezers maar draagt niet bij tot een zinvolle discussie. Soms ben je het gewoon niet met elkaar eens, dat mag, dat boet niet in aan iemands 'waarde'.

We kunnen TR's zetten waar Mods op reageren, ik vind het jammer dat in 95% de Mods dan worden afgezeken op een aktie van hun kant terwijl iedereen van ze verlangt op hun gezette TR te reageren. Volgens mij kunnen ze weinig goeds doen, terwijl ze veel moeite doen om het ieder naar de zin te maken.

Naar mijn idee moet men zich realiseren dat er maar 1 eigenaar is van dit forum en dat wij als users enkel maar te gast zijn hier en zich daar ook enigzins naar horen te gedragen.
Niemand, maar dan ook niemand heeft gezegd dat het terecht is dat ze is weggepest. Heel flauw dit.

En wegpesten, ik las een stuk of 5 posts waarin betreffende user werd aangesproken op haar postgedrag. Misschien niet allemaal even vriendelijk.

Je hebt geen idee wat ik allemaal naar mijn hoofd heb gekregen, dat overstijgt dit 1000 maal.
  maandag 15 april 2019 @ 13:53:24 #277
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186231359
Ik zie oprecht allang wat het probleem is, maar men sluit de ogen, maar voor hoelang. Gezichtverlies of doorgaan op dezelfde weg.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_186231366
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie oprecht allang wat het probleem is, maar men sluit de ogen, maar voor hoelang. Gezichtverlies of doorgaan op dezelfde weg.
/insert weer hetzelfde wollige geneuzel wat we al maanden horen.
  maandag 15 april 2019 @ 13:54:59 #279
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186231371
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:54 schreef mootie het volgende:

[..]

/insert weer hetzelfde wollige geneuzel wat we al maanden horen.
Dus dat en ik ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 15 april 2019 @ 13:55:45 #280
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186231383
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:32 schreef NanKing het volgende:

[..]

Heb je linkjes van dat voorbeeld?
In dit topic staat al een prachtig voorbeeld. Eerst wordt er bevolen dat er niet meer gediscussieerd mag worden over een bepaald onderwerp en als je er dan op wijst dat het juist die toon is die kwaad bloed zet dan wordt je post verwijderd.

Duidelijker kun je het niet hebben.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_186231390
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:54 schreef mootie het volgende:

[..]

/insert weer hetzelfde wollige geneuzel wat we al maanden horen.
Of een vermanend vingertje van een kleuterjuf. :r
pi_186231397
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie oprecht allang wat het probleem is, maar men sluit de ogen, maar voor hoelang. Gezichtverlies of doorgaan op dezelfde weg.
Weet je wat ik hier zo moeilijk ende eig oneerlijk van vindt? Ik weet wat je wil zeggen, ik weet waar je op doelt, je hebt het vaker hier gezegd, je hebt het net in de dm tegen mij gezegd. Dit subtiel/sneaky blijven herhalen doet het echt echt geen goed. Ik wil zelf een beeld maken of kunnen maken van alles, dan helpen deze posts gewoon niet. Dit is olie op het vuur gooien, van mij mag je dat doen, echt waar. Maar het vertroebelt de discussie op een nare manier voor mij, hier dat gefocus hierop.
ijs_beer fan!
  maandag 15 april 2019 @ 13:58:46 #283
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186231434
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:56 schreef NanKing het volgende:

[..]

Weet je wat ik hier zo moeilijk ende eig oneerlijk van vindt? Ik weet wat je wil zeggen, ik weet waar je op doelt, je hebt het vaker hier gezegd, je hebt het net in de dm tegen mij gezegd. Dit subtiel/sneaky blijven herhalen doet het echt echt geen goed. Ik wil zelf een beeld maken of kunnen maken van alles, dan helpen deze posts gewoon niet. Dit is olie op het vuur gooien, van mij mag je dat doen, echt waar. Maar het vertroebelt de discussie op een nare manier voor mij, hier dat gefocus hierop.
Heel kort, doe er dan wat mee. Zal mij verder niet meer gaan mengen in deze discussie en trek mij terug in mijn schulp.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_186231466
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Heel kort, doe er dan wat mee. Zal mij verder niet meer gaan mengen in deze discussie en trek mij terug in mijn schulp.
Toch een :*je
ijs_beer fan!
  maandag 15 april 2019 @ 14:02:41 #285
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186231490
Mijn post is onzichtbaar of is die weer weggehaald en zie ik het niet? :')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_186231511
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef Ranah het volgende:

[..]

ik mag toch hopen dat niemand serieus denkt dat men er op uit is iemand weg te pesten, dan heb je het echt niet begrepen
Dit dus. Dat was totaal niet de opzet.
Er was een ander die dat aanhaalde in een post dat Dot weggetreiterd zou zijn en het dus op die persoon ging richten en daar heb ik op gereageerd.

Ik vind het wel heel kwalijk om hier maar neer te poten dat dat de opzet was van deze 'discussie'.
(En andere sneren richting mij daar over zelfs met enorm oude koeien er bij halen).
Het gaat om het geheel in de ochtenden en ja Dotteke hoort daar ook bij.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186231516
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2019 14:02 schreef mazaru het volgende:
Mijn post is onzichtbaar of is die weer weggehaald en zie ik het niet? :')
Er is niets weggehaald. Had wel even kunnen zeggen dat ik m gelezen heb, sorry :P
ijs_beer fan!
pi_186231528
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Niemand, maar dan ook niemand heeft gezegd dat het terecht is dat ze is weggepest. Heel flauw dit.

En wegpesten, ik las een stuk of 5 posts waarin betreffende user werd aangesproken op haar postgedrag. Misschien niet allemaal even vriendelijk.

Je hebt geen idee wat ik allemaal naar mijn hoofd heb gekregen, dat overstijgt dit 1000 maal.
Beste Mootie, hoe lees jij dit bericht dan?



Ik zou Zeyina niet als 'niemand' willen benoemen, dat zijn jouw woorden.
pi_186231553
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 14:05 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Beste Mootie, hoe lees jij dit bericht dan?

[ afbeelding ]

Ik zou Zeyina niet als 'niemand' willen benoemen, dat zijn jouw woorden.
Laatste wat ik er over zeg, maar jij bent degene die er personen bij ging halen.
Dus ja, dan gaat het even daar over en hoe ik er over dacht.
Daarvoor was er niks over een specifiek persoon gezegd
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186231599
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 14:05 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Beste Mootie, hoe lees jij dit bericht dan?

[ afbeelding ]

Ik zou Zeyina niet als 'niemand' willen benoemen, dat zijn jouw woorden.
Ik vind het oprecht jammer dat je dit steeds doet. Als je even nadenkt weet je ook dondersgoed dat Zeyina het niet terecht vindt dat mensen worden weggetreiterd.

En dat wegtreiteren vind ik sowieso nog wel een puntje.
pi_186231628
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2019 14:06 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Laatste wat ik er over zeg, maar jij bent degene die er personen bij ging halen.
Dus ja, dan gaat het even daar over en hoe ik er over dacht.
Daarvoor was er niks over een specifiek persoon gezegd
De discussie ging daar klaarblijkelijk wel om want anders had je toch wel aangegeven dat dit niet aan de orde was.
pi_186231645
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 14:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht jammer dat je dit steeds doet. Als je even nadenkt weet je ook dondersgoed dat Zeyina het niet terecht vindt dat mensen worden weggetreiterd.

En dat wegtreiteren vind ik sowieso nog wel een puntje.
Moeite met het feit dat je iets niet zo goed had gelezen maar mij dan wel flauw noemt?
  maandag 15 april 2019 @ 14:13:40 #293
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_186231653
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2019 14:00 schreef NanKing het volgende:

[..]

Toch een :*je
Nee heel eerlijk, die hoef ik niet. Ik heb liever dat het probleem opgelost wordt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_186231655
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 14:13 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Moeite met het feit dat je iets niet zo goed had gelezen maar mij dan wel flauw noemt?
Nee hoor, ik vind het jammer dat je zo hamert op een post die overduidelijk niet zo letterlijk bedoeld is.
pi_186231672
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 14:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het jammer dat je zo hamert op een post die overduidelijk niet zo letterlijk bedoeld is.
Maar zouden er dan niet meer posts 'niet zo letterlijk bedoeld' kunnen zijn?
pi_186231685
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Nee heel eerlijk, die hoef ik niet. Ik heb liever dat het probleem opgelost wordt.
Nee jij hebt liever dat we een bepaalde mod eruit flikkeren en dan zijn alle problemen ineens magisch opgelost.
Dat er 5 mods zijn hier maakt niet uit, dat alle mods dezelfde standpunten hebben maakt niet uit, die ene mod moet en zal weg, want haar toon is volgens jullie kut en ze kan niets goed doen.

Nou ik heb net gevraagd waarom er zoveel afgekapt is en waarom er zoveel afgekapt wordt en ben er gewoon over in gesprek. Zoals mensen doen als ze iets niet begrijpen, we gaan er over in gesprek zonder direct dingen te eisen van elkaar.
Ik word echt ontzettend ongelofeloos moe van dit punt in de discussie.
ijs_beer fan!
pi_186231688
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 14:15 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Maar zouden er dan niet meer posts 'niet zo letterlijk bedoeld' kunnen zijn?
Alles kan, meid.
  maandag 15 april 2019 @ 14:16:56 #298
111260 Charmian
a little joy
pi_186231689
Er is niemand weggetreiterd. Op wat voor manier dan? Met pek en veren de poort doorgestuurd? Met rotte eieren bekogeld? Tot op het bot verrot gescholden? Volgens mij eigen keuze. Dezelfde keuze die ik maak om weinig tot niet te cossen omdat het niet naar mijn zin is in de cos om wat voor reden ook.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186231699
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee jij hebt liever dat we een bepaalde mod eruit flikkeren en dan zijn alle problemen ineens magisch opgelost.
Dat er 5 mods zijn hier maakt niet uit, dat alle mods dezelfde standpunten hebben maakt niet uit, die ene mod moet en zal weg, want haar toon is volgens jullie kut en ze kan niets goed doen.

Nou ik heb net gevraagd waarom er zoveel afgekapt is en waarom er zoveel afgekapt wordt en ben er gewoon over in gesprek. Zoals mensen doen als ze iets niet begrijpen, we gaan er over in gesprek zonder direct dingen te eisen van elkaar.
Ik word echt ontzettend ongelofeloos moe van dit punt in de discussie.
Ik vraag me af of alle mods dezelfde standpunten hebben trouwens.
pi_186231709
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef Charmian het volgende:
Er is niemand weggetreiterd. Op wat voor manier dan? Met pek en veren de poort doorgestuurd? Met rotte eieren bekogeld? Tot op het bot verrot gescholden? Volgens mij eigen keuze. Dezelfde keuze die ik maak om weinig tot niet te cossen omdat het niet naar mijn zin is in de cos om wat voor reden ook.
Ik vind het dan ook best kwalijk dat het zo neer gezet wordt dat dat de bedoeling was :'(
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186231711
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 14:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vraag me af of alle mods dezelfde standpunten hebben trouwens.
Ja, zeker in het modden. Het zijn vijf verschillende mensen die allemaal hun eigen mening over dingen hebben maar over het modden zitten ze gewoon op 1 lijn.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')